Sjak , sorry als ik je even niet helemaal gevolgd heb in dit kippehokquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:37 schreef sjak het volgende:
Ik heb geen zin om te werken, dan krijg je dat soort dingen...
Nee joh, ik zit gewoon op mijn werkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:12 schreef nanalune het volgende:
[..]
Sjak , sorry als ik je even niet helemaal gevolgd heb in dit kippehok, maar ik wist dat je thuis was gebleven..
Zit je nu ziek thuis, of permanent tot aan je verlof?
Jaaaaaah een broertje of een zusjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:18 schreef Sugar het volgende:
Ik voel mijn baby steeds wat vaker. Het is lief. Echt heel lief. En het is zo'n leuk kindje. We hebben het hier namelijk wel over het broertje of zusje van Maria, van María!![]()
![]()
Snoopy, heb je al zin in maandag? Leuk man, een echo weer!
Ophouden hoor! Ik heb er echt maar 1 gezien. Waarom dan die twijfel? hahaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:40 schreef Sugar het volgende:
Snoop! Misschien tóch 2! Ja, ik denk het ook eigenlijk!
![]()
![]()
![]()
![]()
Flink porrenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:48 schreef MeNicole het volgende:
Ik kan heel goed voelen dat beeb aan de rechterkant ligt. Blijft ie daar nou liggen of gaat ie ook nog naar links? De jeuk die ik krijg als ie beweegt word nu wel vervelend aan die kant![]()
Houdt ons vooral op de hoogte.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:52 schreef ik80 het volgende:
ik ga ook maandag naar de verloskundige, errug spannend allemaalm, das de eerte keer!
Leuk, hoeveel weken ben je dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:52 schreef ik80 het volgende:
ik ga ook maandag naar de verloskundige, errug spannend allemaalm, das de eerte keer!
Jeutje!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:23 schreef Mammietje het volgende:
Vooral omdat ik die bloeding niet aan heb voelen komen en ik op de wc ineens een bloedstolsel verloor, groter dan een uitgespreide hand, gevogd door zéker een liter bloed.
Persoonlijk heb ik een gevoel van bekijk het maar met dat ziekenhuis ik ga wel shoppen op zoek naar een andere gyn die me straks bij 36 weken mag overnemen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:39 schreef Mammietje het volgende:
Mooi zo Xanthe, dat de echo er goed uitzag en waarschijnlijk geen afwijkingen heeft. Hele geruststelling natuurlijk. En je beebje is dus nu al een dwarsligger?
Erggggg vreemde gang van zaken om iemand op deze manier over te dragen, zou ik ook niet blij mee zijn als ik jou was. Misschien eens een belletje wagen aan het hoe en waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |