Jij was eerderquote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:26 schreef Snaptnix het volgende:
Aangezien ik hem op slot heb gegooid, hier ook maar de nieuwe![]()
Goeiemorgen alvast![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:28 schreef MissHobje het volgende:
Hee Morwen...... PIMP hier met je ogen ! #2![]()
Ja, dat duurt dan even heh op deze leeftijdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:36 schreef Snaptnix het volgende:
ben ik toch maar weer even.... Toch nog maar wat te drinken erbij gepakt.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, dat duurt dan even heh op deze leeftijd![]()
Jij ook alquote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:40 schreef newsman het volgende:
Ik drink nog ff wat, dan ga ik pitten
Slaap ze alvastquote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:40 schreef newsman het volgende:
Ik drink nog ff wat, dan ga ik pitten
Ahhhhhhhhh, Arme schat tis ook zieligquote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Allemaal de schuld van M, die zorgde voor iets in m'n keel, waardoor ik nu niet kan slapen even rustig m'n glas opdrinken, dan onderneem ik weer een nieuwe poging![]()
Nee hoor, ben niet zielig.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:43 schreef newsman het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhh, Arme schat tis ook zielig![]()
bye Snappiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:46 schreef Snaptnix het volgende:
Ga wel nieuwe poging ondernemen nu![]()
Later newsie
Don't call us, we'll call you. Engerd . Zusstteerrrr . help. een engerd op de zaalquote:
Goedemiddag, lekker dutje gedaan. Vergeet je leesbril niet!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:50 schreef laffer het volgende:
goedemiddag allemaal, ik ga zo naar de bingo![]()
De Rijn ? Zover kan ik niet van m'n infuus vandaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:59 schreef Bruce117 het volgende:
Heeft iedereen zich al ingeschreven voor het uitje met de rondvaartboot over de rijn ?
We hangen je infuus gewoon in de Rijn. Zuiver Rijnwater door je bloed laten stromen en voor je het weet zing je liedjes van Heino mee.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:31 schreef PH52 het volgende:
De Rijn ? Zover kan ik niet van m'n infuus vandaan![]()
Da geschreeuw van die jonge gassies., pestherrie. As dr jonge genevere ne sigaren aanwezig zijn wil ik wel als muurbloempje aanwezig zijn, dansen wordt niks, met een electrocar met een draaicirkel van 5 meterquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:30 schreef Bluezz het volgende:
Wil iedereen even met de billen bloot, ik kom langs met de griepprik
Vanavond komt Frans Bauer trouwens optreden
Zou je denken met al die kleuters hier?quote:
Ach man, ga toch snoezelenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:17 schreef Gravedigger het volgende:
Zou je denken met al die kleuters hier?![]()
![]()
Ja, doei, en wij zonder zuster zeker, ze is al vaak genoegd onvindbaar hier...quote:
Ik word ingewerkt jahquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:00 schreef PH52 het volgende:
Ja, doei, en wij zonder zuster zeker, ze is al vaak genoegd onvindbaar hier...![]()
Ahhh wat heerlijk om een kleuter genoemd te wordenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:17 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
![]()
Laat mij dan maar lekker een kleuter zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:17 schreef Gravedigger het volgende:
![]()
Bewijzen : Hoe denk jij dat 40+'ers eruit zien?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:59 schreef mazaru het volgende:
Ahhh wat heerlijk om een kleuter genoemd te worden![]()
De kapster zei net dat mijn haar zo'n prachtige kleur grijs had![]()
Kpmen de Selvera's ook weer?? De postjoets is leuk :quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bewijzen : Hoe denk jij dat 40+'ers eruit zien?
Wie wil er vanavond naar het optreden van Eddy Wally in de Mieke Telkampzaal ?
Even je vingers opsteken, dan kan ik jullie op tijd voorzien van een nieuwe incontinentie-luier en warme melk.
De waren verhinderd, net zoals het Coctail-trio.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:31 schreef Gravedigger het volgende:
Kpmen de Selvera's ook weer?? De postjoets is leuk :![]()
Dat doe je door in te typenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:46 schreef anne_Chris het volgende:
PS: oma weet niet hoe je b.v. het woordje hier dan blauw maakt zodat je het aan kunt klikken en dan kom je waar je wezen moet. tips?
We moeten je dus vannacht wakker zien te houden?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:21 schreef mazaru het volgende:
Ik heb echt nachtdienst vanavond![]()
Mijn moeder is vanochtend keihard op haar gezicht gevallen.
Ze lijkt wel Mohammed Ali, een hele opgezwollen rechterkant van haar gezicht, en een knoepert van een blauw oog.
Ze moet nu van de dokter iedere twee uur wakker worden gemaakt, dus ze slaapt nu bij me.
Ik probeer maar de hele nacht wakker te blijven, want als ik eenmaal slaap, dan lig ik ook echt in een coma.![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
We moeten je dus vannacht wakker zien te houden?![]()
He bah.....heb ik ook een keer met mijn moeder gehad..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:21 schreef mazaru het volgende:
Ik heb echt nachtdienst vanavond![]()
Mijn moeder is vanochtend keihard op haar gezicht gevallen.
Ze lijkt wel Mohammed Ali, een hele opgezwollen rechterkant van haar gezicht, en een knoepert van een blauw oog.
Ze moet nu van de dokter iedere twee uur wakker worden gemaakt, dus ze slaapt nu bij me.
Ik probeer maar de hele nacht wakker te blijven, want als ik eenmaal slaap, dan lig ik ook echt in een coma.![]()
Dank je welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
He bah.....heb ik ook een keer met mijn moeder gehad..Elke twee uur: mam...mam....MAM...ja oke ben je wakker? Ga nu dan maar weer slapen
Maar oke, beter safe dan sorry, succes mazaru
![]()
Oh ja nu weet ik het weerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Ik moet van de dokter eerst kijken of haar ogen nog recht staan, dan moet ik domme vragen gaan stellen.
Iets van: "Waar ben je?, Wat voor dag is het? Hoe heet de kat?"
Antwoord ze goed, dan mag ze weer gaan slapen.
Die wordt gegarandeerd een keertje kwaad vannacht![]()
Joh! Dat is natuurlijk minder.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oh ja nu weet ik het weerMam, hoe heet je? Waar woon je? Hoe heten je dochters?
"Rot nou eens op, ik wil slapen"![]()
maar later bleek dat mijn moeder een hersenbloeding had gehad
Dat wakker maken is ivm een hersenschudding, die diagnose hadden ze bij mijn moeder gesteld. Bleek dus de volgende dag dat ze gevallen was omdat ze een hersenbloeding had gehad. (verkeerde diagnose dusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Joh! Dat is natuurlijk minder.
Had ze pijn die nacht dat je haar wakker moest maken?
Dat wakker maken is toch om te voorkomen dat er een hersenbloeding plaats vind?
Of is dat om te voorkomen dat een hersenbloeding schade aanricht?
Oh, gelukkig dat alles weer goed is gekomen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:47 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat wakker maken is ivm een hersenschudding, die diagnose hadden ze bij mijn moeder gesteld. Bleek dus de volgende dag dat ze gevallen was omdat ze een hersenbloeding had gehad. (verkeerde diagnose dus) Wij vonden haar al zo raar doen, verward, wist niet meer wat er gebeurd was, waar ze was enzo en dat hoort niet echt bij een hersenschudding. Wil je niet bang maken hoor, jouw moeder is gewoon gevallen en ze willen weten of ze geen flinke hersenschudding heeft zo te lezen!
Trouwens, alles is goed gekomen met mams hoor!![]()
Ik ben al blij dat ze bij mij blijft slapen, bij mijn moeder thuis is geen computerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:53 schreef Bluezz het volgende:
Pffff, herkenbaar allemaal... maar je zit er maar mooi mee mazaru.
Dank je welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:57 schreef Merisse het volgende:
Ajakkie mazaru, sterkte ermee, hopelijk gaat alles goed vannacht.
* Merisse denkt niet dat ze de hele nacht wakker kan blijven na 2 advocaatjes met slagroom
Wat een lieve reakties allemaalquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, gelukkig dat alles weer goed is gekomen.![]()
Je hebt toch maar 1 moedertje, daar zijn we zuinig op![]()
De dokter heeft mijn moeder gelukkig goed onderzocht, en ik waak als een havik over haar vannacht.
Maar het is een pittige tante, en ze staat gegarandeerd vannacht een keer in de kamer om te zeggen dat ik naar mijn bed moet gaan, en die flauwekul van wakker maken ook niet meer hoeft.
![]()
Ja geweldig hequote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja zo'n moedertje ken ik ook!!
![]()
Goede instelling hebben die moeders toch![]()
Inderdaad, iets meer nadenkend voor postend hier in dit sub-forum.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:01 schreef mazaru het volgende:
Wat een lieve reakties allemaal![]()
Meestal post ik dit soort dingen niet op Fok, maar dit is echt een heel speciaal subforum, en dat kun je ook merken aan de reakties![]()
Driewerfquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, iets meer nadenkend voor postend hier in dit sub-forum.
En moedertjes (voor zover je ze nog hebt) moet je koesteren.
Driewerf JAquote:
Maar dan moet ze 'm wel BIJ zich hebben AAN zetten en zorgen dat ie OPGELADEN is...quote:
Dat snap ik toch nooit kindquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:50 schreef Merisse het volgende:
[..]
Maar dan moet ze 'm wel BIJ zich hebben AAN zetten en zorgen dat ie OPGELADEN is...![]()
Uiteraard heb ik hierbij mij eigen ouders voor ogen. Is mijn moeder met de trein naar d'r zus geweest en wil ze van het station gehaald worden door mijn vader, wil ze bij een openbare telefoon bellen en kan ze er vervolgens geen vinden, terwijl ik ze vorig jaar een nieuw mobieltje gegeven hebHad ze niet bij zich want "ja kind dat begrijp ik toch niet"
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:56 schreef mazaru het volgende:
Mijn moeder heeft ook een mobieltje, maar snapt er de ballen niet van.
Plus het feit dat ze een beetje doof begint te worden, en dus niet kan verstaan wat er aan de andere kant wordt gezegd![]()
Ik heb net de eerste wakker-maak ronde gedaan, ze moest haar bril hebben, want de cijfertjes op mijn wekker-radio waren niet te lezen![]()
En:
"Zou jij nou ook niet eens naar je bed gaan?"
"Nee ma, het is nog hartstikke vroeg."
"Vroeg?????!!! Het is verdorie al 1 uur!"
"Ja ma, dat is nog een beetje te vroeg voor me"
"Tjongejongejongejonge, dat is toch niet normaal."
"Nee ma, ga nou maar weer slapen"
"Ja hoor, toedeloe, pffffffff."
![]()
Dank je welquote:
het gaat je wel lukkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Hahahaha, en dat was pas de eerste ronde!![]()
nou, op tijd naar bed gaan zal je vannacht niet lukken vrees ikquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:16 schreef mazaru het volgende:
![]()
Moeders blijven beschermend, zelf al ben je zelf al zo grijs als een postduif, dan willen ze nog graag weten of je wel goed eet, en of je wel op tijd naar je bed gaat![]()
Op tijd in de ochtendquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:17 schreef laffer het volgende:
[..]
nou, op tijd naar bed gaan zal je vannacht niet lukken vrees ik![]()
jij bent gewoon jaloers op m`n kapselquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:39 schreef golfer het volgende:
sorry Laffer, aai over je weelderige haardos.
Kan me voorstellen hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:41 schreef laffer het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers op m`n kapsel![]()
Zijn de 2 uur alweer omquote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:08 schreef SuperMOM het volgende:
Hoe zou het mazaru en mams zijn??
Ik ben me aan het voorbereiden voor de tweede ronde.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:08 schreef SuperMOM het volgende:
Hoe zou het mazaru en mams zijn??
Slaap lekker Golfer!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:51 schreef golfer het volgende:
Ik wens je veel succes bij de 2e ronde, maar deze bejaarde haakt nu af en gaat achter de lekkerste billen van NL liggen.
Trusteh!
Gaat goed dusquote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:55 schreef mazaru het volgende:
Hij gaat goed!![]()
Ze lag in een diepe slaap.
Het gesprek ging zo:
"Mam, wordt eens wakker"
"Huh??"
"Ik moet even naar je ogen kijken."
*Haalt het natte washandje van haar ene oog.
"Staan ze goed?"
"Ja, hartstikke mooi, hoe heet mijn kat?"
"Ehhh Felix"
"U mag door naar de volgende ronde"
"Je bent toch een uur geleden ook geweest?"
"Nee hoor, dat is twee uur geleden."
"Tjongejonge wat gaat de tijd toch hard. Nou moet ik gelijk piesen."
"Moet jij niet eens naar je bed?
"Ja, straks."
"Tjongejongejonge, wat een nacht."
"Slaap lekker"
"Ja hoor, pffffffff"
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Gaat goed dus![]()
Ze denkt vast, sjee zeg maak me niet elke keer wakker muts, ik sliep net lekkerPff nu moet ik nog piesen ook, wat een gemuts
![]()
Bakkie zetten, filmpje erbij hou je het wel vol hoor!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze ligt al weer in diepe rust nu.
Ik denk dat ik zo maar een bakkie ga zetten, en nog even een filmpje op zet.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:16 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Bakkie zetten, filmpje erbij hou je het wel vol hoor!
btw je bent een goeie dochter!![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Dank je wel.
We zijn al een eind op weg, dit hou ik nog wel een paar uurtjes vol.
Maar iedereen zou dit voor zijn of haar moeder doen, zeker als de band heel hecht is.
![]()
Yepquote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik snap je wel maar ken ook situaties waar het niet zo vanzelfsprekend is hoor
Jammer genoeg.........
Ja, dat is zeker jammer, en een groot gemis.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik snap je wel maar ken ook situaties waar het niet zo vanzelfsprekend is hoor
Jammer genoeg.........
Dank je wel SuperMOM, het gaat wel lukken hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:46 schreef SuperMOM het volgende:
Ik moet je alleen laten mazarumaar gelukkig is daar Morwen die je door de nacht helpt
Je kan het, je red het en alles komt goed! Ik spreek je snel hopelijk, dikke kusssssssssss
![]()
Slaap lekker supermamsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:46 schreef SuperMOM het volgende:
Ik moet je alleen laten mazarumaar gelukkig is daar Morwen die je door de nacht helpt
Je kan het, je red het en alles komt goed! Ik spreek je snel hopelijk, dikke kusssssssssss
![]()
Slaap lekker, Soepermomquote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:46 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slaap lekker, Soepermom![]()
En mazaru, come to me![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga nog even een filmpje kijken.
Mijn ogen staan op het moment scheel van mijn monitor
En ik ben echt niet gevallen hoor![]()
Dat denk ik ook wel jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:04 schreef mazaru het volgende:
Land of the dead!
http://www.imdb.com/title/tt0418819/
Volgens mij blijf je daar wel wakker bij
Zegt me niks, maar op dit uur de perfecte filmquote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:04 schreef mazaru het volgende:
Land of the dead!
http://www.imdb.com/title/tt0418819/
Volgens mij blijf je daar wel wakker bij
Mijn kattedinnetje is naar de eeuwige jachtveldenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:16 schreef Snaptnix het volgende:
En toen was t weer stil in de bejaardensoos![]()
Hoeft in ieder geval niet langer meer te lijden, maar verderquote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn kattedinnetje is naar de eeuwige jachtveldenEn ik heb er een goed gevoel over
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn kattedinnetje is naar de eeuwige jachtveldenEn ik heb er een goed gevoel over
![]()
Thanx, newsmanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:32 schreef newsman het volgende:
Jammer Morwen, hoop dat je veel plezier aan je kat beleeft hebt en dat zal blijven herrinneren
groet Newsie![]()
quote:
Wassup, snappie?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga maar slapen een eind breien aan deze klote nachtTrusten alvast allemaal
![]()
![]()
Een zwaar klote gevoel nu... moe van het altijd moeten vechten en bewijzen. Boos op sommige dingen en ach... naja lamaar.. waait wel weer over.quote:
Heh, meisquote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Een zwaar klote gevoel nu... moe van het altijd moeten vechten en bewijzen. Boos op sommige dingen en ach... naja lamaar.. waait wel weer over.![]()
Ze is in November 17 gewordenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 05:02 schreef mazaru het volgende:
Kop op Snaptnix, lekker gaan slapen, en laat de zorgen maar voor morgen.
Sterkte.
Morwen, wat erg dat je kattedinnetje kwijt bent.
Ik hoop dat jullie het leuk samen hebben gehad.
Hoe oud is ze geworden?
17 jaar is een mooie leeftijd voor een poezebeestje, dan heeft ze het zeker goed bij je gehad.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 05:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze is in November 17 gewordenWe hebben het zeker leuk gehad, zij was of eigenlijk is mijn maatje. Vanaf dat ik haar ophaalde tot haar dood
![]()
Thanx![]()
Hoe was/is je film?
Hoest met mams?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 05:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
17 jaar is een mooie leeftijd voor een poezebeestje, dan heeft ze het zeker goed bij je gehad.![]()
Maar afscheid nemen blijft altjd moeilijk.
De film was heel erg bloederig![]()
Dat zijn ook eigenlijk niet de films waar ik van hou hoor, ik hou meer van goede actiefilms, zoals Die Hard, of Triple X.
Maar je blijft er wel bij wakker![]()
Hehehehe ik moest haar wakker schudden, zo diep lag ze te slapen.quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 05:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hehehehe ik moest haar wakker schudden, zo diep lag ze te slapen.
"Mam, wordt eens wakker........
Mahaaa wordt eens wakker"
"Huh, goedemorgen, goedemiddag, goedenavond, alles goed?"
"Ff kijken of je niet scheel kijkt"
"Ja hoor, de kat heet Felix"
"Is goed, slaap lekker"
![]()
Gaat primaquote:
Opstaan is levenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 05:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat prima![]()
Nou zit ik te twijfelen of ik haar nu om zeven uur, of om half acht nog een keer wakker ga maken.
Ik denk maar om half acht, want ik weet zeker dat ze er dan gelijk uit komt, dat is haar tijd.
Dat heb je goed gezien!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 05:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Opstaan is levenEn dan kan jij lekker
![]()
*pakt knuppelquote:Op zaterdag 18 maart 2006 06:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien!![]()
Maar ik ben nu weer aardig wakker door de koffie![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 18 maart 2006 06:02 schreef mazaru het volgende:
Heee waar komt die eerste smilie nou vandaan?!!!![]()
Komt dat door dat *?
Slaap lekker Morwenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 06:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Maar ik ben er wel vandoor![]()
![]()
* it_was_me schrijft zich in!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:59 schreef Bruce117 het volgende:
Heeft iedereen zich al ingeschreven voor het uitje met de rondvaartboot over de rijn ?
Hebben ze op zo'n roeiboot electrisch voor m'n car ? Anders gaat ik niet meequote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:07 schreef Bluezz het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nog
[afbeelding]
Die generatie van vlak voor, tijdens en vlak na de oorlog, is echt een generatie van doorzetters.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:07 schreef it_was_me het volgende:
Heej Mazuru en Supermom.
Ik heb dus ook deze week mijn lol op gekunt met mijn moeder. Ze was gevallen omdat ze dacht dat ze de laatste tree al had gehad. Ze wordt over 2 maanden 79 en woont alleen in een huis met 3 verdiepingen. En ze vindt het altijd onzin als wij zeggen dat een bezoekje aan de dokter geen kwaad kan. Ik belde haar dus dinsdag morgen op om te zeggen dat we 's avonds wilden komen. Ze klinkt niet zoals het moet en ik vraag wat er is. : Nee niets hoor (redelijk standaard) Komen we 's avonds loopt ze moeilijk. Ik vraag wat er is zegt ze dat ze dus gevallen is en dat ze er 's morgens niets van had gezegd omdat ze wist dat we die avond toch wilde komen.![]()
Maar goed het is een blauwe plek en een gekneusde rib. En nee ze wilde niet naar de dokter en de volgende dag zat ze alweer op de fiets.
Dat zeg ik: "eigenwijs", doe maar gewoon dan doe je gek genoeg en niet aanstellen gewoon door gaan mentaliteitquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:07 schreef it_was_me het volgende:
Heej Mazuru en Supermom.
Ik heb dus ook deze week mijn lol op gekunt met mijn moeder. Ze was gevallen omdat ze dacht dat ze de laatste tree al had gehad. Ze wordt over 2 maanden 79 en woont alleen in een huis met 3 verdiepingen. En ze vindt het altijd onzin als wij zeggen dat een bezoekje aan de dokter geen kwaad kan. Ik belde haar dus dinsdag morgen op om te zeggen dat we 's avonds wilden komen. Ze klinkt niet zoals het moet en ik vraag wat er is. : Nee niets hoor (redelijk standaard) Komen we 's avonds loopt ze moeilijk. Ik vraag wat er is zegt ze dat ze dus gevallen is en dat ze er 's morgens niets van had gezegd omdat ze wist dat we die avond toch wilde komen.![]()
Maar goed het is een blauwe plek en een gekneusde rib. En nee ze wilde niet naar de dokter en de volgende dag zat ze alweer op de fiets.
Klopt mazaru, oorlogstijd? Ja we hadden wel honger ja, in de gaarkeukens likte mijn moeder als kind de grote pannen (waar ze in paste) tot de bodem leeg of had ze een lepeltje bij haar....Met haar vader kilometers fietsen of lopen naar een boer die nog aardappels had....en niet klagen, nog steeds niet? Ze is wel erg zuinig en bewaart allesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die generatie van vlak voor, tijdens en vlak na de oorlog, is echt een generatie van doorzetters.
Ik heb mijn moeder ook nog nooit horen klagen over de oorlogstijd, of over de hongerwinter (wij wonen in het westen van het land)
Moet je mij eens horen als ik een week geen boodschappen heb gedaan.![]()
Ik neem er mijn petje voor af, maar het is af en toe ook wel lastig, want je weet nooit of ze wat mankeren.![]()
Gekneusde ribben zijn echt heel erg pijnlijk![]()
Wens haar maar beterschap van ons it_was_me![]()
zelfs die van mijquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:50 schreef golfer het volgende:
En niet klagende ouders? Mwoah....mijn ervaringen zijn helaas anders op dat gebied.
Mijn ouders leven (helaas) intussen allebei niet meer, maar je kunt je voorstellen dat zij als Joden behoorlijk getraumatiseerd waren na die oorlog en het overleven van de diverse kampen en ik snap hun geweeklaag daarom natuurlijk wel, hoewel het daardoor behoorlijk veel impact op onze opvoeding heeft gehad.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:24 schreef laffer het volgende:
ik heb al die verhalen wel gehoord, die oorlog heeft een enorme impact op m`n ouders en familie gehad, degene die nu nog leven hebben het er nog steeds over
Wij posten niet graag in door pubertjes geopende topics.quote:
Ik gedraag me al heel volwassen.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij posten niet graag in door pubertjes geopende topics.
zal ik die maar op slot gooien, dubbel enzoquote:
Doe maarquote:Op zondag 19 maart 2006 00:54 schreef laffer het volgende:
[..]
zal ik die maar op slot gooien, dubbel enzo![]()
(ik heb dat topic geloof ik nog nooit gezien trouwens)
trustuh, and have funquote:Op zondag 19 maart 2006 00:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heul goed!
Ik ga m'n nest opzoeken, vriendin wil morgen dat ik langskom.
Jepquote:Op zondag 19 maart 2006 01:01 schreef it_was_me het volgende:
-knip-
Babyboom-generatie zijn we.quote:
*mee eens is*quote:
Ja mooi gezgd alleen snap ik rancune in deze context niet??quote:Op zondag 19 maart 2006 01:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Babyboom-generatie zijn we.
Gemankeerde ouders, die ondanks hun ellende hebben geprobeerd de volgende generatie waarden en normen (insert kostsmiley over Balkenende) bij te brengen. Hard werken en nadat die oorlog alles van ze had afgenomen, weer een bestaan opbouwen en ondanks de weinige luxe artikelen of geld binnen gezinnen ons toch liefdevol (met soms wat rancune) op te voeden?
Het woord materialisme is later pas ontstaan.
Rancune tegen die hun onrecht aangedaan hebbende mensen/volken.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:25 schreef SuperMOM het volgende:
Ja mooi gezgd alleen snap ik rancune in deze context niet??
Jouw Alzheimer of Korzakov of in ieder geval het niet meer begrijpend kunnen lezen van je?quote:
ik ben niet ontsnaptquote:Op zondag 19 maart 2006 02:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Over een ontsnapte hond in de oorlog die er met een fiets vandoor ging
Ja dag. Wij gaan jullie ook nog even verwennen! Dan kunnen jullie heel goed zelf met zijn 2en.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:16 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat even snoezelen in bad, komen jullie het lekkers even brengen?
Val niet over de rollator van golfer !!
Ja, ik ben uitgesnoezeldquote:Op zondag 19 maart 2006 18:15 schreef it_was_me het volgende:
Zeg Bleuzz? Ben je al uitgesnoezeld? Neej? Dan ga ik lekker uit eten met mijn vlam!
![]()
Wij zijn gaan eten bij de ''longhorn ' in Oirschot. Dat is een steakhouse. Op zich wel gezellig. De kids waren weg dus ik ga geen moeite doen om eten te koken.(lekker lui ja). En ik heb lekker gegeten.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik ben uitgesnoezeld
Wįįr heb je gegeten en was het lekker?
Te veel gegeten?quote:En mijn vlam gaat me zo naar bed brengen
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 19 maart 2006 23:30 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Nee maar de trap is langen ik verlies vanalles.
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:30 schreef it_was_me het volgende:
Nee maar de trap is langen ik verlies vanalles.
quote:Op maandag 20 maart 2006 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Gezeik met die afbeeldingsgrootte altijd, wat verwachten ze nou hier in 40 + dat we die kleine KUT plaatjes kunnen zien of zo![]()
Ik heb al dat speciale opzetstuk wat bij het nieuwe forum werd geleverd op mijn beeldscherm zitten, maar het kan zijn dat ik het niet goed heb afgesteld natuurlijkquote:Op maandag 20 maart 2006 01:18 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Misschien wordt het tijd voor een vergrootglas bij het forummen![]()
Ik moest eerst nog even het protocol opzoeken, ga maar even liggen, en goed doorademenquote:Op maandag 20 maart 2006 01:41 schreef golfer het volgende:
Zuster, zuster?
Wanneer rol je mij nou eindelijk naar bed en kom je mijn uri-tip even vernieuwen?
quote:protocol uritip verzorgen
Doel
De bewoner ondervindt geen hinder van de gevolgen van zijn incontinentie.
Voorbereiding/ voorwaarden.
Bewoner inlichten.
Benodigdheden klaarzetten: juiste maat uritip, katheterzakje, bevestigingsbandje.
Uitvoering.
Katheterzakje op uritip aansluiten.
Uritip zover mogelijk oprollen.
Met de ene hand pak je de penis vast.
Met de andere hand duw je de uritip tegen de penis aan waarbij tegelijkertijd je linkerhand de uritip afrolt.
Het bevestigingsbandje bevestigen aan de bovenkant van de uritip.
Controleren d.m.v. je vinger ertussen, of het bevestigingsbandje niet te strak zit.
Katheterzak op de daarvoor afgesproken plaats bevestigen.
Afwerking.
Nogmaals controleren.
* golfer rent zo snel als zijn rollator het toestaat weer weg.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:06 schreef sararaats het volgende:
hoi
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
* golfer rent zo snel als zijn rollator het toestaat weer weg.![]()
lees de posticoon, PIquote:
ow okquote:Op maandag 20 maart 2006 23:12 schreef laffer het volgende:
[..]
lees de posticoon, PI
links boven in elke post![]()
Je moet die jonge potjes van tegenwoordig ook alles uitlieggen, he?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:12 schreef laffer het volgende:
lees de posticoon, PI
links boven in elke post![]()
snap je het echt wel?quote:
wij zijn toch de helpende handquote:Op maandag 20 maart 2006 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet die jonge potjes van tegenwoordig ook alles uitlieggen, he?![]()
Op zijn leeftijd druppelt ie ook wat langzamer.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:44 schreef ElisaB het volgende:
Iemand laffer nog gezien
Na de Bingo ging ie even plassen en is niet meer teruggekomen
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:44 schreef ElisaB het volgende:
Iemand laffer nog gezien
Na de Bingo ging ie even plassen en is niet meer teruggekomen
Ow, gelukkig. Daar is ie weerquote:
Dat geeft niet en is heel sexyquote:Op maandag 20 maart 2006 23:47 schreef golfer het volgende:
Op zijn leeftijd druppelt ie ook wat langzamer.
De prostaat, weet je wel?![]()
ik ben hier vaker dan je denkt hoor, maar ik durf niet zoveel te postenquote:
Wat mot je, ouwe pisvlek?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:56 schreef laffer het volgende:
ik ben hier vaker dan je denkt hoor, maar ik durf niet zoveel te posten![]()
ik ben bang dat fokkers ruzie met me gaan maken en tegen me gaan schelden enzo![]()
mot je een note??quote:
Ze mosten het lef 'ns hebbenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:56 schreef laffer het volgende:
ik ben hier vaker dan je denkt hoor, maar ik durf niet zoveel te posten![]()
ik ben bang dat fokkers ruzie met me gaan maken en tegen me gaan schelden enzo![]()
quote:
jij help me wel hčquote:
Egwelquote:
Wie moet dan de afwas doen vanavondquote:zullen we een ban aanvragen voor golfer![]()
Lijkt mij leuk. Zou mijn eerste ban ever worden.quote:
golfer natuurlijk, hij is onze slaafquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Egwel
[..]
Wie moet dan de afwas doen vanavond
Alweer iemand die het verschil tussen Alzheimer en Korzakov niet kent.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:14 schreef laffer het volgende:
en het leuke is, hij heeft alzheimeren kunnen we hem gewoon 20X de plee laten schrobben zonder datiie het zelf doorheeft
![]()
Hadden we het over jou danquote:
ik zie jouw notes groeienquote:
Ja, hallo? Niet van die dure woorden gebruiken. Dat kan dit ouwetje niet meer bevatten.quote:
ik heb het voor je opgezocht vaderquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, hallo? Niet van die dure woorden gebruiken. Dat kan dit ouwetje niet meer bevatten.
Gezagquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:38 schreef laffer het volgende:
in·sub·or·di·na·tie (de ~ (v.), ~s)
1 verzet tegen het gezag waaraan men door zijn functie ondergeschikt is => tuchteloosheid
daar hebben sommige rakkers op het forum toch steeds over: modereters hebben macht enzo..quote:
Ligt er maar aan wat er groeitquote:
Het buikje? De hangtieten? De dikke kont? De vetrol boven de venusheuvel?quote:
Het EQ van de man zou wel leuk zijn of anders iets wat in de buurt komt van de G-Spotquote:
Dan moet je als man wel een hele kromme... hebben.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:36 schreef Morwen het volgende:
.... anders iets wat in de buurt komt van de G-Spot![]()
Gaan we golden oldies draaien. Doe ik even mee hoorquote:
Bluezzzzzzzzz, meid, Christine Le Duc is vast nog wel openquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet je als man wel een hele kromme... hebben.![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:40 schreef laffer het volgende:
ff iets tusendoor, m`n poepie komt vrijdag weer voor het weekend![]()
*blij is*![]()
ik ben en blijf een watje, en dat weet jequote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Lief zoals je dat schrijft, oud watje.
Ik sta net m'n pabootjes uit te kokenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
Bluezzzzzzzzz, meid, Christine Le Duc is vast nog wel open![]()
Schepje Soda erbij voor een perfect resultaatquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik sta net m'n pabootjes uit te koken![]()
Sodabadje tegen vermoeide voeten is prima, maar niet om het speelgoed van mijn vrouw uit te wassen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:01 schreef Morwen het volgende:
Schepje Soda erbij voor een perfect resultaat![]()
"Zal het werken Bang"quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:04 schreef Bluezz het volgende:
Hč dat bijt zo uit, is je zweepje ineens crčme
Zeg, Golfer, wanneer staan jij en je speelgoed op de douchelijst?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Sodabadje tegen vermoeide voeten is prima, maar niet om het speelgoed van mijn vrouw uit te wassen.
Over 10 minuten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:09 schreef Morwen het volgende:
Zeg, Golfer, wanneer staan jij en je speelgoed op de douchelijst?
Trusteh jochie!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:09 schreef laffer het volgende:
eej, ik ga zo pitten..
trustuh voor straks allemaal![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:09 schreef laffer het volgende:
eej, ik ga zo pitten..
Mmmm, daar is ook geen lol aan dan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Over 10 minuten.
Kom je mij dan even helpen douchen en mijn speelgoedje weer, zonder soda, schoonmaken?![]()
Oeh, zwaaienquote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:09 schreef laffer het volgende:
eej, ik ga zo pitten..
Oké, maar wel eerst oraal de smegma weghalen he?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:19 schreef Morwen het volgende:
Mmmm, daar is ook geen lol aan dan.
Pijn is Fijn![]()
En ik wil zelfs wel iets spannends in je infuus spuiten![]()
![]()
Wie wil dat doen? Ik zal ze eens evenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:16 schreef Bluezz het volgende:
Snappie, help es, ze willen golfer verzuipen in de douche.
Zijn rollator heeft nog geen regenbandjes
Je bent te goed voor deze wereld........meen ikquote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, maar wel eerst oraal de smegma weghalen he?
Daarna mag je mijn whisky-infuus weer vullen.![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:27 schreef Morwen het volgende:
*kelder ingaat met potjes, pannetjes, poppetjes en naaldjes![]()
Hebben we trouwens al een 40+ kelderquote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:27 schreef Morwen het volgende:
*kelder ingaat met potjes, pannetjes, poppetjes en naaldjes![]()
Eh, we zijn allemaal volwassen hier, dus ik ga gewoon keiharde rollaterseks met jou hebben in dit topicquote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Hebben we trouwens al een 40+ kelder
Zo niet, ben jij en ik de eerste bewoner om harde SM-rollatorseks met elkaar te hebben daar.
Yeah! Jouw grijze schaamharen versus mijn viagra.
Mijn rollator begint al vochtige plekken te vertonen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:47 schreef Morwen het volgende:
Eh, we zijn allemaal volwassen hier, dus ik ga gewoon keiharde rollaterseks met jou hebben in dit topic![]()
*duwt rollator verleidelijk tegen rollator van Golfer aan![]()
Mijn rollator is de allernieuwste roestvrije versie met accelator.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn rollator begint al vochtige plekken te vertonen.![]()
Is jouw rollator ook al aan het soppen of moest je eerst de spinnenwebben ervan verwijderen ?![]()
Ik ren weg uit dit topic, voordat je mij ergens gaat prikken.quote:
Truste, manneke Gquote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ren weg uit dit topic, voordat je mij ergens gaat prikken.![]()
Trusteh vrouwe M.
leuk wijf, helaas zonder fotoboek en verdere info om even na te checken
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:10 schreef MissHobje het volgende:
Morwennie![]()
![]()
zooooooooooo hier zit je dus
wtf is een pg? voordat we het hier verder vervuilen met uitwisselen van rollatorsmeersel, mijn msn en mailadres staan in profielquote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:09 schreef Morwen het volgende:
leuke vent alleen te lui om mijn PG even door te lezen
Postgeschiedenisquote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:15 schreef golfer het volgende:
[..]
wtf is een pg? voordat we het hier verder vervuilen met uitwisselen van rollatorsmeersel, mijn msn en mailadres staan in profiel
Post Geschiedenis, oudjequote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:15 schreef golfer het volgende:
[..]
wtf is een pg? voordat we het hier verder vervuilen met uitwisselen van rollatorsmeersel, mijn msn en mailadres staan in profiel
Die jaquote:
Tering..en dat even zeggen tegen iemand die 4,5 jaar mod is geweest.quote:
Gorbatsjov hehquote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Tering..en dat even zeggen tegen iemand die 4,5 jaar mod is geweest.![]()
Ja, die broer van Korzakov doet het altijd weer goed.quote:
Sja wat zal ik er eens van zeggen, ja en nee.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die ja![]()
He, snappie, gaat ie weer een beetje beter?![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:20 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Yep en sneller ookquote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die broer van Korzakov doet het altijd weer goed.![]()
Oké , kom nu maar op met die naaktfoto's van je rollator.quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké , kom nu maar op met die naaktfoto's van je rollator.![]()
quote:
Geil!quote:
Je sais, mon cheriequote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik luister zo afentoe nog wel naar mensen, zo eigenwijs ben ik nou ook weer niet![]()
Nope, dat is je stomaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Geil!![]()
Pimp hier je rollator-topic voel ik aankomen.
*spuit weer eens*quote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:39 schreef Morwen het volgende:
Zusterrrrrr, Golfer zit vol *drukt op knop![]()
* Bluezz rent naar zusterpost, en zet kamer 1 en 2 snel uitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:39 schreef Morwen het volgende:
Nope, dat is je stoma![]()
Zusterrrrrr, Golfer zit vol *drukt op knop![]()
A, daar is zequote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz rent naar zusterpost, en zet kamer 1 en 2 snel uit
Slaap lekker, Golfer en Bluezzquote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:49 schreef golfer het volgende:
Ik ga trouwens even nu Bluezz op zijn hondjes (©Wim Kan )naar boven duwen naar de slaapkamer en dan achter die billen kruipen.![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:49 schreef golfer het volgende:
Ik ga trouwens even nu Bluezz op zijn hondjes (©Wim Kan )naar boven duwen naar de slaapkamer en dan achter die billen kruipen.![]()
Ohhhhhhh de boefquote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:52 schreef Bluezz het volgende:
Ja joh, hij heeft de verkeerde billen denk ik zo![]()
Sorry, ik zat even bij per ongeluk tussen die van Morwen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:52 schreef Bluezz het volgende:
Ja joh, hij heeft de verkeerde billen denk ik zo![]()
Ja, schat..je moet alweer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |