quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:52 schreef _evenstar_ het volgende:
Even een berichtje namens Ladylike:
Ladylike is 7 weken en 4 dagen gelden bevallen van een kerngezond jochie genaamd randall.
Helaas heeft haar moder haar kleinzoon niet meer mogen meemaken, zij is gestorven 2 weken voor de geboorte.
Door alle drukte en thuis geen internet heeft ze dus nog niets van zich kunnen laten horen.
Het was een lange bevalling maar zodra ze meer tijd heeft komt ze zelf nog wel vertellen over haar spruitje !!
Dus bij deze alsnog proficiat Ladylike en heel veel sterkteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:50 schreef Ladylike het volgende:
Evenstar bedankt voor het posten van het berichtjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zit nu op het werk en heb dus een minuutje tijd om te reageren...
bedankt allemaal voor jullie medeleven voor wat mn moeder betreft. Het geeft idd een superdubbel gevoel en ik merk ook dat het niet gemakkelijk is om de draad van het gewone leventje (werken enzo) weer op te pakken. Het heeft me toch diep geraakt dat ik mn moeder niet meer kon laten genieten van haar eerste kleinzoon. Maar ik weet zeker dat ze hem ziet en van hem geniet.
(traantjes komen nu maar goed..) het zal iig nog lang duren voordat ik geen pijn van het verlies meer voel als ik naar Randall kijk.
Toch is en blijft een geboorte een wonder en geniet ik van ieder moment dat ik naar mn kleine kijk of met hem communiceer.
Dit is echt het mooiste dat een vrouw kan overkomen vind ik en ik ben ook superblij dat hij gezond ter wereld is gekomen en ben heeeeeel erg trots op hem (en mezelf)
Eens!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:13 schreef Belana het volgende:
BE, eensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En Mantra van harte natuurlijk (en je moet niet ff meeposten, maar blijven meeposten heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) en Bubblebabe ookJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:21 schreef BloodyLotte het volgende:
Hier even een Girly tvpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fijn!! De service is goed he, ik ben ook erg tevreden en vind het die 30 euro meer dan waard voor een maandje.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:17 schreef MeNicole het volgende:
Jeah vandaag hebben we ons hart luister ding binnen gekregen!! En maar meteen ff geluisterd en kon het net zo mooi horen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nu ben ik weer helemaal gerustgesteld. Hadden we hem nu maar eerder besteldJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop