Hier lekker helemaal niets gedaan!
![]()
Nou ja, 1 dingetje gedaan. Een collega'tje van mij zit door allerlei suffe tegenvaller financieel zeer slecht en zijn sinds een paar weken met een schuldhulpverlener bezig orde op zaken te stellen. Ze heeft al 2 jaar geen nieuwe kleding meer voor zichzelf gekocht. Dat wat er over blijft gaat naar de kinderen. En dus ben ik mijn eigen kast maar eens door gegaan. Door zo'n +15 kilo het afgelopen jaar hing er best veel dat ik niet meer aan kon en zelfs dingen van voor het tijdperk dat ik 15 kilo lichter dan nu was.
![]()
Dus iig is mijn kledingkast weer opgeruimd en zij weer blij met wat kleding.
Eigenlijk echt schandalig. Er zaten 2 of 3 dingen tussen die ik nooit aan heb gehad. Kleur achteraf toch niet goed of zo.
![]()
Sneu hoor. Het is niet door fouten van henzelf, gewoon opstapeling van domme pech en dan steeds dieper weg zakken, gaten proberen te vullen en ondertussen het volgende creeeren enzo.
(En verder heen en weer gereden voor wat duikspul voor
![]()
Hij ging iets prutsen samen met een vriend maar was weer wat vergeten hier dus dat ging ik brengen en toen ben ik maar blijven plakken enzo.
![]()
)
Hier ook een chick-lit liefhebber.
![]()
Ik heb van die vlagen dat ik er niks aan vind maar op andere tijden verslind ik ze bij het leven.