quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:24 schreef placebeau het volgende:
Doet die blonde Nederlandse niet mee die samen is met die speler van AZ?
Ja die blonde Nederlandse is niemand minder van Marianne Timmer, en de speler van AZ betreft Henk Timmer.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:24 schreef placebeau het volgende:
Doet die blonde Nederlandse niet mee die samen is met die speler van AZ?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:25 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik denk dat Davis zijn 10 kilometer te langzaam is hij verspeeld zo 20 seconden gok ik. Dan moet ie dus 1 seconde sneller zijn op de 500 meter dan Hedrick is wel te doen maar lijkt me moeilijk...
Cindy Klassen heeft gewoon geen slechte afstand dus als die niets geks doet wint ze het op der sloffen.
Helaas is het na dit WK afgelopen...nou ja..'t heeft ook wel lang geduurd dit schaatsseizoen. Maar ik ga het wel missen hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:29 schreef placebeau het volgende:
Ja, juist, ik was haar naam even kwijt. Maar ik ben pas sinds deze olympische spelen fan
Zo lekker klonk Ireen Wüst anders niet, ik zie haaar echt niet hoog eindigen ze is ook ziek.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:40 schreef Remzz het volgende:
Tuitert heeft rugklachten
Tja we hebben idd Sven en Ireen nog maar het seizoen is voor hun wel heel erg lang in hun eerste echte seizoen als prof. Ik denk niet dat we teveel mogen verwachten van hun.
Maar moet je je eens voorstellen dat Sven en Ireen er niet waren, wie hadden we dan nog
En toch word het tijd , ze zijn allemaal zwak, ziek en misselijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Helaas is het na dit WK afgelopen...nou ja..'t heeft ook wel lang geduurd dit schaatsseizoen. Maar ik ga het wel missen hoor![]()
en dat na t matige EKquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:48 schreef Hankster het volgende:
En Ireen is inderdaad ook niet fit...wordt vrees ik het slechtste WK voor Nederland sinds jaren
Bron?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:48 schreef Hankster het volgende:
En Ireen is inderdaad ook niet fit...
Vind je? Ik vind 'r zo'n giecheltante, mart smeets noemt ze al: makeupmeiden!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:50 schreef maril het volgende:
Die Tessa is best een mooie meid wie heeft er een screenshot van haar bij studio sport gister.
echt leuk wijfie.![]()
NOS journaal o.a., ze heeft een aantal dagen op bed gelegen. Voorbereiding was dus niet optimaal.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bron?
Bij de Worldcupfinale in Heerenveen was ze nog super.
Dan zijn Mart en ik het voor een keer niet eensquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:02 schreef Mirri het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind 'r zo'n giecheltante, mart smeets noemt ze al: makeupmeiden!
Geef mij Cindy Klassen of Ireen Wüst maar..of Sven natuurlijk..
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:05 schreef ma3stroh het volgende:
Tuitert heeft zich zojuist afgemeld :/
Nou kom op Ted Jan Bloemenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:23 schreef maril het volgende:
Net bij DWDD zei Ab Krook dat ned. missschien een schaatser extra mocht inzetten vw uitvallers uit het buitenland en wij waren eerste reserve.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:23 schreef maril het volgende:
Net bij DWDD zei Ab Krook dat ned. missschien een schaatser extra mocht inzetten vw uitvallers uit het buitenland en wij waren eerste reserve.
Kerl begon met 5 rondjes 29 op de 5 kilometer tijdens het NK Allround. Daarna stortte die in. Heeft het trouwens ook niet onverdienstelijk gedaan tijdens het WK junioren in Erfurt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |