Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:55 schreef E.T. het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien, als ik een jeans bijv. korter wil maken en steeds m'n naalden breek op de zijnaden?
ja jeetje, hoe leg ik dat uit?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:55 schreef E.T. het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien, als ik een jeans bijv. korter wil maken en steeds m'n naalden breek op de zijnaden?
50! broeken....quote:Op woensdag 20 september 2006 22:10 schreef lady-wrb het volgende:
bernina en ik zijn een echt team geworden.
sinds de aanschaf heb ik er nu zo'n 50 broeken doorheen getrokken
mijn volgende projekt wordt een borduurmachine, want borduren vind ik leuk, maar het moet wel snel
ik zoek dr een waar je ook eigen tekeningen/plaatjes mee kan borduren. iemand een ideetje? mijn naaimachinehandel kwam meteen met een exemplaar van 4600 euro
ik vind het nog al een bedrag; dat moet toch goedkoper kunnen?
quote:Op woensdag 27 september 2006 19:29 schreef Oblivion het volgende:
ZO! Lady-wrb...das geen kattenpis! Goed gedaan zeg!![]()
Luca is vast zo trots als een pauw?
nee, wat ik bedoel is platter.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:01 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
Zoiets?
Dat is met schuimrubber?
Ik weet natuurlijk niet of de jouwe dat heeft, maar mijn naaimachine heeft twee snelheden. Normaal en een stuk langzamer voor dikkere stoffen. Loopt ie minder gauw vast.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:25 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af.
En het antwoord op de post hiervoor: Ja, het is een jeansnaald. Ik heb er al eentje gebroken, inmiddels.
Andere mensen lukt het gewoon om dat soort broeken foutloos te vermaken, dus er moet toch een mogelijkheid zijn?
heb je daar een fotootje van?quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:55 schreef briana_muirinn het volgende:
Ik heb er ook een soortement hulpstukje voor, om de naaivoet makkelijker over die naad heen te helpen. Daarmee en met langzaam naaien gaat het prima. Dat hulpstukje zullen ze vast ook wel los in de naaimachinewinkel verkopen.
eh ja ik durf hier niet eens te zeggen hoeveel ik totaal uitgegeven hebquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:33 schreef Thorical het volgende:
Mijn schoonzsje heeft ook zo'n super borduurmachine. Maar die klaagt over dat de programma's zo duur zijn. Daar is inmiddels een oplossing voor maar het garen blijft nog steeds prijzig.
Daar staat hij niet in. De filialen zelf krijgen altijd een bericht met de acties die die week lopen en daar stond bij dat er deze keer een bon zou zitten via een mailinglist. Maar dat is dus niet de nieuwsbrief, want die krijg ik en daar zat hij niet bij....quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:46 schreef briana_muirinn het volgende:
de kruidvat heeft toch altijd van die reclamebladen met kortingsbonnen erin? Dan neem ik aan dat ie daar in staat. Misschien even vragen bij de winkel of zo daar zo'n blad nog hebben met bon?
Ik wil graag een nieuwe hoes hebben voor een bank, en wil daarvoor een grijze ribcord stof gebruiken. Het liefst een beetje donker grijs, en een grove rib. Waar kan ik dat vinden? Silverstar, waar heb jij het gevonden?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:44 schreef SilverStar het volgende:
ik ga vanmiddag ook maar eens voor stof shoppen voor die broek(en) die ik wil gaan maken. wil graag ribstof, en ik heb wel lichtblauw en donkergrijs, maar ik wil ook graag bruin en misschien rood.
Waarschijnlijk heeft het zeker zin om naar Utrecht te gaan. Afhankelijk van het seizoen hebben ze daar kramen vol met ribstof. En dit is het goede seizoen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:24 schreef corc het volgende:
bij de sites van stoffenstunter en de stoffenkraam hebben ze niet wat ik zoek... Heeft het zin om naar Utrecht te gaan voor de lapjesmarkt? En waar wordt die eigenlijk gehouden?
heee: zoiets misschien? met naai instructies en foto'squote:Op woensdag 27 september 2006 22:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee, wat ik bedoel is platter.
eigenlijk alleen een rond kleedje met een opgevulde rand.
een beetje zoiets als een airtowel, maar dan met vulling
Ik ga de vrijdag, ga met de tram naar Utrecht, moet ik je komen oppikken?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:22 schreef Anitra het volgende:
[..]
Daar wil ik ook naar toe, dat is zo leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |