Jij was eerderquote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:26 schreef Snaptnix het volgende:
Aangezien ik hem op slot heb gegooid, hier ook maar de nieuwe![]()
Goeiemorgen alvast![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:28 schreef MissHobje het volgende:
Hee Morwen...... PIMP hier met je ogen ! #2![]()
Ja, dat duurt dan even heh op deze leeftijdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:36 schreef Snaptnix het volgende:
ben ik toch maar weer even.... Toch nog maar wat te drinken erbij gepakt.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, dat duurt dan even heh op deze leeftijd![]()
Jij ook alquote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:40 schreef newsman het volgende:
Ik drink nog ff wat, dan ga ik pitten
Slaap ze alvastquote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:40 schreef newsman het volgende:
Ik drink nog ff wat, dan ga ik pitten
Ahhhhhhhhh, Arme schat tis ook zieligquote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Allemaal de schuld van M, die zorgde voor iets in m'n keel, waardoor ik nu niet kan slapen even rustig m'n glas opdrinken, dan onderneem ik weer een nieuwe poging![]()
Nee hoor, ben niet zielig.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:43 schreef newsman het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhh, Arme schat tis ook zielig![]()
bye Snappiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:46 schreef Snaptnix het volgende:
Ga wel nieuwe poging ondernemen nu![]()
Later newsie
Don't call us, we'll call you. Engerd . Zusstteerrrr . help. een engerd op de zaalquote:
Goedemiddag, lekker dutje gedaan. Vergeet je leesbril niet!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:50 schreef laffer het volgende:
goedemiddag allemaal, ik ga zo naar de bingo![]()
De Rijn ? Zover kan ik niet van m'n infuus vandaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:59 schreef Bruce117 het volgende:
Heeft iedereen zich al ingeschreven voor het uitje met de rondvaartboot over de rijn ?
We hangen je infuus gewoon in de Rijn. Zuiver Rijnwater door je bloed laten stromen en voor je het weet zing je liedjes van Heino mee.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:31 schreef PH52 het volgende:
De Rijn ? Zover kan ik niet van m'n infuus vandaan![]()
Da geschreeuw van die jonge gassies., pestherrie. As dr jonge genevere ne sigaren aanwezig zijn wil ik wel als muurbloempje aanwezig zijn, dansen wordt niks, met een electrocar met een draaicirkel van 5 meterquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:30 schreef Bluezz het volgende:
Wil iedereen even met de billen bloot, ik kom langs met de griepprik
Vanavond komt Frans Bauer trouwens optreden
Zou je denken met al die kleuters hier?quote:
Ach man, ga toch snoezelenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:17 schreef Gravedigger het volgende:
Zou je denken met al die kleuters hier?![]()
![]()
Ja, doei, en wij zonder zuster zeker, ze is al vaak genoegd onvindbaar hier...quote:
Ik word ingewerkt jahquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:00 schreef PH52 het volgende:
Ja, doei, en wij zonder zuster zeker, ze is al vaak genoegd onvindbaar hier...![]()
Ahhh wat heerlijk om een kleuter genoemd te wordenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:17 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
![]()
Laat mij dan maar lekker een kleuter zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:17 schreef Gravedigger het volgende:
![]()
Bewijzen : Hoe denk jij dat 40+'ers eruit zien?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:59 schreef mazaru het volgende:
Ahhh wat heerlijk om een kleuter genoemd te worden![]()
De kapster zei net dat mijn haar zo'n prachtige kleur grijs had![]()
Kpmen de Selvera's ook weer?? De postjoets is leuk :quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bewijzen : Hoe denk jij dat 40+'ers eruit zien?
Wie wil er vanavond naar het optreden van Eddy Wally in de Mieke Telkampzaal ?
Even je vingers opsteken, dan kan ik jullie op tijd voorzien van een nieuwe incontinentie-luier en warme melk.
De waren verhinderd, net zoals het Coctail-trio.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:31 schreef Gravedigger het volgende:
Kpmen de Selvera's ook weer?? De postjoets is leuk :![]()
Dat doe je door in te typenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:46 schreef anne_Chris het volgende:
PS: oma weet niet hoe je b.v. het woordje hier dan blauw maakt zodat je het aan kunt klikken en dan kom je waar je wezen moet. tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |