inderdaadquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:52 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
inderdaad
ik kan me wat aanmatigende en denigrerende opmerkingen van TS herinneren over een soortgelijke OP over Argentinië
Zal wel weer met selectief te maken hebben of zo
dat hangt vooral af van één issue dat je noemt:quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat kost mijn levensstijl ongeveer in San Pablo Qwerty?
zal ik wel verkeerd onthouden hebben, sorryquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:57 schreef k_man het volgende:
[..]Ik heb serieus geen idee waar je het over hebt.
Ik peins er niet over! Ik laat mij niet de mond snoeren!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:55 schreef qwerty_x het volgende:
er zit maar één ding op: Flipsen, mond houden vanaf heden !!
Ah, vandaar dat je zo grappig wasquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:01 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
zal ik wel verkeerd onthouden hebben, sorry
ik was met dat hele Argentinie-topic-start-gedoe niet geheel nuchter
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:04 schreef flipsen het volgende:
Hm, volgens mij is dit trouwens de allereerste HTL die sticky is
Was het niet gewoon voor de supermarkt? Stom oostbloklandquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:25 schreef Jaguarized het volgende:
Gister stond er hier ook een megalange rij ergens voor. Geen idee waar het voor was maar ik kon het zien vanuit mijn klaslokaal op de 13e verdieping. Liep door heel Queen Street.
Rijmt ex nu op sex of heks?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:25 schreef flipsen het volgende:
Ja, Jamiroquai wordt weer leuk op m'n balkon. Vrienden komen langs met bier en wijn, pizzaatje erbij en let's have fun! Is wel de dag dat m'n ex-vriendin net aankomt in BsAs, dus de zal het wel minder leuk vinden na een lange nachtvlucht
Technisch rijmt het op allebei... Maar dat bedoel je vast nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Rijmt ex nu op sex of heks?
Nee, voor het ticketmaster office. Maar ik ben benieuwd welke grote naam hier heen komt dat zoveel mensen aantrekt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:27 schreef flipsen het volgende:
[..]
Was het niet gewoon voor de supermarkt? Stom oostblokland![]()
Neuh...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ga je sletjes neuken die op het concert afkomen, Flip?
Waarom niet?quote:
Daar laat ik me niet over uit (=te lang). Maar ik doe niet meer aan 1 night standsquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom niet?Een neukertje zo af en toe kan toch best lekker zijn? Of sta je nog niet zo lang droog?
![]()
Te lang dus. Ach ja, straks zit je net als CMT met een kind over 9 maanden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Daar laat ik me niet over uit (=te lang). Maar ik doe niet meer aan 1 night stands![]()
Er is altijd nog de Abortusbootquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor een zwangerschap heb je toch een abortus-kliniek?
Oh kut die zijn verboden in Argentinie
Slowchattersquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:36 schreef DutchTrain het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Of gewoon lekker naar Nederland komen.quote:
Net alsof dat iets wat verboden in Argentinie niet kanquote:
Altijd gezellig.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Of gewoon lekker naar Nederland komen.![]()
Staat niet op internet natuurlijk, anders verkopen ze te weinig DVDsquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, keigaaf
Linkie dinkie?
is dat echt zo ? dat wist ik nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:31 schreef flipsen het volgende:
(..)
Voor de onwetenden, dat is op Avenida 9 de Julio, de breedste avenue ter wereld...
Daar zijn ze nogal fel op he? Ik snap dat niet. Doe je deur zachtjes dicht, dan zit ie niet goed dicht!quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik had gister een discussie met een taxichauffeur die zei dat ik de deur niet hard mocht dicht gooien
Koop een normale auto zou ik zeggen
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:47 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
is dat echt zo ? dat wist ik niet
hij is inderdaad wel errug breed
of misschien lijkt dat maar zo met al die brakke argentijnse renaultjes en peugeotjes erop ....
quote:Buenos Aires (stad) - Wikipedia NL
De Avenida 9 de Julio is sinds 1936 de breedste laan ter wereld — de stoepen liggen bijna 140 meter uit elkaar. Talloze oude gebouwen zijn in de jaren '30 afgebroken om deze avenida te bouwen — behalve de statige franse ambassade die op de hoek van de 9 de Julio en Alvearstraat overgebleven is.
Belgiieeeeeeee..... is er leven op plutoquote:
inderdaad, weg, stoep, weg, stoep,weg, gras, stoep etc.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het zijn wel meer dan 1 lanen maar dat is geheim
inderdaad,quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch is het wel indrukwekkend net zoals de Champs in Parijs dat ook is
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:04 schreef Jaguarized het volgende:
883 woorden, nog 617 te gaan en 5 uur.
ja, en vaak genoeg !quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zei je overigens iets goeds over Argentinie?
Het moet 1500 woorden zijn. In NL zou het gewoon in pagina's worden benoemd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:07 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
![]()
is het aantal woorden belangrijk ??
het ultieme essay zou toch zijn alles te verklaren met slechts één woord ?
Vandar dat Argentijnen zeggen dat BsAs op Parijs lijkt want daar wonen ook veel te veel kut Fransenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:08 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
ja, en vaak genoeg !
een prachtig land, alleen jammer dat er zoveel Argentijnen wonen
volgens mij ken ik die straatquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik woon in de straat Callao, daar is het ook niet om te klagen
Dan hoop ik dat je meer succes hebt dan ik, mijn date heeft zojuist afgebeld omdat ze ziek isquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:57 schreef qwerty_x het volgende:
trouwens, in de reeks uitgaan met zuidamerikaanse dames, abotusboten etc:
een uitnodiging gekregen van een braziliaanse schone (understatement) voor een gezellig samenzijn vanavond
ben benieuwd
Hier moeten we 12 TNR gebruiken en dan 1,5 lines als spacing tussen de lines.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef Douwe het volgende:
Ik heb liever woorden... ik prefereer namelijk lettergrootte 10, en aangezien 99% van je klasgenoten altijd 14 gebruikt, moet je dan een stuk meer typen
Nee, dat niet eensquote:
Dat doet ie altijd. Je moet zijn 34.000 posts ook eigenlijk door 2 delenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef Douwe het volgende:
Je typt dezelfde berichten in 2 topics [afbeelding]
Ik deel mijn mededelingen even met mijn homies in het andere topic.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef Douwe het volgende:
Je typt dezelfde berichten in 2 topics [afbeelding]
Niet altijd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat doet ie altijd. Je moet zijn 34.000 posts ook eigenlijk door 2 delen
Bij lange na niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
3000.. dat doet Jag makkelijk in een maand
Das de verkeerde.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
119) 34620 05170 0352 005 Jaguarized
5170 posts in 10 weken...![]()
Ben jij niet trots op je bijna oldbie status dan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:30 schreef flipsen het volgende:
Waar mensen al niet trots op kunnen zijn
Nou ik schrok er wel van dat ik hier al weer zo lang rondhuppel eigenlijkquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ben jij niet trots op je bijna oldbie status dan?
En je eerste post was in [SEX] of was het nou in [B&H]quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:37 schreef Douwe het volgende:
Vinden jullie trouwens niet dat ik me op een hele toffe tijd heb aangemeld op Fok!?
Nee, de verkeerde is niet geselecteerd hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:36 schreef Douwe het volgende:
Aaaaaaarg, flipsen, dit is anders, je icon staat nl wel in je profiel, het is alleen dat de verkeerde nu is geselecteerd.
Ik vond je nieuwe icon juist zo mooi!![]()
Nee, de straat is dat die vanaf het congres gezien naar links gaat. Ik woon ter hoogte van Recoletaquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:13 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
volgens mij ken ik die straat
is dat niet vlakbij hotel NH huppeldepup (ben effe de naam kwijt)
*edit: NH Jousten, av. Corrientes
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 05:15 schreef flipsen het volgende:
Ik zou haast denken dat ze meer dan 'vriendschappelijk' geinteresseerd is... Nou ja, we zien wel wat de avond brengt
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verder zijn Engelse vrouwen![]()
![]()
en om een koppeling te maken met het feedback topic (mensen, waar maak je je druk om ..):quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:43 schreef DutchTrain het volgende:
Eén van jullie wel eens in Bogotá geweest?
Moet ik dit nou wel doen? Ticketperikelen
Owww, *verteeehhhlll* *verteeehhhlll* *verteeehhhlll*quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:44 schreef qwerty_x het volgende:
mijn avond was in ieder geval bijzonder geslaagd
![]()
Kijk aan, bedankt qwerty.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:53 schreef qwerty_x het volgende:
en om een koppeling te maken met het feedback topic (mensen, waar maak je je druk om ..):
door deze aanwijzing heb ik gereageerd.
Bedankt DT !
![]()
laat ik het zo zeggen: ik heb me bepaald niet verveeldquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Owww, *verteeehhhlll* *verteeehhhlll* *verteeehhhlll*![]()
Aan wie vraag je datquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vreemd gegaan of geen vaste relatie?
vrij als een vogelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Qwerty
je hebt ons nooit iets anders horen beweren !quote:
* Jaguarized heerft het gevierd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:51 schreef flipsen het volgende:
Zeg Diego, moest jij vandaag niet de hele dag onder de biertap hangen bij Kilkenny's? Tis toch St. Patricksday vandaag?
Ze zijn vooral erg makkelijk. Ook vaak erg lelijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze belt om een uur op en wil langs komen en je vraagt je af wat ze wil![]()
![]()
Verder zijn Engelse vrouwen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ze zijn vooral erg makkelijk. Ook vaak erg lelijk.
Klopt. Overdag liggen ze te verbranden in de zon met hun vetrollen die her en der uit de badkleding of strakke truitjes floepen en 's avonds zijn ze al snel stomdronken waarna ze zich laten neuken door de eerste de beste die zich aandient.quote:
15 jaar ouder...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De keuze tussen 15 jaar ouder en 24 is zo gemaakt.
Het was weer lachen.quote:
Jij dopt op je 35e liever een vrouw van 50 dan een grietje van 24?quote:
UIteindelijk zal het toch wel op "komen" uidraaien.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 15:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Neukt dat nu lekker zo´n oud vel?
quote:Op zondag 19 maart 2006 15:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Neukt dat nu lekker zo´n oud vel?
Wel de waarheidquote:Op zondag 19 maart 2006 17:19 schreef flipsen het volgende:
Nee, dit is een inhoudelijk sterke post...
[..]
Bier?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nu Jag nog
quote:RTL Dossier: Ze had z'n moeder kunnen zijn!
Over vrouwen die kiezen voor een veel jongere man. De toy boy lijkt een geheel geaccepteerde accessoire voor de oudere vrouw, maar vooral voor bekende dames. Wij zijn in Nederland al jaren gewend aan Patricia Paay en Adam Curry. Buiten onze landsgrenzen was er veel ophef over de relatie tussen Demi Moore en haar veertien jaar jongere partner Ashton Kutcher. Ook Joan Collins ziet haar geliefden graag jong. Zij scheelt bijna veertig jaar met haar laatste verovering. De trend is gezet en veel gewone vrouwen volgen deze maar al te graag, zo blijkt uit de documentaire.
o.a. een vent van 31 die een lijk van 70 neuktquote:Op zondag 19 maart 2006 23:58 schreef Douwe het volgende:
Het ging over de relatie van een jonge vent met een oudere dame
quote:05.05.06 14:28 Amsterdam Centraal 2 IC 853 - InterCity
Ť 15:54 Eindhoven 1
ť 16:01 Eindhoven 2 IC 1953 - InterCity
Ť 16:35 Venlo
ť 17:04 Venlo 3a RE 9029 - RegionalExpress
Ť 18:08 Düsseldorf Hbf 7
ť 18:26 Düsseldorf Hbf 16 IC 2213 - InterCity
Ť 21:33 Heidelberg Hbf 7
ť 23:44 Heidelberg Hbf 7 D 360 - nachttrein
06.05.06 Ť 06:58 Paris Est
ť 06:58 Paris Est Transfer - 20 Min. Lopen 800 m
Ť 07:18 Paris Nord
ť 08:04 Paris Nord 2007 - internationale sneltrein
Ť 09:14 Amiens
ť 09:21 Amiens RE 48953 - RegionalExpress
Ť 10:42 Lille Flandres
ť 11:09 Lille Flandres RE 19715 - RegionalExpress
12:03 Gent St Pieters
De gevolgen van een voor de gezondheid ongunstige verhouding van slaap en Belgisch bierquote:Op zondag 19 maart 2006 18:42 schreef flipsen het volgende:
Dat was wel een heel snel slotje, zonder slotje zelfs!
Is dat voor dezelfde prijs?quote:Op maandag 20 maart 2006 03:20 schreef flipsen het volgende:
Ohoh, die internationale reisplanner blijft lachen... Ik wil in mei een weekendje naar Gent, geen probleem. Overstap in Antwerpen en hoppa. Maar nu kies ik voor de optie 'Fiets mee'. Dat wordt ietwat problematischer
[..]
![]()
wellicht een tip: ik vind het zicht van de andere kant mooierquote:Op maandag 20 maart 2006 15:44 schreef flipsen het volgende:
Ooooh, dat. Ik bemoei me nog even niet met binnenlandse/buitenlandse politiek hier, heb te weinig background info om me daar een juist beeld over te vormen...
We gaan trouwens volgende week met een huurauto richting Iguacu, dus inderdaad wel iets om rekening mee te houden tijdens de route, hoewel we niet van plan zijn de grens over te gaan. Maar het lijkt me verstandig om een beetje aan de westkant van de provincies te blijven, right?
Oh, in Iguazu zelf gaan we ook zeker de Braziliaanse kant bekijken, maar ik bedoelde meer op weg naar Iguazu...quote:Op maandag 20 maart 2006 20:22 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
wellicht een tip: ik vind het zicht van de andere kant mooier
en nee: ditmaal niet omdat dat toevallig braziliaans is ....
ach so ...quote:Op maandag 20 maart 2006 21:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Oh, in Iguazu zelf gaan we ook zeker de Braziliaanse kant bekijken, maar ik bedoelde meer op weg naar Iguazu...
de argentijnse kant is van bovenaf gezienquote:Op maandag 20 maart 2006 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik begreep het verkeerd, het ging om Igazu en niet om de Uruguay rivier.
Ik heb alleen de Argentijnse kant gezien
klopt !quote:Op maandag 20 maart 2006 22:30 schreef flipsen het volgende:
HTL #74 - Kliekjesvorming, maar doe vooral een poging!
Hoorde laatst van iemand (nee, we noemen geen namen) dat HTL wel een erg kliekje is (geworden), waar je als buitenstaander bijna niet in komt...
gratis en voor nix wastie opeens verdwenenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:34 schreef Douwe het volgende:
Users zonder icon dienen eigenlijk ook genegeerd te worden.
ja maar ik begrijp dat dan je wachtwoord verandert, opgestuurd wordt naar je e-mail adres etc.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:39 schreef Douwe het volgende:
Nou ja, ik reageer nog steeds op je, dus ja. Nóg wel. En daarbij, DT heeft je je icon al eens gratis terug gegeven
Hoe moeilijk is het? Even naar je profiel en die URL invullenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die wil ik hebben
DT doe je werk
Kun je het niet overnieuw saven als JPG? Kan wel eens schelen.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:10 schreef qwerty_x het volgende:
%¨$#@%&
m'n icoon is ineens te groot om te uploaden
waarom heb ik altijd problemen met alles wat maar enigszins met IT te maken heeft
gezeik ook altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |