abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36097763
Niet fok maar dossier x had de primeur volgens het nieuwe forum op www.genverbrander.nl

Fantastisch dat dit nu gekraakt is Wat een sukkel die Robbert
pi_36097936
wat boeit het ook zo bijzonder was het niet
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_36098824
Wat was de reactie van Robert over de ontdekte foto?
Je zal als eendagsvlieg maar net je dag niet hebben
pi_36099153
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:42 schreef melly het volgende:
Wat was de reactie van Robert over de ontdekte foto?
hij heeft sowieso nog nooit ergens antwoord op gegeven
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_36099310
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:50 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

hij heeft sowieso nog nooit ergens antwoord op gegeven
Sowieso, .....als je een eerlijk medium bent als Robbert hoef je geen hele resem woorden te verspillen om je te verantwoorden , toch ?
pi_36100555
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:55 schreef totsy het volgende:

[..]

Sowieso, .....als je een eerlijk medium bent als Robbert hoef je geen hele resem woorden te verspillen om je te verantwoorden , toch ?
Er is een verschil tussen je verantwoorden voor iets waar je geen verantwoording over af hoeft (zou moeten hoeven) leggen en begrip hebben voor de vraagtekens die enkele zaken bij mensen op hebben geroepen. ( en daar even inhoudelijk en begripvol op reageren).

Als het alarm bij het verlaten van de HEMA afgaat en ze vinden 5 lipsticks in mijn tas, dan kan ik eigenwijs schreeuwen dat ik verontwaardigd ben dat ze mij van diefstal verdenken of ik kan ze even uitleggen dat ik zojuist bij een andere winkel die lipsticks gekocht heb en ze vertellen dat ik me realiseer dat het er vreemd uitziet, maar dat ik ook niet begrijp waarom het alarm dan hier af gaat.

RvdB reageert of niet of op een enigzins verwijtende toon naar degenen met de vraagtekens, terwijl als je objectief naar de zaak kijkt het helemaal niet raar ( en dus "verwijtbaar" ) is dat mensen vraagetekens hebben.
Dat wil niet zeggen dat de vraagtekens gegrond zijn, maar de mensen met de vraagtekens als slecht zien is ook zeker niet fair.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_36100983
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:30 schreef Mirage het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen je verantwoorden voor iets waar je geen verantwoording over af hoeft (zou moeten hoeven) leggen en begrip hebben voor de vraagtekens die enkele zaken bij mensen op hebben geroepen. ( en daar even inhoudelijk en begripvol op reageren).

Als het alarm bij het verlaten van de HEMA afgaat en ze vinden 5 lipsticks in mijn tas, dan kan ik eigenwijs schreeuwen dat ik verontwaardigd ben dat ze mij van diefstal verdenken of ik kan ze even uitleggen dat ik zojuist bij een andere winkel die lipsticks gekocht heb en ze vertellen dat ik me realiseer dat het er vreemd uitziet, maar dat ik ook niet begrijp waarom het alarm dan hier af gaat.

RvdB reageert of niet of op een enigzins verwijtende toon naar degenen met de vraagtekens, terwijl als je objectief naar de zaak kijkt het helemaal niet raar ( en dus "verwijtbaar" ) is dat mensen vraagetekens hebben.
Dat wil niet zeggen dat de vraagtekens gegrond zijn, maar de mensen met de vraagtekens als slecht zien is ook zeker niet fair.
Ik vindt persoonlijk dat Robbert reeds meer dan genoeg verantwoording heeft afgelegd , en ook op een beleefde manier , en meer dan 1 maal.
Hoezo "verontwaardigd uithalen " ?, dat doet ie niet hoor, maar aan al de eisen van de(onvriendelike) sceptici voldoen, die maar blijven en blijven zeuren omdat zij er niets van verstaan is nou ook weer niet mogelijk .
En Robbert reageert helemaal niet p verwijtene toon, hij zegt dat hijzelf en zijn familie erg aangedaan en gekwetst zijn door het "onterechte" en "mensonvriendelijke" uithalen in de media.
pi_36101583
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:43 schreef totsy het volgende:
maar aan al de eisen van de(onvriendelike) sceptici voldoen, die maar blijven en blijven zeuren omdat zij er niets van verstaan is nou ook weer niet mogelijk .
En Robbert reageert helemaal niet p verwijtene toon, hij zegt dat hijzelf en zijn familie erg aangedaan en gekwetst zijn door het "onterechte" en "mensonvriendelijke" uithalen in de media.
Maar als je met zulke wonderlijke verhalen in de media verschijnt had je toch van tevoren aan zien kunnen komen dat een groep mensen "onterecht" en "mensonvriendelijk" reageert?

Stel dat ik morgen op TV verschijn en dan zeg dat ik Jesus ben. Moet iedereen dat maar meteen geloven? Moet ik dan verontwaardigd zijn als ik wordt uitgelachen?
pi_36102124
xxx

[ Bericht 99% gewijzigd door totsy op 16-03-2006 23:19:59 ]
pi_36102151
-- we zijn allemaal lief --

[ Bericht 88% gewijzigd door Mirage op 16-03-2006 23:58:25 ]
pi_36102361
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:59 schreef Netflier het volgende:

[..]

Maar als je met zulke wonderlijke verhalen in de media verschijnt had je toch van tevoren aan zien kunnen komen dat een groep mensen "onterecht" en "mensonvriendelijk" reageert?

Stel dat ik morgen op TV verschijn en dan zeg dat ik Jesus ben. Moet iedereen dat maar meteen geloven? Moet ik dan verontwaardigd zijn als ik wordt uitgelachen?
Kijk, een vergelijking maken met een ander geval is sowiso is heel moeilijk, en zeker een vergelijking met iemand die pretendeert Jezus te zijn, wat ik heel ver boven de claims van Robbert vindt gaan .En toch loopt er een Maitreya rond , ha ha .
Natuurlijk had R. zich verwacht aan tegengas, maar niet in zilke mate als geschiedde.
Maar als ie zelf niet weet hoe het fijne ervan in elkaar zit, wat kan hij dan nog meer verteleen dan dat alles eerlijk zoals verlopen is gebeurd.Moest alles zo gemakkelijk te verklaren zijn, als menigeen zou willen, dan zou het toch ook geen paranormaal fenomeen meer kunnen genoemd worden ,of niet ? En dan zou het ook niet in een tv-uitzending aan gewijd worden , toch niet zo'n speciale als "er is zoveel meer " .
Neen , nu gaa sommigen hier wel wat te ver weg gaan zoeken ,vindt ik .
pi_36102407
Geloof je nog steeds in al zijn foto"s Totsy? Heeft hij in géén geval bedrog gepleegd?
pi_36102484
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:20 schreef footballmanager11 het volgende:
Geloof je nog steeds in al zijn foto"s Totsy? Heeft hij in géén geval bedrog gepleegd?
Lees de vele mooie reakties van deze HONDERDEN mensen, dan eens .......zie je wel !

http://www.lijn4.nl/?id=2762
pi_36102546
DAt was de vraag niet! En wie is die lelijke dikke vent op die bank Totsy?
pi_36102721
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 18:32 schreef yvonne het volgende:
Eik was ik hierna wel klaar:

Sten Oomen, uittredingsdeskundige

Als een pitbull bijt Sten Oomen zich in de zaak van den Broeke vast. Zij is de leidster van de vele (meer dan 52, een recordaantal!) forumtopics op fok in het onderdeel The Truth Is In Here.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nogmaals dan maar, 52 is absoluut geen recordaantal, bij lange na nieteens.
Maar goed, DE SCOOP is dus niks.
En recordaantal? Ik heb minstens 100 PTA SC's geopend
pi_36102872
Moet je nagaan hoe die mensen zich voelen, die een "reading" van hem hebben gehad. Die dachten werkelijk met hun dierbare te praten. Die mensen moeten kapot zijn! Dit is toch verschrikkelijk. En dit allemaal door Robbert en familie.

donderdag 16 maart 2006 @ 23:36:22 #92
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_36102919
Ik heb een beetje mixed feelings over die twijfels omtrent Robert. Persoonlijk heb ik altijd (het misschien ongegronde) beeld van een charlatan gehad. Echter, de dingen waar vragen bij gesteld worden geven me wel vaak een ‘wie een hond wil slaan’ gevoel (ok het ene sluit het andere niet uit). Het komt op mij van weinig kanten objectief over. Jammer dat ie zich niet even op fok laat zien, ik heb wel wat vragen
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_36103028
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:36 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb een beetje mixed feelings over die twijfels omtrent Robert. Persoonlijk heb ik altijd (het misschien ongegronde) beeld van een charlatan gehad. Echter, de dingen waar vragen bij gesteld worden geven me wel vaak een ‘wie een hond wil slaan’ gevoel (ok het ene sluit het andere niet uit). Het komt op mij van weinig kanten objectief over. Jammer dat ie zich niet even op fok laat zien, ik heb wel wat vragen
Jah, ...hoe de dingen écht in elkaar zitten wil iedereen wel weten, en zoveel temeer mensen die al met deze parafenomenen bezig zijn of er geboeid door zijn, wie niet ?
Dat is ook wel het prettige /boeiende kant van de zaken dat je het allemaal niet weet , he kun je zeggen .
  donderdag 16 maart 2006 @ 23:41:23 #94
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_36103079
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:39 schreef totsy het volgende:
Jah, ...hoe de dingen écht in elkaar zitten wil iedereen wel weten
Nou ja, aan de andere kant zou het de charme wegnemen denk ik
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_36103180
Totsy jij flapdrol, wat heb jij voor gedachten dan als je die mudman foto ziet?
pi_36103181
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:39 schreef totsy het volgende:

[..]

Jah, ...hoe de dingen écht in elkaar zitten wil iedereen wel weten, en zoveel temeer mensen die al met deze parafenomenen bezig zijn of er geboeid door zijn, wie niet ?
Dat is ook wel het prettige kant van de zaken dat je het allemaal niet weet , he kun je zeggen .
Ik geloof best dat er iets tussen hemel en aarde is. Maar Robbert is een oplichter!
pi_36103316
-- en wat hebben we nou geleerd ? --

[ Bericht 90% gewijzigd door Mirage op 17-03-2006 00:08:59 ]
  Admin vrijdag 17 maart 2006 @ 00:00:50 #98
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_36103639
Zeg, stop eens met dat gekissebis
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_36103947
dat wat Yvonne zegt dus.

Morgenvroeg zit dit topic weer dicht.

footballmanager: Neem alsjebliebt een andere houding aan anders ben je weg.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_36104002
Jammer dat een paar mensen het steeds weer weten te verknallen voor zoveel anderen
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')