Altijd gezellig.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Of gewoon lekker naar Nederland komen.![]()
Staat niet op internet natuurlijk, anders verkopen ze te weinig DVDsquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, keigaaf
Linkie dinkie?
is dat echt zo ? dat wist ik nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:31 schreef flipsen het volgende:
(..)
Voor de onwetenden, dat is op Avenida 9 de Julio, de breedste avenue ter wereld...
Daar zijn ze nogal fel op he? Ik snap dat niet. Doe je deur zachtjes dicht, dan zit ie niet goed dicht!quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik had gister een discussie met een taxichauffeur die zei dat ik de deur niet hard mocht dicht gooien
Koop een normale auto zou ik zeggen
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:47 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
is dat echt zo ? dat wist ik niet
hij is inderdaad wel errug breed
of misschien lijkt dat maar zo met al die brakke argentijnse renaultjes en peugeotjes erop ....
quote:Buenos Aires (stad) - Wikipedia NL
De Avenida 9 de Julio is sinds 1936 de breedste laan ter wereld — de stoepen liggen bijna 140 meter uit elkaar. Talloze oude gebouwen zijn in de jaren '30 afgebroken om deze avenida te bouwen — behalve de statige franse ambassade die op de hoek van de 9 de Julio en Alvearstraat overgebleven is.
Belgiieeeeeeee..... is er leven op plutoquote:
inderdaad, weg, stoep, weg, stoep,weg, gras, stoep etc.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het zijn wel meer dan 1 lanen maar dat is geheim
inderdaad,quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toch is het wel indrukwekkend net zoals de Champs in Parijs dat ook is
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:04 schreef Jaguarized het volgende:
883 woorden, nog 617 te gaan en 5 uur.
ja, en vaak genoeg !quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zei je overigens iets goeds over Argentinie?
Het moet 1500 woorden zijn. In NL zou het gewoon in pagina's worden benoemd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:07 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
![]()
is het aantal woorden belangrijk ??
het ultieme essay zou toch zijn alles te verklaren met slechts één woord ?
Vandar dat Argentijnen zeggen dat BsAs op Parijs lijkt want daar wonen ook veel te veel kut Fransenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:08 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
ja, en vaak genoeg !
een prachtig land, alleen jammer dat er zoveel Argentijnen wonen
volgens mij ken ik die straatquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik woon in de straat Callao, daar is het ook niet om te klagen
Dan hoop ik dat je meer succes hebt dan ik, mijn date heeft zojuist afgebeld omdat ze ziek isquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:57 schreef qwerty_x het volgende:
trouwens, in de reeks uitgaan met zuidamerikaanse dames, abotusboten etc:
een uitnodiging gekregen van een braziliaanse schone (understatement) voor een gezellig samenzijn vanavond
ben benieuwd
Hier moeten we 12 TNR gebruiken en dan 1,5 lines als spacing tussen de lines.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef Douwe het volgende:
Ik heb liever woorden... ik prefereer namelijk lettergrootte 10, en aangezien 99% van je klasgenoten altijd 14 gebruikt, moet je dan een stuk meer typen
Nee, dat niet eensquote:
Dat doet ie altijd. Je moet zijn 34.000 posts ook eigenlijk door 2 delenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef Douwe het volgende:
Je typt dezelfde berichten in 2 topics [afbeelding]
Ik deel mijn mededelingen even met mijn homies in het andere topic.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef Douwe het volgende:
Je typt dezelfde berichten in 2 topics [afbeelding]
Niet altijd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat doet ie altijd. Je moet zijn 34.000 posts ook eigenlijk door 2 delen
Bij lange na niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:25 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
3000.. dat doet Jag makkelijk in een maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |