Ik vond het einde echt kutquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:46 schreef Luchtbel het volgende:
Ik moet even terug op aarde komen, damn wat was Lost eng!
M`n imago, wat doe jequote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:06 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja ik moest huilenmaar what else is new. Coolbabe vast ook bijna
Jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:23 schreef Luchtbel het volgende:
Coolbabe moest je bijna huilen net?
Ik ben snel naar m`n appeltaart in de oven gevlucht, ff kijken of hij al mooi bruin werdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:29 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik moest ook huilentoen gauw voor de pc gaan zitten. Veel te eng anders.
Dat dacht ik vorige week alquote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:36 schreef Nijna het volgende:
Hier ook nog een badkamer die wacht op een poetsbeurt, maar ik heb geen ziiiiin.
Ik denk dat ik het maar uitstel tot volgende week...
Dat wilde ik eerst ook onder mijn reactie zetten, maar ik dacht dat jullie dan zouden gaan denken dat ik een ontzettend slechte huisvrouw wasquote:
Dan begin je met een iets minder lawaaierig klusje... Of als hij gaat protesteren dan mag hij het zelf doenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, het is ook het beste om eig. maar gewoon wat te gaan doen, daar krijg je meer energie van. Maar ik denk dat mijn liefje het nie zo prettig vindt als ik nu ga stofzuigen enzo.
Noem je mij nu een slecht huisvrouw?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:42 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst ook onder mijn reactie zetten, maar ik dacht dat jullie dan zouden gaan denken dat ik een ontzettend slechte huisvrouw was. Maar ik ben blijk dat ik niet de enige ben die dat soort dingen voor zich uit schuift
![]()
Tis kwart voor tien. Mooie tijd om iets in het huis te gaan opknappen (of zijn jullie klaar?)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, het is ook het beste om eig. maar gewoon wat te gaan doen, daar krijg je meer energie van. Maar ik denk dat mijn liefje het nie zo prettig vindt als ik nu ga stofzuigen enzo.
Als ik jou een slechte huisvrouw zou noemen, noem ik mezelf ook zo, dus nee natuurlijk niet (snap je t nog?).quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:32 schreef Luchtbel het volgende:
Wil je misschien een boek lenenof tien kilo tiijdschriften
Jolie komt het wel ff brengen
Ik heb de chick-lit ontdekt tijdens vele vlieguren. Dan is het me te onrustig om met een intelligent boek bezig te zijn en dan is het heerlijk om te lezen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:00 schreef sjak het volgende:
Ik ken dat helemaal niet chick-lit. Is dat erg? (Laatste jaren teveel met mijn neus in studieboeken gezeten...)
Ik ga ze opschrijven, dank je wel ET en BE
Ik bedoelde wonen Jessie, ik heb het snel maar gewijzigd
Ik begin er dus maar niet meer aan.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:03 schreef snoopy het volgende:
Ik moet de biebboeken van Morris nog terugbrengenBen al 2 weken te laat geloof ik.
Inene herinnerde ik me weer dat dat vroeger ook altijd al mijn probleem was![]()
Ja, het is een hele foute term. Laat SCH ons maar niet horen. Die trok daar vorige week al tegen ten strijde.quote:
Ja precies. Gewoon zo even tussendoor een stukje lezen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:11 schreef E.T. het volgende:
of ff een paar bladzijdes in de metro, daar is Chick-lit ook erg geschikt voor
quote:Bij Bol.com hebben ze tegenwoordig een echte sub-categorie 'chick-lit'. Spontaan zijn er weer heel veel boeken aan mijn verlanglijst toegevoegd(ook de nieuwe van NicciFrench staat er op mijn lijstje trouwens)
daarom heeft 't ook best lang geduurd voor ik er aan durfde te beginnen..quote:
luchtig wel, zoetsappig nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:15 schreef jessie het volgende:
Zoals t bij mij overkomt zoetsappige/luchtige literatuur ofzo?
Ik ook niet, maar het staat echt heel erg leukquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:00 schreef jessie het volgende:
2 lijntjes dat vind ik nou niks voor jou RewimoMorgen pas een foto
dat dacht ik dus ook steeds.. tot ik 't daadwerkelijk ging lezen.quote:
echt waar? het lijkt me dus echt vreselijke nietszeggende onzin... no offence....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:18 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook steeds.. tot ik 't daadwerkelijk ging lezen.
Nu ben ik verkocht geloof ik...
quote:Literatuur zou je daardoor als volgt kunnen definiëren:
Een fictionele of non-fictionele wereld in woorden, die door de smaakmakende gemeenschap als waardevol wordt beschouwd en volgens die gemeenschap bijzondere kenmerken heeft.
Hey die heb ik de laatste weken van mijn zwangerschap gelezenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:54 schreef E.T. het volgende:
Sjak, ik kan shopaholic aanraden(de omnibus met 3 boeken in een). heerlijk luchtig leesvoer. Niet te zwaar en je hoeft er niet zo geconcentreerd bij te blijven.
Het vervolg ligt hier op me te wachten![]()
(ik had nooit gedacht dat ik chick-lit zo leuk zou vinden, maar dat blijkt dus wel zo te zijn)
Ik krijg hier hele andere associaties bijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:56 schreef Luchtbel het volgende:
Smaakmakende gemeenschap
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik krijg hier hele andere associaties bij![]()
Engels! Uiteraard! Meestal dan. Als ze te vinden zijn.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:29 schreef Luchtbel het volgende:
E.T. lees je Engels of Nederlands? Ik vind die vertalingen namelijk nog erger de boeken
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:48 schreef sjak het volgende:
Wij hebben vandaag lekker nog een keer door ons aankomende huis kunnen lopen...er komt een offerte voor de badkamer. Ik ben benieuwd. Verder is het wel vreemd om daar te zijn met de mensen die er nu wonen. We hebben dus maar geen foto's gemaakt.
Daarom liet ik 'm maar staan...wij hebben ook erg hard moeten lachen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:16 schreef jessie het volgende:
Lolololol Sjak ik kwam hier niet meer bij![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:11 schreef snoopy het volgende:
Chick-lit met smaakmakende gemeenschap klinkt idd best vreemd![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:44 schreef Lois het volgende:
Lieve schatten, doe al die chicklit dingen nu gewoon in het topic dat ET zo mooi gemaakt heeft in TTK.
oeh, daar ben ik erg benieuwd naar, ik vond zijn debuut (alles is verlicht) heel mooi! sjak, ik weet niet of het erg geschikt leesvoer is voor je verlof, maar op zich wel een aanrader, en ik zag in een folder dat 't in de boekenweek ook nog voor een prikkie te koop is bij libris boekhandels.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:11 schreef snoopy het volgende:
Dit boek vond ik ook heel erg mooi:
[afbeelding]
Waar gaat het over Snoopy?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:11 schreef snoopy het volgende:
Dit boek vond ik ook heel erg mooi:
[afbeelding]
linkjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:23 schreef Leah het volgende:
Waar gaat het over Snoopy?
Hoe vreselijk ze ook zijn, ze zijn wel heel handig, fietstassen.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:27 schreef Luchtbel het volgende:
Ja ik weet het nog niet zeker want ik weet niet of ik zin heb om tussen de mensen te lopen vandaagJolie slaapt dus ruim de tijd om na te denken. Volgens mij zag ik bij de Hema oranje fietstassen, dat is alvast iets beter dan van die canvas dingen met een leren riempje
Ja da's ook weer waar en ik vind ze ook te duur hoor.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:37 schreef snoopy het volgende:
Ik zou bang zijn dat die leuke fietstassen gejat zouden worden. kan je beter suffe nemen![]()
Nou, volgens mijn computer is het nu 1 graden buiten. Best koudquote:Op zondag 19 maart 2006 10:40 schreef Anitra het volgende:
Het ook heerlijk weer om naar Artis te gaan Snoopy
Tssssssss, ik zie er echt heel cool uit hoor met mijn canvasfietstassenquote:Op zondag 19 maart 2006 10:42 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja da's ook weer waar en ik vind ze ook te duur hoor.
Maar euh canvas fietstassen gaat echt nog te ver
Maar met het zonnetje erbij is het best lekkerquote:Op zondag 19 maart 2006 10:45 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nou, volgens mijn computer is het nu 1 graden buiten. Best koud![]()
He niet iedereen heeft die coole looks van zichzelf.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:20 schreef m@x het volgende:
[..]
Tssssssss, ik zie er echt heel cool uit hoor met mijn canvasfietstassen![]()
Dat ik denk dat ik het niet kan, geen goede mama zal zijn (maar ik denk dat veel mensen dat hebben... ) en een stukje erfelijkheid mbt een oogziekte. Maar heb het daar met mn lief ook al wel over gehad, misschien dat we daar eerst maar wat meer informatie over moeten zoeken wat betreft kansen enzo. Het is niks levensbedreigends, iets waar je prima oud mee kan worden, maar wat wel kan leiden tot blindheid (rond het 20e jaar). Ik vind het een te groot iets om zomaar buiten beschouwing te laten in de overweging om proberen zwanger te worden of niet.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:49 schreef Belana het volgende:
wat houdt je tegen nijna? dat is misschien meer de vraag?
Vanmorgen de "Secrets of the YaYa sisters" in bed liggen kijken. Gelukkig geen teleurstelling tov het boek!quote:Op zondag 19 maart 2006 09:43 schreef snoopy het volgende:
Wat een grijze dag vandaagWat voor plannen hebben jullie voor vandaag? Hoop nl ideeën op te doen
![]()
Zus van Bert met haar man, schoonouders en schoonzus en zwager. De laatste vier hadden het huis nog niet gezien en komen het huis dus bekijken.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee Troel, bezoek? Valt er iets te vieren of gewoon zo maar?Wel vervelend dat je last van je maag hebt nu.
Bert is de computermanquote:Op zondag 19 maart 2006 13:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Nijna:Het moederschap is namelijk het mooiste wat me ooit is overkomen
![]()
Troel, relax eens een beetje! Ik krijg al last van mijn maag als ik je berichtje lees!Ik vraag me trouwens wel af wat Bert kan doen wat schoonzus of zwager niet zelf kan. En omgekeerd.
Doe je ff een beetje rustig met me... , straks sla ik helemaal op holquote:Op zondag 19 maart 2006 13:51 schreef Spuuglokje het volgende:
Nijna:Het moederschap is namelijk het mooiste wat me ooit is overkomen
![]()
Zonnetje? welk zonnetje?quote:Op zondag 19 maart 2006 12:41 schreef Anitra het volgende:
Maar met het zonnetje erbij is het best lekker![]()
Dat klinkt zó lief!quote:Op zondag 19 maart 2006 14:28 schreef jessie het volgende:
Na 20 minuutjes viel dr steeds een hoofdje langs mijn rug
Ja maar, dat weet je toch wel.... Weet je wat het ergste is, ik gebruik die fietstassen dus nooitquote:Op zondag 19 maart 2006 17:00 schreef snoopy het volgende:
M@x, hoe kunnen we nou zo beoordelen of jij er wel cool uitziet met die fietstassen?![]()
ik weet dat het geen "date" was hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 17:49 schreef Luchtbel het volgende:
Het was nogal euh zo zo Belana en het was een afspraak.
Onze buren hebben zo'n hondjequote:Op zondag 19 maart 2006 20:36 schreef Luchtbel het volgende:
Oh gadver M@x dat vind ik dus echt een vreselijk beest. Ik hou helemaal niet van honden maar van de kleine hondjes is dat toch wel één van de meest stomme.
Hoef je toch helemaal niet erg te vinden? Het ís ook zwaar om je man de hele dag (ziek nog wel!) over de vloer te hebben! Beterschap.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:57 schreef dutchie het volgende:
Ik vind het heel erg van mezelf, maar ik vind het wel zwaar zo.
Oei, stukje herkenning hier Dutch, het mannetje is hier ook al tig keer ziek geweest dit winter. Hopelijk houdt het nu een keertje op bij hem want het is niet leuk meer. En zelf ben ik niet echt ziek geweest (op een buikgriepje na toen ik de kids net bij opa en oma had gebracht) maar ik ben wel 8 kilo afgevallen dit winter zonder reden. Of dat te maken heeft met het feit dat ik steeds niet ziek werdquote:Op zondag 19 maart 2006 21:04 schreef dutchie het volgende:
Mannen zijn ook vaker zieliger dan wij vrouwen.
Daarom vind ik het wel eens moeilijk in te schatten hoe serieus het nu echt is. Maar deze keren zijn wel erg. Hij is al 6 kilo afgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |