Daar was ik nog niet op gekomen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:06 schreef Reticulin het volgende:
Ik vind het nog niet ijzersterk, maar het is leuk vermaak. Een soort grimmige Britse versie van Heartbreak High ofzo.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:00 schreef Cecelia34 het volgende:
En dan die moeder van Zak, liet me een beetje denken aan die moeder van Stacey in EE. had die niet ook zoiets ??![]()
![]()
Dat is nog een understatement; hij intimideerde een homoseksuele jongen (Rory), gaf hem een spoelbeurt en eiste in de afkoelruimte dat juf Kim haar beha uittrok.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:03 schreef Cecelia34 het volgende:
Nou, Lewis had het een beetje erg bont gemaakt.
quote:Op donderdag 16 november 2006 13:15 schreef J_TM het volgende:
29 NOVEMBER; NEDERLAND 3, 21:05 UUR
op www.waterlooroad.co.uk staat er nog wel een foto van 'r, maar bij characters staat ze niet meer...dus ja t blijft een beetje vaagquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:54 schreef Cecelia34 het volgende:
Ik ook Reticulin..
Maar nu is de vraag nog steeds, springt Lorna of springt ze niet?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:05 schreef J_TM het volgende:
C34, deze twee zijn voor jou.
Leeann: "She hit me, Miss".
Mika: "Ik verloor m'n zelfbeheersing".
Jij vindt zeker die Andrew fantastisch hequote:Op donderdag 1 maart 2007 22:30 schreef Cecelia34 het volgende:
Als je het niet erg vind duncannn heb ik meer oog voor de mannen in de serie.
Al met al weer een gezellige aflevering met vele ongehoorzame leerlingetjes
Davina is secretaresse van Rimmer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:11 schreef Cecelia34 het volgende:
Neuh duncannn, ik heb eigenlijk meer oog voor Tom, jeweet wel, waar Izzie het mee doet.
Reticulin, wie is Davina ? ( heb de helft niet meegekregen)
Hoe oud zou Maxine zijn, iig jonger dan mij, want ik ben 3 jaar jonger dan jij Reticulin!
Nee, Aspanol is die nieuwe, en die Brett is de zoon van de nieuwequote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:48 schreef Cecelia34 het volgende:
Ow ja en Rimmer is die nieuwe eh, van wie die zoon ook op die school zit meende ik ?![]()
Ah oke, sorryquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:51 schreef duncannn het volgende:
[..]
Nee, Aspanol is die nieuwe, en die Brett is de zoon van de nieuwe![]()
Rimmer is schoolhoofd, die kale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:13 schreef J_TM het volgende:
Andrew heeft een baan aangeboden gekregen in Rwanda en vraagt Kim om mee te gaan. Als Jack door Jed wordt aangevallen snelt Izzie te hulp; helaas moet ze dit met een messteek bekopen en dreigt ze in Jacks armen te sterven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |