Na een nachtje rustig geslapen te hebben en weer een beetje minder boosheid te voelen om de manier waarop het ziekenhuis nu met me omgegaan is heb ik besloten dit ook eens rustig voor te leggen aan de vk. De meid die ik aan de telefoon had klonk erg leuk en vlot , dus zal daar ook vast wel op mijn plek zijn en wie weet hebben zij wel goede ervaringen met andere gyneacologen , in dat geval ga ik dus echt overstappen als dat mogelijk is. Zo niet blijf ik wel vast zitten aan mijn huidige gyn , maar ga ik er wel een brief achteraan sturen.
Vriendin van me vond het in elk geval wel erg vreemd dat ik naar de vk gestuurd werd en heeft er met haar gyn over gehad en ook die gyn vond het maar raar. Zeker ook gezien het feit dat de 1e zwangerschap zo laat nog is fout gegaan en daarvan niet bekend is wat de oorzaak was. Volgens die gyn heb ik dus nog steeds een medische indicatie ondanks dat ik nu 1 gezonde dochter heb. Maar het heeft gewoon geen zin om me nu erg druk te blijven maken , geeft alleen maar negatieve energie en dat is zonde van mijn tijd.
Martineke dat vastgeroeste gevoel had ik bij mijn vorige zwangerschap , na een aantal passen was het pas in orde en daarvoor leek ik wel een oud wijf
![]()
En ik had het zowel als ik op stond uit bed als wat Belana zegt bij het opstaan vanuit een stoel.
Mamietje heftig zeg! Hopenlijk blijft het nu wel goed gaan. En je schoonmoeder... lekker in dr sop gaar laten koken.