Ongelooflijk he, echt verbijsterend.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:42 schreef golfer het volgende:
Net even de video van gisteren uit de uitzending Profiel over die ex-jeugdtrainer van Elinkwijk bekeken. (Joop Lith)
Wat een onvoorstelbaar verhaal.
Ik heb het gisteren ook gezien en het verhaal blijft inderdaad ongelooflijk. De broer die veel in het nieuws was, zat bij mij op de middelbare school en was er destijds al erg mee bezig. En ongelooflijk dat iemand met die functies (jeugdtrainer en leraar) zo'n beest wasquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:42 schreef golfer het volgende:
Net even de video van gisteren uit de uitzending Profiel over die ex-jeugdtrainer van Elinkwijk bekeken. (Joop Lith)
Echt onvoorstelbaar dat iemand zo'n dubbelleven zo lang kon volhouden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:44 schreef SCH het volgende:
Ongelooflijk he, echt verbijsterend.
Matige uitzending trouwens maar het hele verhaal zou afgekeurd worden als filmscript, zo idioot is het.
Ik wist het wel...quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:50 schreef SCH het volgende:
Ik leid ook een dubbelleven, ik ben helemaal geen homo eigenlijk
Praat me bij?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:42 schreef golfer het volgende:
SCH is eigenlijk een vrouwquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:50 schreef SCH het volgende:
Je bent schizofreen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:50 schreef SCH het volgende:
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=bnrfuEsHEnCoVtHjIqgdBquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat heb ik echt heel lang gedacht idd..
quote:
Maar niet zo dik als die van...................quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:56 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft in ieder geval hele dikke borsten.
Clau? Bloemsj? JM? Shmoopy?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar niet zo dik als die van...................
OK, alleen de laatste is niet serieusquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die laatste optie kan niet serieus zijn.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:22 schreef Lionheaad het volgende:
Ik kom voorlopig afscheid nemen.
m'n werk lijdt er teveel onder.
Ik vraag nu een ban aan voor een maand
doei
Als je werk er onder lijdt is het een verstandig besluit.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:22 schreef Lionheaad het volgende:
doei
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:22 schreef Lionheaad het volgende:
doei
ik van 8 tot half 7 gewerkt hoe vind je diequote:Op donderdag 16 maart 2006 19:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
Een hele middag op de uni gewerkt. Nog nooit voorgekomen volgens mij
Arbeidersquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik van 8 tot half 7 gewerkt hoe vind je die
rijst met een of andere saus met een vreselijk moeilijke naam met kipquote:
Paupersquote:
chicken tonight ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
rijst met een of andere saus met een vreselijk moeilijke naam met kipen een palm erbij
[..]
Paupers
Je mag ooit hopen dat ik er over na zal denken om je aan te nemen bij mijn miljoenenbedrijfquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ooit mag je ook hopen dat je er één wordt
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je mag ooit hopen dat ik er over na zal denken om je aan te nemen bij mijn miljoenenbedrijf
Denken we vanavond allemaal aan Prison Break
daar is toch zelfs een heel topic over geweest in R&Pquote:
nja ik denk dat ik er een dvdtje in gooiquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je mag ooit hopen dat ik er over na zal denken om je aan te nemen bij mijn miljoenenbedrijf
Zeker weten, valt wel samen met de Buitenlands Bruid, dat maar even opnemen danquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
gaan we op de meet vergelijkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
OK, alleen de laatste is niet serieus
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar is toch zelfs een heel topic over geweest in R&P
Ik zou toch directeur personeelszaken wordenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij ook nog met SCHoondochter gezocht, vanavond met een soort pascalheisterquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker weten, valt wel samen met de Buitenlands Bruid, dat maar even opnemen dan.
denk je nou echt dat wij allemaal geloven dat jij gaat hardlopen? Ja hoogstens naar de WC bij thuiskomst om dat je nodig moet poepen!quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:49 schreef SCH het volgende:
Thuis ---> hardlopen ---> traiteur
Uiteraardquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik zou toch directeur personeelszaken worden![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
denk je nou echt dat wij allemaal geloven dat jij gaat hardlopen? Ja hoogstens naar de WC bij thuiskomst om dat je nodig moet poepen!
Gewoon downloaden. Kun je ze allemaal achterelkaar kijkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:41 schreef Zwansen het volgende:
Shit, ik wil dat prisonbreak wel ff zien, maar ik heb een borrel-achtig iets. Kan ik het morgen gewoon zien op uitzending gemist ofzo?
maar natuurlijkquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb 20 minuten hardgelopen, net als gisteren
![]()
quote:
Dat heb ik nou ook altijd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:01 schreef SCH het volgende:
Ik weet toevallig wel dat ik altijd gelijk heb
Nee, voor het eerst in NL.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:23 schreef golfer het volgende:
Is dat Prison Break vanavond voor het eerst op de Nederlandse buis, of heb ik al een aantal afleveringen gemist?
Oké, dan zet ik het even op de video om later te bekijken en wie weet wel verder te volgen als serie.quote:
Donderdagavond is echt een topavond qua kansloze programma's die toch wel vermakelijk zijn: Schoondochter gezocht en Buitenlands Bruidquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:41 schreef rubbereend het volgende:
omg, ik kijk nu schoondochter gezochtwat krijgt die vant toch allemaal over de vloer
hij heeft iig iets om vast te pakkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:41 schreef rubbereend het volgende:
omg, ik kijk nu schoondochter gezochtwat krijgt die vant toch allemaal over de vloer
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Donderdagavond is echt een topavond qua kansloze programma's die toch wel vermakelijk zijn: Schoondochter gezocht en Buitenlands Bruid.
ja, ik werd er een beetje naar van zelfs. Ookal was de docu, zoals SCH al zei, van matige kwaliteitquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:42 schreef golfer het volgende:
Bluezz zit hem nu even te bekijken en ik word er ook weer een beetje naar van.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, ik werd er een beetje naar van zelfs. Ookal was de docu, zoals SCH al zei, van matige kwaliteit
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:48 schreef DutchGooner het volgende:
Tering zeg,wat een stelletje kanslozen,ik krijg zelfs weer hoop op een vrouw
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb er zelfs inmiddels alle vertrouwen in dat het met mij helemaal goed komt, desnoods schakel ik mevrouw Froger in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |