Dat kan dus niet; bij dit soort tickets wordt meteen je hele ticket geannulleerd als je één deel niet reist.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:30 schreef joekeloekes het volgende:
Maar er zijn dagelijks echt heel veel vluchten op barcelona, je kan er mischien iets eerder heen, KLM, transavia, Vueling, keus genoeg
als je een deel niet reist en dat niet meld dan is de rest inderdaad gecancelled, maar als je zoiets van te voren doorbelt dan gaat het wel, heb het al diverse malen gedaan. Soms moet je wel een beetje aandringen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat kan dus niet; bij dit soort tickets wordt meteen je hele ticket geannulleerd als je één deel niet reist.
Interessant, ik ga namelijk in Juni boeken, ook een enkele reisquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:26 schreef Knakker het volgende:
Ha, kom ik ook maar even met mijn ticketperikelen langs
Iemand ervaringen met Aerolineas Argentinas? Ze zijn wel érg goedkoop (Madrid - Buenos Aires, 370 euro incl tax)...
En wie weet hoe het zit met vliegen op een enkele-reis ticket? Er wordt bij vermeld dat je geweigerd kan worden?
Ik vind het erg krap. Nog niet eens voor de TS zelf, hoewel hij bij meer dan een half uur vertraging al in de problemen komt. Maar zijn bagage moet ook mee, en de kans dat dat mis gaat bij zo'n korte overstaptijd is aanzienlijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:41 schreef qwerty_x het volgende:
ik zie het probleem eigenlijk niet zo
- op Schiphol check je in voor de hele reis, dus in Barcelona hoef je alleen maar naar de juiste gate te lopen. Bijna een uur is meer dan genoeg
Als TS zelf wat heeft gecombineerd is het onmogelijk om de vlucht te halen als deze ook bagage wil meenemen, immers voordat je deze hebt en dan nog moet inchecken.. dat gaat echt niet lukken, niet met 50 minuten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is dit het vluchtschema van 'n boeking of heeft de TS zelf wat gecombineerd? Bij het eerste krijg je gewoon een vervangende vlucht aangeboden als er zoveel vertraging is dat je je aansluiting mist.
In dat geval is 50 minuten zéker te weinig.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:33 schreef ChrisJX het volgende:
Vijftig minuten overstap is krap, maar kan genoeg zijn. Enig idee of je bagage automatisch naar het andere vliegtuig wordt gebracht of dat je deze zelf van de band moet halen en weer moet inchecken?
In het laatste geval is vijftig minuten wrs te weinig
Niet per se.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als het gewoon 'n vluchtschema is wat de maatschappij aanbiedt, dan worden de koffers automatisch overgeladen.
Als ik via Amsterdam naar Madrid ga en daarna naar Bogota, dan hoef ik alleen in Amsterdam mijn koffers in te checken en op de band te zetten, daarna staan ze in Bogota weer op de band om ze mee naar het hotel te nemen.quote:
Als je al bang bent om een paar uur op een vliegveld te zitten (met overal politie, douane, en bewakers met machinepistolen), zou je dan wel naar Zuid Amerika gaan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:59 schreef nielspan het volgende:
[z-amerika]
Veiligheidstechnisch vraag ik me af of het verstandig is daar een paar uur te gaan zitten, ik heb wel eerder een paar maanden in Zuid Amerika gereisd, dus ik weet wel hoe de gevaren te mijden, maar een van de ideeen daarover is het vragen aan medereizigers waar je wel en niet heen kunt. Dus heeft iemand ideeen over het vliegveld van Bogota. Niet de veiligste stad natuurlijk, maar het vliegveld kan wel weer toch?
Toen ik van Amsterdam naar Washington vloog met een tussenstop in New York moest ik toch mooi mijn koffers van de band halen, ze over het hele vliegveld sjouwen en toen weer opnieuw incheckenquote:Op zondag 19 maart 2006 12:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als ik via Amsterdam naar Madrid ga en daarna naar Bogota, dan hoef ik alleen in Amsterdam mijn koffers in te checken en op de band te zetten, daarna staan ze in Bogota weer op de band om ze mee naar het hotel te nemen.
Toch raar. Wel met dezelfde maatschappij?quote:Op zondag 19 maart 2006 12:53 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Toen ik van Amsterdam naar Washington vloog met een tussenstop in New York moest ik toch mooi mijn koffers van de band halen, ze over het hele vliegveld sjouwen en toen weer opnieuw inchecken
Yep, zelfde maatschappij, zelfde ticket.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Toch raar. Wel met dezelfde maatschappij?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |