Had hij niet aangekondigd om na de Spelen van Turijn zich te richten op het allrounden?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef Remzz het volgende:
Als je ziet naar zijn uithoudingsvermogen in de ploegenachtervolging moet ie het echt eens proberen als is het maar gewoon voor de lol
Nee volgensmij niet, maar ik zou het me best kunnen voorstellen. Hij heeft op Olympische kampioen na alles bereikt als sprinter. Dan zou het mij leuk lijken eens te kijken hoe ver je in het allrounden kan komen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Had hij niet aangekondigd om na de Spelen van Turijn zich te richten op het allrounden?
-edit- lees verkeerdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Had hij niet aangekondigd om na de Spelen van Turijn zich te richten op het allrounden?
Ik had het Ket wel gegund na het missen van de OS.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:56 schreef Remzz het volgende:
Kwam Rhian Ket eigenlijk niet in aanmerking? Of was hij iets van 10e reserve ofzo
Dat zal wel niet gebeuren, ik denk niet dat er iemand is die Klassen kan verslaan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:25 schreef Remzz het volgende:
Claudia Pechstein stopt trouwens als ze wereldkampioene word
http://morgenpost.berlin1.de/content/2006/03/16/sport/817188.html
Nou zie ik het pas , ook leuk hoor daar niet vanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:19 schreef Hankster het volgende:
nee hoor .. Kramer rijd tegen Grodum en Babenko , Davis tegen Hedrick en Morrison
TT851 en TT855 heeft het alquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:15 schreef dolle_hond het volgende:
die opmaak is kut idd
ik had er genoeg van het aanpassen na de 500m
ik wacht wel tot teletekst t heeft
wie interesseert dat nou?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:52 schreef dolle_hond het volgende:
wel vervelend dat de NOS tussendoor italiaans en engels voetbal gaat uitzenden
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:32 schreef Remzz het volgende:
Heel het weekend Frank Snoeks denk ik
Dijkstra zit in Italie
dat ie stikt in de spaghettiquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:32 schreef Remzz het volgende:
Heel het weekend Frank Snoeks denk ik
Dijkstra zit in Italie
Heb je een hele avond op prime time schaatsen, loop je nog te zeuren...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:52 schreef dolle_hond het volgende:
iddquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:42 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Heb je een hele avond op prime time schaatsen, loop je nog te zeuren...![]()
Idd en straks denken ze ook nog dat ze eerste ritten op de drie kilometer toch niet belangrijk zijnquote:
Wójcika (Pol) - Marra (Ita)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd en straks denken ze ook nog dat ze eerste ritten op de drie kilometer toch niet belangrijk zijn
Ja oke puntje voor jouquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:48 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Wójcika (Pol) - Marra (Ita)
Van Dijk (Ned) - Nesbitt (Can)
Lamb (VS) - Abramova (Rus)
Zadonskaja (Rus) - Lobysjeva (Rus)
wij willen tessa zienquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:48 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Wójcika (Pol) - Marra (Ita)
Van Dijk (Ned) - Nesbitt (Can)
Lamb (VS) - Abramova (Rus)
Zadonskaja (Rus) - Lobysjeva (Rus)
quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:52 schreef dolle_hond het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |