Mijn speelgoed was toen:
![]()
![]()
Dus nog de echte originele oldskool Star Wars figuren, niet wat ze nu dus hebben.
![]()
![]()
Technisch lego, vond ik als kind al geweldig, eigenlijk als 30+ vind ik het nog steeds geweldig speelgoed
![]()
![]()
Mijn eerste computer en ik was toen al verwend
![]()
![]()
Mijn 2e gameconsole ik was een jaar of 7?
![]()
De commodore64, mijn liefde voor programmeren begon op 8 jarige leeftijd.
Mijn vader vond het gek dat ik geen problemen had met rekenen terwijl ik nooit huiswerk maakte voor rekenen. Rekenen vond ik geenuitdaging en had altijd een 9 of een 9,5 op mijn rapporten.
Misschien is een computer toch nog niet zo`n slecht idee als je het op een leuke manier gebruikt
![]()
![]()
Het kraken van programma`s, het maken van demo`s begon op 10 jarige leeftijd op de Amiga 500.
![]()
Muziek maken kreeg in een keer andere dimensie met de Atari 1024ST
![]()
Ik wilde andere talen programmeren, maar ik kreeg daar niet eens de kans voor.
De blauwe schermen bezorgde mij zoveel ergernis dat ik mijn IBM had ingeruild voor:
![]()
De amiga 3000 was mijn beestje op het gebied van foto bewerken, muziek, programmeren, en dingen die eigenlijk niet mochten. Met 16 jaar en een krantenwijkj, ging mijn geld op aan muziekinstrumenten en computers. Mijn ouders sponsorde met liefde voor mijn hobbies waar ik later mijn beroep van heb weten te maken
![]()
![]()
Windows 3.0 vond ik leuk, kreeg eindelijk de kans om Pascal en later Turbo Pascal te leren kennen.
Maar een paar dingen geprogrammeerd, ik was gewend in hexadecimaal te programmeren met de Commodere lijn.
Ik was gewend om banken aan te roepen waarbij ik zowel grafisch en muzikaal samen kon laten werken en in laten vloeien.
Pascal moest ik alles declareren, dat was effe wennen
![]()
Maar gelukkig kregen we Windows 95 waar ik eindelijk Borland C++ eens an de tand kon voelen.
WTF? C++ was niet wat ik had verwacht, dus even iets anders proberen. Visual Basic 4 was wat er in de buurt kwam van wat ik ondertussen gewend was en had geleerd.
[img]http://toastytech.com/guis/win98logo.gif[img]
Joepie minder blauwe schermen, dus niet
![]()
Maar jah wel Visual Basic 6
![]()
Damn ik ben een computernerd
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.