Return to Senderquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat wat FOK! afgelopen zondag meemaakte dus
dan ben ik dus niet de enige die dat opvalt. 'de zaak Robbert van den Broeke'quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die vergelijking was in een veel eerder topic al eens getrokken.
De vergelijking werd eerder getrokken door Sten zelf als ik het goed heb. Dus ze zal het wss als compliment opvatten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dan ben ik dus niet de enige die dat opvalt. 'de zaak Robbert van den Broeke'![]()
Wat moet Thewillydocksaints of Conflict dan wel niet zijn?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:35 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Een blik in de AT en je ziet al zat hondertallen voorbij schieten. Leidster, hoe bedoel je hoog in haar bol?
Een met modder ingesmeerd neger volkje...quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:39 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
wie zijn de mudmen dan?
En tijdens een Jam-sessie smeer je mekaar in met jamquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Een met modder ingesmeerd neger volkje...
dat Sten het af en toe niet echt snapt en haar eigen waarheid heeft was me al een tijdje duidelijk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De vergelijking werd eerder getrokken door Sten zelf als ik het goed heb. Dus ze zal het wss als compliment opvatten.
Hoewel het mij ook daar deed stoppen.![]()
Dat zet de toon al voor de rest van het artikel.
Ja, zo blijkt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:50 schreef Italo het volgende:
[..]
En tijdens een Jam-sessie smeer je mekaar in met jam![]()
Er IS geen scoop, er is een verkapte Sten-show, alles, maar geen scoopquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:49 schreef PLAE@ het volgende:
wat is nou de scoop?![]()
![]()
![]()
Yvonne ik begrijp er niks van. Help me![]()
ja ik zag het. Wat zei hij allemaal want ik heb bijna alles gemistquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:11 schreef nokwanda het volgende:
Hij was vanochtend trouwens op tv. lijn 4 rtl 4
wat snap je niet schatquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Nou heb ik het grootste gedeelte gevolgd van de RVDB reeks Marietje en nog snap ik er geen bal meer van
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wat snap je niet schat![]()
het nieuws, waar zo moeilijk over werd gedaan, is dus dat de foto van de Mudmen is ontdekt in een boek, that's all![]()
ik wist al dat ie de boel belazerde voordat ik wist wie hij wasquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:15 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
dat MEEN je gewoon niet.
maar het is wel weer opvallend, natuurlijk, moet ik toegeven. Stukje bij beetje zie je zwart op wit dat hij de boel belazerd met die foto's. Maar ja.
Het kan nog steeds een en-en verhaal zijn en ik wist ook allang dat ie de boel belazerde met zijn foto's. (waarschijnlijk door bewijzingsdrang..)quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:20 schreef bonke het volgende:
[..]
ik wist al dat ie de boel belazerde voordat ik wist wie hij was
helderziend he
of sceptisch, kan ook
eens een oplichter, altijd een oplichterquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:30 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Het kan nog steeds een en-en verhaal zijn en ik wist ook allang dat ie de boel belazerde met zijn foto's. (waarschijnlijk door bewijzingsdrang..)
Maar dat sommige dingen waar kunnen zijn sluit ik nog steeds niet uit.
Waarom zien jullie altijd alles zo zwart-wit (voornamelijk mannen..!)
waarom zou je iemand nog geloven als hij al 2 -3 keer in korte tijd aantoonbaar de kluit belazert, en blijft volhouden dat het niet zo is?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:30 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Het kan nog steeds een en-en verhaal zijn en ik wist ook allang dat ie de boel belazerde met zijn foto's. (waarschijnlijk door bewijzingsdrang..)
Maar dat sommige dingen waar kunnen zijn sluit ik nog steeds niet uit.
Waarom zien jullie altijd alles zo zwart-wit (voornamelijk mannen..!)
Ergerlijk, want niet waar. Meerdere mediums maken foto's van entiteiten.quote:9.Niemand kan de schimwezens fotograferen, alleen Robbert. De enige uitzondering is Nancy Talbott, vriendin van het gezin.
niemand kan de schimwezens die Robbert vastlegt, vastleggen, dat staat er volgens mij.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:42 schreef lordmedelo het volgende:
Uit het dossier:
[..]
Ergerlijk, want niet waar. Meerdere mediums maken foto's van entiteiten.
Ik heb hier een medium over de vloer gehad die het ook geprobleerd heeft. Helaas niet gelukt.
Het feit dat het geprobeerd wordt (met mijn camera, ze had er zelf helemaal geen bij), geeft naar mijn idee wel aan dat het kan.
En nee, ik noem geen namen (van het medium).![]()
dusssssssss, als ik zeg dat ik schimnfoto`s met jou camera kan maken ( omdat ik medium ben natuurlijk) en het lukt niet, zou je toch nog geloven dat ik het echt kan ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:42 schreef lordmedelo het volgende:
Uit het dossier:
[..]
Ergerlijk, want niet waar. Meerdere mediums maken foto's van entiteiten.
Ik heb hier een medium over de vloer gehad die het ook geprobleerd heeft. Helaas niet gelukt.
Het feit dat het geprobeerd wordt (met mijn camera, ze had er zelf helemaal geen bij), geeft naar mijn idee wel aan dat het kan.
En nee, ik noem geen namen (van het medium).![]()
zoals ik al eerder zei, misschien is et wel een soort van robbie ricardoquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:50 schreef Netflier het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Robbert altijd met dingen komt die te achterhalen zijn. Zoals dat genverbrander-verhaal, die mudman en die spooknon. Waarom had hij niet gewoon verhalen uit zijn duim gezogen? En waarom had hij bij die mudman niet zelf iets gemaakt/getekend en vervolgens onscherp gefotografeerd?
Misschien wil hij juist ontmaskerd worden. Onbewust. Een soort roep om aandacht. Je weet nooit wat er speelt in het gezin van den Broeke, maar wie weet wordt hij tegen zijn zin aangezet tot 'paranormale' praktijken en wil Robbert via subtiele blunders door de mand vallen om zodoende een kans te krijgen zijn leven te veranderen.
hij heeft sowieso nog nooit ergens antwoord op gegevenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:42 schreef melly het volgende:
Wat was de reactie van Robert over de ontdekte foto?
Sowieso, .....als je een eerlijk medium bent als Robbert hoef je geen hele resem woorden te verspillen om je te verantwoorden , toch ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:50 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
hij heeft sowieso nog nooit ergens antwoord op gegeven![]()
Er is een verschil tussen je verantwoorden voor iets waar je geen verantwoording over af hoeft (zou moeten hoeven) leggen en begrip hebben voor de vraagtekens die enkele zaken bij mensen op hebben geroepen. ( en daar even inhoudelijk en begripvol op reageren).quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:55 schreef totsy het volgende:
[..]
Sowieso, .....als je een eerlijk medium bent als Robbert hoef je geen hele resem woorden te verspillen om je te verantwoorden , toch ?![]()
Ik vindt persoonlijk dat Robbert reeds meer dan genoeg verantwoording heeft afgelegd , en ook op een beleefde manier , en meer dan 1 maal.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen je verantwoorden voor iets waar je geen verantwoording over af hoeft (zou moeten hoeven) leggen en begrip hebben voor de vraagtekens die enkele zaken bij mensen op hebben geroepen. ( en daar even inhoudelijk en begripvol op reageren).
Als het alarm bij het verlaten van de HEMA afgaat en ze vinden 5 lipsticks in mijn tas, dan kan ik eigenwijs schreeuwen dat ik verontwaardigd ben dat ze mij van diefstal verdenken of ik kan ze even uitleggen dat ik zojuist bij een andere winkel die lipsticks gekocht heb en ze vertellen dat ik me realiseer dat het er vreemd uitziet, maar dat ik ook niet begrijp waarom het alarm dan hier af gaat.
RvdB reageert of niet of op een enigzins verwijtende toon naar degenen met de vraagtekens, terwijl als je objectief naar de zaak kijkt het helemaal niet raar ( en dus "verwijtbaar" ) is dat mensen vraagetekens hebben.
Dat wil niet zeggen dat de vraagtekens gegrond zijn, maar de mensen met de vraagtekens als slecht zien is ook zeker niet fair.
Maar als je met zulke wonderlijke verhalen in de media verschijnt had je toch van tevoren aan zien kunnen komen dat een groep mensen "onterecht" en "mensonvriendelijk" reageert?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:43 schreef totsy het volgende:
maar aan al de eisen van de(onvriendelike) sceptici voldoen, die maar blijven en blijven zeuren omdat zij er niets van verstaan is nou ook weer niet mogelijk .
En Robbert reageert helemaal niet p verwijtene toon, hij zegt dat hijzelf en zijn familie erg aangedaan en gekwetst zijn door het "onterechte" en "mensonvriendelijke" uithalen in de media.
Kijk, een vergelijking maken met een ander geval is sowiso is heel moeilijk, en zeker een vergelijking met iemand die pretendeert Jezus te zijn, wat ik heel ver boven de claims van Robbert vindt gaan .En toch loopt er een Maitreya rond , ha ha .quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:59 schreef Netflier het volgende:
[..]
Maar als je met zulke wonderlijke verhalen in de media verschijnt had je toch van tevoren aan zien kunnen komen dat een groep mensen "onterecht" en "mensonvriendelijk" reageert?
Stel dat ik morgen op TV verschijn en dan zeg dat ik Jesus ben. Moet iedereen dat maar meteen geloven? Moet ik dan verontwaardigd zijn als ik wordt uitgelachen?
Lees de vele mooie reakties van deze HONDERDEN mensen, dan eens .......zie je wel !quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:20 schreef footballmanager11 het volgende:
Geloof je nog steeds in al zijn foto"s Totsy? Heeft hij in géén geval bedrog gepleegd?
En recordaantal? Ik heb minstens 100 PTA SC's geopendquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:32 schreef yvonne het volgende:
Eik was ik hierna wel klaar:
Sten Oomen, uittredingsdeskundige
Als een pitbull bijt Sten Oomen zich in de zaak van den Broeke vast. Zij is de leidster van de vele (meer dan 52, een recordaantal!) forumtopics op fok in het onderdeel The Truth Is In Here.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nogmaals dan maar, 52 is absoluut geen recordaantal, bij lange na nieteens.
Maar goed, DE SCOOP is dus niks.
Jah, ...hoe de dingen écht in elkaar zitten wil iedereen wel weten, en zoveel temeer mensen die al met deze parafenomenen bezig zijn of er geboeid door zijn, wie niet ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:36 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb een beetje mixed feelings over die twijfels omtrent Robert. Persoonlijk heb ik altijd (het misschien ongegronde) beeld van een charlatan gehad. Echter, de dingen waar vragen bij gesteld worden geven me wel vaak een ‘wie een hond wil slaan’ gevoel (ok het ene sluit het andere niet uit). Het komt op mij van weinig kanten objectief over. Jammer dat ie zich niet even op fok laat zien, ik heb wel wat vragen![]()
Nou ja, aan de andere kant zou het de charme wegnemen denk ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:39 schreef totsy het volgende:
Jah, ...hoe de dingen écht in elkaar zitten wil iedereen wel weten
Ik geloof best dat er iets tussen hemel en aarde is. Maar Robbert is een oplichter!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:39 schreef totsy het volgende:
[..]
Jah, ...hoe de dingen écht in elkaar zitten wil iedereen wel weten, en zoveel temeer mensen die al met deze parafenomenen bezig zijn of er geboeid door zijn, wie niet ?
Dat is ook wel het prettige kant van de zaken dat je het allemaal niet weet , he kun je zeggen .
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |