Jij was eerderquote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:26 schreef Snaptnix het volgende:
Aangezien ik hem op slot heb gegooid, hier ook maar de nieuwe![]()
Goeiemorgen alvast![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:28 schreef MissHobje het volgende:
Hee Morwen...... PIMP hier met je ogen ! #2![]()
Ja, dat duurt dan even heh op deze leeftijdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:36 schreef Snaptnix het volgende:
ben ik toch maar weer even.... Toch nog maar wat te drinken erbij gepakt.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, dat duurt dan even heh op deze leeftijd![]()
Jij ook alquote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:40 schreef newsman het volgende:
Ik drink nog ff wat, dan ga ik pitten
Slaap ze alvastquote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:40 schreef newsman het volgende:
Ik drink nog ff wat, dan ga ik pitten
Ahhhhhhhhh, Arme schat tis ook zieligquote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Allemaal de schuld van M, die zorgde voor iets in m'n keel, waardoor ik nu niet kan slapen even rustig m'n glas opdrinken, dan onderneem ik weer een nieuwe poging![]()
Nee hoor, ben niet zielig.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:43 schreef newsman het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhh, Arme schat tis ook zielig![]()
bye Snappiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:46 schreef Snaptnix het volgende:
Ga wel nieuwe poging ondernemen nu![]()
Later newsie
Don't call us, we'll call you. Engerd . Zusstteerrrr . help. een engerd op de zaalquote:
Goedemiddag, lekker dutje gedaan. Vergeet je leesbril niet!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:50 schreef laffer het volgende:
goedemiddag allemaal, ik ga zo naar de bingo![]()
De Rijn ? Zover kan ik niet van m'n infuus vandaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:59 schreef Bruce117 het volgende:
Heeft iedereen zich al ingeschreven voor het uitje met de rondvaartboot over de rijn ?
We hangen je infuus gewoon in de Rijn. Zuiver Rijnwater door je bloed laten stromen en voor je het weet zing je liedjes van Heino mee.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:31 schreef PH52 het volgende:
De Rijn ? Zover kan ik niet van m'n infuus vandaan![]()
Da geschreeuw van die jonge gassies., pestherrie. As dr jonge genevere ne sigaren aanwezig zijn wil ik wel als muurbloempje aanwezig zijn, dansen wordt niks, met een electrocar met een draaicirkel van 5 meterquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:30 schreef Bluezz het volgende:
Wil iedereen even met de billen bloot, ik kom langs met de griepprik
Vanavond komt Frans Bauer trouwens optreden
Zou je denken met al die kleuters hier?quote:
Ach man, ga toch snoezelenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:17 schreef Gravedigger het volgende:
Zou je denken met al die kleuters hier?![]()
![]()
Ja, doei, en wij zonder zuster zeker, ze is al vaak genoegd onvindbaar hier...quote:
Ik word ingewerkt jahquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:00 schreef PH52 het volgende:
Ja, doei, en wij zonder zuster zeker, ze is al vaak genoegd onvindbaar hier...![]()
Ahhh wat heerlijk om een kleuter genoemd te wordenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:17 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
![]()
Laat mij dan maar lekker een kleuter zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:17 schreef Gravedigger het volgende:
![]()
Bewijzen : Hoe denk jij dat 40+'ers eruit zien?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:59 schreef mazaru het volgende:
Ahhh wat heerlijk om een kleuter genoemd te worden![]()
De kapster zei net dat mijn haar zo'n prachtige kleur grijs had![]()
Kpmen de Selvera's ook weer?? De postjoets is leuk :quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bewijzen : Hoe denk jij dat 40+'ers eruit zien?
Wie wil er vanavond naar het optreden van Eddy Wally in de Mieke Telkampzaal ?
Even je vingers opsteken, dan kan ik jullie op tijd voorzien van een nieuwe incontinentie-luier en warme melk.
De waren verhinderd, net zoals het Coctail-trio.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:31 schreef Gravedigger het volgende:
Kpmen de Selvera's ook weer?? De postjoets is leuk :![]()
Dat doe je door in te typenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:46 schreef anne_Chris het volgende:
PS: oma weet niet hoe je b.v. het woordje hier dan blauw maakt zodat je het aan kunt klikken en dan kom je waar je wezen moet. tips?
We moeten je dus vannacht wakker zien te houden?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:21 schreef mazaru het volgende:
Ik heb echt nachtdienst vanavond![]()
Mijn moeder is vanochtend keihard op haar gezicht gevallen.
Ze lijkt wel Mohammed Ali, een hele opgezwollen rechterkant van haar gezicht, en een knoepert van een blauw oog.
Ze moet nu van de dokter iedere twee uur wakker worden gemaakt, dus ze slaapt nu bij me.
Ik probeer maar de hele nacht wakker te blijven, want als ik eenmaal slaap, dan lig ik ook echt in een coma.![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
We moeten je dus vannacht wakker zien te houden?![]()
He bah.....heb ik ook een keer met mijn moeder gehad..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:21 schreef mazaru het volgende:
Ik heb echt nachtdienst vanavond![]()
Mijn moeder is vanochtend keihard op haar gezicht gevallen.
Ze lijkt wel Mohammed Ali, een hele opgezwollen rechterkant van haar gezicht, en een knoepert van een blauw oog.
Ze moet nu van de dokter iedere twee uur wakker worden gemaakt, dus ze slaapt nu bij me.
Ik probeer maar de hele nacht wakker te blijven, want als ik eenmaal slaap, dan lig ik ook echt in een coma.![]()
Dank je welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
He bah.....heb ik ook een keer met mijn moeder gehad..Elke twee uur: mam...mam....MAM...ja oke ben je wakker? Ga nu dan maar weer slapen
Maar oke, beter safe dan sorry, succes mazaru
![]()
Oh ja nu weet ik het weerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Ik moet van de dokter eerst kijken of haar ogen nog recht staan, dan moet ik domme vragen gaan stellen.
Iets van: "Waar ben je?, Wat voor dag is het? Hoe heet de kat?"
Antwoord ze goed, dan mag ze weer gaan slapen.
Die wordt gegarandeerd een keertje kwaad vannacht![]()
Joh! Dat is natuurlijk minder.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Oh ja nu weet ik het weerMam, hoe heet je? Waar woon je? Hoe heten je dochters?
"Rot nou eens op, ik wil slapen"![]()
maar later bleek dat mijn moeder een hersenbloeding had gehad
Dat wakker maken is ivm een hersenschudding, die diagnose hadden ze bij mijn moeder gesteld. Bleek dus de volgende dag dat ze gevallen was omdat ze een hersenbloeding had gehad. (verkeerde diagnose dusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Joh! Dat is natuurlijk minder.
Had ze pijn die nacht dat je haar wakker moest maken?
Dat wakker maken is toch om te voorkomen dat er een hersenbloeding plaats vind?
Of is dat om te voorkomen dat een hersenbloeding schade aanricht?
Oh, gelukkig dat alles weer goed is gekomen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:47 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat wakker maken is ivm een hersenschudding, die diagnose hadden ze bij mijn moeder gesteld. Bleek dus de volgende dag dat ze gevallen was omdat ze een hersenbloeding had gehad. (verkeerde diagnose dus) Wij vonden haar al zo raar doen, verward, wist niet meer wat er gebeurd was, waar ze was enzo en dat hoort niet echt bij een hersenschudding. Wil je niet bang maken hoor, jouw moeder is gewoon gevallen en ze willen weten of ze geen flinke hersenschudding heeft zo te lezen!
Trouwens, alles is goed gekomen met mams hoor!![]()
Ik ben al blij dat ze bij mij blijft slapen, bij mijn moeder thuis is geen computerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:53 schreef Bluezz het volgende:
Pffff, herkenbaar allemaal... maar je zit er maar mooi mee mazaru.
Dank je welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:57 schreef Merisse het volgende:
Ajakkie mazaru, sterkte ermee, hopelijk gaat alles goed vannacht.
* Merisse denkt niet dat ze de hele nacht wakker kan blijven na 2 advocaatjes met slagroom
Wat een lieve reakties allemaalquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, gelukkig dat alles weer goed is gekomen.![]()
Je hebt toch maar 1 moedertje, daar zijn we zuinig op![]()
De dokter heeft mijn moeder gelukkig goed onderzocht, en ik waak als een havik over haar vannacht.
Maar het is een pittige tante, en ze staat gegarandeerd vannacht een keer in de kamer om te zeggen dat ik naar mijn bed moet gaan, en die flauwekul van wakker maken ook niet meer hoeft.
![]()
Ja geweldig hequote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja zo'n moedertje ken ik ook!!
![]()
Goede instelling hebben die moeders toch![]()
Inderdaad, iets meer nadenkend voor postend hier in dit sub-forum.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:01 schreef mazaru het volgende:
Wat een lieve reakties allemaal![]()
Meestal post ik dit soort dingen niet op Fok, maar dit is echt een heel speciaal subforum, en dat kun je ook merken aan de reakties![]()
Driewerfquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, iets meer nadenkend voor postend hier in dit sub-forum.
En moedertjes (voor zover je ze nog hebt) moet je koesteren.
Driewerf JAquote:
Maar dan moet ze 'm wel BIJ zich hebben AAN zetten en zorgen dat ie OPGELADEN is...quote:
Dat snap ik toch nooit kindquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:50 schreef Merisse het volgende:
[..]
Maar dan moet ze 'm wel BIJ zich hebben AAN zetten en zorgen dat ie OPGELADEN is...![]()
Uiteraard heb ik hierbij mij eigen ouders voor ogen. Is mijn moeder met de trein naar d'r zus geweest en wil ze van het station gehaald worden door mijn vader, wil ze bij een openbare telefoon bellen en kan ze er vervolgens geen vinden, terwijl ik ze vorig jaar een nieuw mobieltje gegeven hebHad ze niet bij zich want "ja kind dat begrijp ik toch niet"
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:56 schreef mazaru het volgende:
Mijn moeder heeft ook een mobieltje, maar snapt er de ballen niet van.
Plus het feit dat ze een beetje doof begint te worden, en dus niet kan verstaan wat er aan de andere kant wordt gezegd![]()
Ik heb net de eerste wakker-maak ronde gedaan, ze moest haar bril hebben, want de cijfertjes op mijn wekker-radio waren niet te lezen![]()
En:
"Zou jij nou ook niet eens naar je bed gaan?"
"Nee ma, het is nog hartstikke vroeg."
"Vroeg?????!!! Het is verdorie al 1 uur!"
"Ja ma, dat is nog een beetje te vroeg voor me"
"Tjongejongejongejonge, dat is toch niet normaal."
"Nee ma, ga nou maar weer slapen"
"Ja hoor, toedeloe, pffffffff."
![]()
Dank je welquote:
het gaat je wel lukkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Hahahaha, en dat was pas de eerste ronde!![]()
nou, op tijd naar bed gaan zal je vannacht niet lukken vrees ikquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:16 schreef mazaru het volgende:
![]()
Moeders blijven beschermend, zelf al ben je zelf al zo grijs als een postduif, dan willen ze nog graag weten of je wel goed eet, en of je wel op tijd naar je bed gaat![]()
Op tijd in de ochtendquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:17 schreef laffer het volgende:
[..]
nou, op tijd naar bed gaan zal je vannacht niet lukken vrees ik![]()
jij bent gewoon jaloers op m`n kapselquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:39 schreef golfer het volgende:
sorry Laffer, aai over je weelderige haardos.
Kan me voorstellen hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:41 schreef laffer het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers op m`n kapsel![]()
Zijn de 2 uur alweer omquote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:08 schreef SuperMOM het volgende:
Hoe zou het mazaru en mams zijn??
Ik ben me aan het voorbereiden voor de tweede ronde.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:08 schreef SuperMOM het volgende:
Hoe zou het mazaru en mams zijn??
Slaap lekker Golfer!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:51 schreef golfer het volgende:
Ik wens je veel succes bij de 2e ronde, maar deze bejaarde haakt nu af en gaat achter de lekkerste billen van NL liggen.
Trusteh!
Gaat goed dusquote:Op zaterdag 18 maart 2006 02:55 schreef mazaru het volgende:
Hij gaat goed!![]()
Ze lag in een diepe slaap.
Het gesprek ging zo:
"Mam, wordt eens wakker"
"Huh??"
"Ik moet even naar je ogen kijken."
*Haalt het natte washandje van haar ene oog.
"Staan ze goed?"
"Ja, hartstikke mooi, hoe heet mijn kat?"
"Ehhh Felix"
"U mag door naar de volgende ronde"
"Je bent toch een uur geleden ook geweest?"
"Nee hoor, dat is twee uur geleden."
"Tjongejonge wat gaat de tijd toch hard. Nou moet ik gelijk piesen."
"Moet jij niet eens naar je bed?
"Ja, straks."
"Tjongejongejonge, wat een nacht."
"Slaap lekker"
"Ja hoor, pffffffff"
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Gaat goed dus![]()
Ze denkt vast, sjee zeg maak me niet elke keer wakker muts, ik sliep net lekkerPff nu moet ik nog piesen ook, wat een gemuts
![]()
Bakkie zetten, filmpje erbij hou je het wel vol hoor!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze ligt al weer in diepe rust nu.
Ik denk dat ik zo maar een bakkie ga zetten, en nog even een filmpje op zet.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:16 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Bakkie zetten, filmpje erbij hou je het wel vol hoor!
btw je bent een goeie dochter!![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Dank je wel.
We zijn al een eind op weg, dit hou ik nog wel een paar uurtjes vol.
Maar iedereen zou dit voor zijn of haar moeder doen, zeker als de band heel hecht is.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |