inderdaadquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:52 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
inderdaad
ik kan me wat aanmatigende en denigrerende opmerkingen van TS herinneren over een soortgelijke OP over Argentinië
Zal wel weer met selectief te maken hebben of zo
dat hangt vooral af van één issue dat je noemt:quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat kost mijn levensstijl ongeveer in San Pablo Qwerty?
zal ik wel verkeerd onthouden hebben, sorryquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:57 schreef k_man het volgende:
[..]Ik heb serieus geen idee waar je het over hebt.
Ik peins er niet over! Ik laat mij niet de mond snoeren!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:55 schreef qwerty_x het volgende:
er zit maar één ding op: Flipsen, mond houden vanaf heden !!
Ah, vandaar dat je zo grappig wasquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:01 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
zal ik wel verkeerd onthouden hebben, sorry
ik was met dat hele Argentinie-topic-start-gedoe niet geheel nuchter
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:04 schreef flipsen het volgende:
Hm, volgens mij is dit trouwens de allereerste HTL die sticky is
Was het niet gewoon voor de supermarkt? Stom oostbloklandquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:25 schreef Jaguarized het volgende:
Gister stond er hier ook een megalange rij ergens voor. Geen idee waar het voor was maar ik kon het zien vanuit mijn klaslokaal op de 13e verdieping. Liep door heel Queen Street.
Rijmt ex nu op sex of heks?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:25 schreef flipsen het volgende:
Ja, Jamiroquai wordt weer leuk op m'n balkon. Vrienden komen langs met bier en wijn, pizzaatje erbij en let's have fun! Is wel de dag dat m'n ex-vriendin net aankomt in BsAs, dus de zal het wel minder leuk vinden na een lange nachtvlucht
Technisch rijmt het op allebei... Maar dat bedoel je vast nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Rijmt ex nu op sex of heks?
Nee, voor het ticketmaster office. Maar ik ben benieuwd welke grote naam hier heen komt dat zoveel mensen aantrekt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:27 schreef flipsen het volgende:
[..]
Was het niet gewoon voor de supermarkt? Stom oostblokland![]()
Neuh...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ga je sletjes neuken die op het concert afkomen, Flip?
Waarom niet?quote:
Daar laat ik me niet over uit (=te lang). Maar ik doe niet meer aan 1 night standsquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom niet?Een neukertje zo af en toe kan toch best lekker zijn? Of sta je nog niet zo lang droog?
![]()
Te lang dus. Ach ja, straks zit je net als CMT met een kind over 9 maanden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Daar laat ik me niet over uit (=te lang). Maar ik doe niet meer aan 1 night stands![]()
Er is altijd nog de Abortusbootquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor een zwangerschap heb je toch een abortus-kliniek?
Oh kut die zijn verboden in Argentinie
Slowchattersquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:36 schreef DutchTrain het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Of gewoon lekker naar Nederland komen.quote:
Net alsof dat iets wat verboden in Argentinie niet kanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |