quote:Op zondag 19 maart 2006 22:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[DVD] Jij. Bestellingen. Wachten. Welke. #16
binnenkort ook maar eens kijken, heb hem al een tijdje op dvd liggenquote:Op maandag 20 maart 2006 13:38 schreef Shogo het volgende:
Panic in the Streets (1950)
[afbeelding]
Een behoorlijk goede thriller/noir waarbij een virus wordt geconstateerd bij een gevonden vermoorde man waarbij alles wordt gedaan om de moordenaar(s) op te sporen omdat die ook wellicht het virus dragen. Een goed verhaal met eigenlijk een nog steeds actueel thema, niemand wil eerst eraan geloven dat het virus een plaag zou kunnen veroorzaken maar uiteindelijk wordt het wel duidelijk. De setting is ook erg goed en draagt bij aan een realisme. Het acteerwerk is ook behoorlijk goed. Jack Palance speelt een erg ovetuigende bad guy genaamd 'Blackie'. Een aanrader.![]()
Zeker aan te raden.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
binnenkort ook maar eens kijken, heb hem al een tijdje op dvd liggen
Ook net gezien. Geweldige actie, leuk verhaal. Af en toe beetje cliche en te zoet, maar voor martial-art liefhebbers is dit een must-see.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:19 schreef Gorro het volgende:
Huo Yuan Jia (Fearless) (Ronny Yu, 2006)
Naar verluidt is dit de laatste wushu film van Jet Li en gezien de kwaliteit van deze film is dat jammer. De actiescenes zijn spectaculair en goed in beeld gebracht en verhaaltje wat er omheen zit is ook nog alleraardigst. ****
Ik ben dan geen KQ, maar ik vind Terror Firmer het leukst, gevolgd door de Toxic Avenger-reeks. Maar hoe meer films van Troma ik kijk, des te meer mij er tegenvallen. Er zit zoveel rotzooi tussen, waarvan Surf Nazis Must die of A Nymphoid Barbarian in Dinosaur Hell mij zo het eerst te binnen schieten.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:09 schreef Morrigun99 het volgende:
KQ,
Aangezien jij van de B-films bent, welke Troma film vind je het leukst? Ben je überhaupt een liefhebber van Kaufman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |