morgenavond hier de lijst van de Dames die meedoen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:01 schreef Bauhaus het volgende:
Wanneer begint het ?
sorry ik plaats hem nog wel ff.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:02 schreef Sidekick het volgende:
Sneaky hoor, gewoon de volledige OP wijzigen wanneer ik er op reageer.
Het selectiebeleid is niet het enige waar Ritsma zich aan stoort, ook het feit dat zijn coach niet op het ijs mag staan en ook nog dat hij niet met zijn sponsor op zijn dij mag rijden...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:26 schreef Hankster het volgende:
*totaal eens is met Kemkers
bovendien heef hij nergens inspraak omdat zn coach bij geen enkel overleg aan mag schuiven. Het gaat hem vooral om de macht die de grote ploegen hebben. Toen hij het uitlegde gisteravond snapte ik hem volledig!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het selectiebeleid is niet het enige waar Ritsma zich aan stoort, ook het feit dat zijn coach niet op het ijs mag staan en ook nog dat hij niet met zijn sponsor op zijn dij mag rijden...
Ik denk dat Davis zijn 10 kilometer te langzaam is hij verspeeld zo 20 seconden gok ik. Dan moet ie dus 1 seconde sneller zijn op de 500 meter dan Hedrick is wel te doen maar lijkt me moeilijk...quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:24 schreef placebeau het volgende:
Doet die blonde Nederlandse niet mee die samen is met die speler van AZ?
Ja die blonde Nederlandse is niemand minder van Marianne Timmer, en de speler van AZ betreft Henk Timmer.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:24 schreef placebeau het volgende:
Doet die blonde Nederlandse niet mee die samen is met die speler van AZ?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:25 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik denk dat Davis zijn 10 kilometer te langzaam is hij verspeeld zo 20 seconden gok ik. Dan moet ie dus 1 seconde sneller zijn op de 500 meter dan Hedrick is wel te doen maar lijkt me moeilijk...
Cindy Klassen heeft gewoon geen slechte afstand dus als die niets geks doet wint ze het op der sloffen.
Helaas is het na dit WK afgelopen...nou ja..'t heeft ook wel lang geduurd dit schaatsseizoen. Maar ik ga het wel missen hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:29 schreef placebeau het volgende:
Ja, juist, ik was haar naam even kwijt. Maar ik ben pas sinds deze olympische spelen fan
Zo lekker klonk Ireen Wüst anders niet, ik zie haaar echt niet hoog eindigen ze is ook ziek.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:40 schreef Remzz het volgende:
Tuitert heeft rugklachten
Tja we hebben idd Sven en Ireen nog maar het seizoen is voor hun wel heel erg lang in hun eerste echte seizoen als prof. Ik denk niet dat we teveel mogen verwachten van hun.
Maar moet je je eens voorstellen dat Sven en Ireen er niet waren, wie hadden we dan nog
En toch word het tijd , ze zijn allemaal zwak, ziek en misselijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Helaas is het na dit WK afgelopen...nou ja..'t heeft ook wel lang geduurd dit schaatsseizoen. Maar ik ga het wel missen hoor![]()
en dat na t matige EKquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:48 schreef Hankster het volgende:
En Ireen is inderdaad ook niet fit...wordt vrees ik het slechtste WK voor Nederland sinds jaren
Bron?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:48 schreef Hankster het volgende:
En Ireen is inderdaad ook niet fit...
Vind je? Ik vind 'r zo'n giecheltante, mart smeets noemt ze al: makeupmeiden!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:50 schreef maril het volgende:
Die Tessa is best een mooie meid wie heeft er een screenshot van haar bij studio sport gister.
echt leuk wijfie.![]()
NOS journaal o.a., ze heeft een aantal dagen op bed gelegen. Voorbereiding was dus niet optimaal.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bron?
Bij de Worldcupfinale in Heerenveen was ze nog super.
Dan zijn Mart en ik het voor een keer niet eensquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:02 schreef Mirri het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind 'r zo'n giecheltante, mart smeets noemt ze al: makeupmeiden!
Geef mij Cindy Klassen of Ireen Wüst maar..of Sven natuurlijk..
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:05 schreef ma3stroh het volgende:
Tuitert heeft zich zojuist afgemeld :/
Nou kom op Ted Jan Bloemenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:23 schreef maril het volgende:
Net bij DWDD zei Ab Krook dat ned. missschien een schaatser extra mocht inzetten vw uitvallers uit het buitenland en wij waren eerste reserve.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:23 schreef maril het volgende:
Net bij DWDD zei Ab Krook dat ned. missschien een schaatser extra mocht inzetten vw uitvallers uit het buitenland en wij waren eerste reserve.
Kerl begon met 5 rondjes 29 op de 5 kilometer tijdens het NK Allround. Daarna stortte die in. Heeft het trouwens ook niet onverdienstelijk gedaan tijdens het WK junioren in Erfurt.quote:
welk NK?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:35 schreef snellejelle het volgende:
Logisch trouwens dat Tessa van Dijk mee mag doen. ze was immers wel mooi twaalfde op het afgelopen NK
Geniaalquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:56 schreef ma3stroh het volgende:
kramer, de jong, janmaat en olde heuvel dus
Een Zweed. Misschien Röjler?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:10 schreef MiLalaa het volgende:
ach ja waarom ook niet
weer eens wat anders.
Wie heeft zich afgemeld dan van de buitenlanders, dat OldeHeuvel nu mee doet als 4e man?
Een zweed heeft zich afgemeld, en aangezien Johan Röjler de enige is die meedoed..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:10 schreef MiLalaa het volgende:
ach ja waarom ook niet
weer eens wat anders.
Wie heeft zich afgemeld dan van de buitenlanders, dat OldeHeuvel nu mee doet als 4e man?
Zit ie in Calgary? Anders heeft het weinig zin om hem nu nog in te vliegen. Wennemars is geen Hedrick natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:12 schreef andre77 het volgende:
Reserves: Ritsma, de Jong, Uytdehaage, Romme, Janmaat, Olde Heuvel.
6e reserve dus, waarom geen Wennemars? Die verslaat in Calgary dit hele rijtje.
Weet ik niet hoor, hij verliest wel flink op de lange afstanden. En PRs zeggen dan ook nog een keer niet alles op een allround kampioenschap, want je begint dan niet fris aan de lange afstanden. Weliswaar zijn Wennemars' PRs redelijk goed, maar of 'ie dat ook kan in een toernooi...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:12 schreef andre77 het volgende:
Reserves: Ritsma, de Jong, Uytdehaage, Romme, Janmaat, Olde Heuvel.
Of anders Dolle Driesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:30 schreef Ericr het volgende:
Evert van Benthem moet anders maar de schaatsen onderbinden, echt een puinhoop![]()
Wennemars... jaaaaa!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:12 schreef andre77 het volgende:
quote:Het leverde op de Olympic Oval nog een aardige (publiekelijke) discussie op langs de baan tussen Jos Valentijn, van de Commissie Topsport, en schaatser Jarno Meijer. Meijer was zesde op het NK allround, waar Olde Heuvel opgaf. Ondermeer om die reden meende ook Meijer recht te hebben op de vrijgekomen plek. De keuzeheren kozen echter voor de ontwikkeling van het jonge talent, dat voor de komende twee jaar al door het merkenteam van TVM is vastgelegd.
Maar op de tweede dag moet 'ie dan een 1500 en een 10 km schaatsen. Ik betwijfel dan toch of hij op die 10 er nog veel van bakt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:07 schreef Arcee het volgende:
Wennemars had mee moeten doen.
Die zou een 34.8 op de 500 schaatsen, een 1.43.50 op de 1500m, een 6.32 op de 5km en een 14.06 op de 10km, om maar even op de zaken vooruit te lopen.
Had hij niet aangekondigd om na de Spelen van Turijn zich te richten op het allrounden?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef Remzz het volgende:
Als je ziet naar zijn uithoudingsvermogen in de ploegenachtervolging moet ie het echt eens proberen als is het maar gewoon voor de lol
Nee volgensmij niet, maar ik zou het me best kunnen voorstellen. Hij heeft op Olympische kampioen na alles bereikt als sprinter. Dan zou het mij leuk lijken eens te kijken hoe ver je in het allrounden kan komen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Had hij niet aangekondigd om na de Spelen van Turijn zich te richten op het allrounden?
-edit- lees verkeerdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Had hij niet aangekondigd om na de Spelen van Turijn zich te richten op het allrounden?
Ik had het Ket wel gegund na het missen van de OS.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:56 schreef Remzz het volgende:
Kwam Rhian Ket eigenlijk niet in aanmerking? Of was hij iets van 10e reserve ofzo
Dat zal wel niet gebeuren, ik denk niet dat er iemand is die Klassen kan verslaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:25 schreef Remzz het volgende:
Claudia Pechstein stopt trouwens als ze wereldkampioene word
http://morgenpost.berlin1.de/content/2006/03/16/sport/817188.html
Nou zie ik het pas , ook leuk hoor daar niet vanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:19 schreef Hankster het volgende:
nee hoor .. Kramer rijd tegen Grodum en Babenko , Davis tegen Hedrick en Morrison
TT851 en TT855 heeft het alquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:15 schreef dolle_hond het volgende:
die opmaak is kut idd
ik had er genoeg van het aanpassen na de 500m
ik wacht wel tot teletekst t heeft
wie interesseert dat nou?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:52 schreef dolle_hond het volgende:
wel vervelend dat de NOS tussendoor italiaans en engels voetbal gaat uitzenden
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:32 schreef Remzz het volgende:
Heel het weekend Frank Snoeks denk ik
Dijkstra zit in Italie
dat ie stikt in de spaghettiquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:32 schreef Remzz het volgende:
Heel het weekend Frank Snoeks denk ik
Dijkstra zit in Italie
Heb je een hele avond op prime time schaatsen, loop je nog te zeuren...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:52 schreef dolle_hond het volgende:
iddquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:42 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Heb je een hele avond op prime time schaatsen, loop je nog te zeuren...![]()
Idd en straks denken ze ook nog dat ze eerste ritten op de drie kilometer toch niet belangrijk zijnquote:
Wójcika (Pol) - Marra (Ita)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd en straks denken ze ook nog dat ze eerste ritten op de drie kilometer toch niet belangrijk zijn
Ja oke puntje voor jouquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:48 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Wójcika (Pol) - Marra (Ita)
Van Dijk (Ned) - Nesbitt (Can)
Lamb (VS) - Abramova (Rus)
Zadonskaja (Rus) - Lobysjeva (Rus)
wij willen tessa zienquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:48 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Wójcika (Pol) - Marra (Ita)
Van Dijk (Ned) - Nesbitt (Can)
Lamb (VS) - Abramova (Rus)
Zadonskaja (Rus) - Lobysjeva (Rus)
quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:52 schreef dolle_hond het volgende:
nee toch?????quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:19 schreef Mirri het volgende:
Laten we allemaal naar het forum komen om de 500 m te analyseren als dat voetbal zo verschrikkelijk is! Bovendien gaat de tijd dan lekker snel!![]()
![]()
Wel tijd in de gaten blijven houden, anders..
(Oh shit, Ireen Wüst is al 2 minuten bezig met haar 3000 m!)
Ha, het toernooi begint goedquote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:42 schreef dolle_hond het volgende:
lotingen
500m vrouwen:
2. Maren HAUGLI NOR - Eriko SEO JPN
Het lijken de OWS welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:50 schreef dolle_hond het volgende:
al anderhalf topic voordat er nog een meter is geschaatst
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:06 schreef After_Forever het volgende:
nog maar 1 uur en 45 min
HUP Sven, Ireen en de rest![]()
ik ben voor de restquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:06 schreef After_Forever het volgende:
nog maar 1 uur en 45 min
HUP Sven, Ireen en de rest![]()
Wat ben je toch een gevoelig jochquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:36 schreef snellejelle het volgende:
ik ben voor de rest
hup Tessa
hup Wouter
hup Sicco
hup Bob
hup Wieteke
en vooral hup...
MAREN
Die kon toch zo'n leuk truucje met die rits?quote:
Dat was Tessa iddquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kon toch zo'n leuk truucje met die rits?
Ja ik hoop dat ze dan ook echt niet schaatsenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:47 schreef MiLalaa het volgende:
Een uur lang geen schaatsen.
Even boodschappen doen.quote:
Kan ze geen ongelijk gevenquote:
quote:
Ja dat was Martin , die later op de avond word genomen door Ria.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:53 schreef snellejelle het volgende:
was het nou martin naast ria?
die kunnen ze beter buiten beeld houden
Wat schaft de snackpot?quote:
Eihoofd.quote:
iddquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:59 schreef MiLalaa het volgende:
start![]()
geen geklets meer, maar geschaats
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:59 schreef MiLalaa het volgende:
start![]()
Shit, dan krijgen we dus niet te weten wat jij gaat snacken.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:59 schreef MiLalaa het volgende:
start![]()
dat merk je aan het geluid ook altijd zo duidelijk vind ik..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:59 schreef MiLalaa het volgende:
Het beeld ziet er trouwens weer uit alsof het inderdaad van erg ver moet komen.
snacktime is pas bij de lange afstanden straks.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:59 schreef Arcee het volgende:
Shit, dan krijgen we dus niet te weten wat jij gaat snacken.
ze komt nuquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zag Maren net al, jij ook neem ik aan?
Hier staat de zak Mexican Cream and Peppers al onder handbereikquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:01 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
snacktime is pas bij de lange afstanden straks.
Hier gaat er toch echt eerst een pot koffie doorheen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:02 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hier staat de zak Mexican Cream and Peppers al onder handbereik
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:04 schreef MiLalaa het volgende:
Wat leeft iedereen toch ook meteen mee met Maren. Dat heb je mooi snel voor elkaar gekregen, jelle.
en ze is ook 44 keer zo mooi als Ireenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze verdient het. 't wordt steeds duidelijker dat het een echt goede tijd is. zeker aangezien het verreweg haar minste afstand is
het eerste PR voor Ireen dit weekend bedoel je?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:11 schreef Bruce117 het volgende:
39.04 voor Ireen.
Het eerste PR is binnen
ja toch? Ik dacht ook dat die uit Hamar 39,60 had staanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:19 schreef Arcee het volgende:
Pechstein haalt 0.61van haar PR af.
Tenminste, zo lijkt het.
Ik denk toch voor plaats 3, nu al wat achterstand en op de 5.000 zal ze toch ook een paar tellen verliezen op Klassen en Pechstein.quote:
Sablikova is al geweestquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:20 schreef snellejelle het volgende:
Komt de 5k-chick ook nog?
Denk je? Ik dnek dat Wüst enorm goed meekan op de 5, alleen heeft ze die nog nooit in wedstrijd verband geschaatst.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk toch voor plaats 3, nu al wat achterstand en op de 5.000 zal ze toch ook een paar tellen verliezen op Klassen en Pechstein.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja toch? Ik dacht ook dat die uit Hamar 39,60 had staan
dat idee heb ik ook ja...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:21 schreef tong80 het volgende:
Er zijn een paar meisen 3 weken te laat in vorm
Precies, Groves is geen Hughes.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:22 schreef Remzz het volgende:
Snoeks doet alsof Groves een anti-sprinter is, maar ze kan wel een enorm snelle 1000 meter rijden.
Ja dat wordt lachen met Pieter Jan.Niet te hopen dat ie z'n nek breektquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:21 schreef snellejelle het volgende:
Wat een water hebben ze bevroren
Dat wordt lachen bij de mannen
maar toch wel opvallend, dat ze op haar thuisbasis ineens 0.7 sneller is dan ooit tevoren.quote:
Ja, misschien zit er wel doping in het ijs.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:23 schreef MiLalaa het volgende:
maar toch wel opvallend, dat ze op haar thuisbasis ineens 0.7 sneller is dan ooit tevoren.
Leuk iid. Kunnen ze nog wat van leren bij de OS.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:29 schreef Bruce117 het volgende:
Lekker tempo, meteen doorgaan met de 500m mannen
ja, ik vind het aan een kant toch ook wel een beetje jammerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:28 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldige prestatie natuurlijk, maar voor het toernooi niet zo leuk.
Kijken hoe ver die tijd in het mannentoernooi komtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:29 schreef snellejelle het volgende:
37.51 is sneller dan het NL record!
ik vind het gewoon een fantastische prestatie van haarquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja, ik vind het aan een kant toch ook wel een beetje jammer![]()
Ik zocht het ook al, maar ik denk dat het er wat meer zijn...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:30 schreef Ericr het volgende:
Alleen Garbrecht en Lemay waren ooit sneller op de 500.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |