waren dat niet die schoenen met lichtjes?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:31 schreef timmeeeh het volgende:
het is niet zoiets als toen met L.A. Gear's.
tof!quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:31 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
waren dat niet die schoenen met lichtjes?![]()
eerder 2001 al, blanken droegen ze vanaf 2003quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:03 schreef Herald het volgende:
rode pumaschoenen waren hip in 2003, je bent erg laat met je klaagzang
Ja! haal er anders even wat rassen verschillen bij enzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
eerder 2001 al, blanken droegen ze vanaf 2003![]()
Dus wij (blanken) hebben ontwikkelingshulp nodig?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
eerder 2001 al, blanken droegen ze vanaf 2003![]()
OMG wat kitscherigquote:
Negers hebben wel wat meer smaak als dat hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:13 schreef Slager het volgende:
Dat er dan nog mensen zijn die er nog trots op zijn ook, dat ze zulke schoenen hebben.. vooral die rode bovenaan... JEZUS! .. wat zijn die lelijk! negerschoenen man!
![]()
![]()
Zijn die nog te koop?quote:
Raymzterquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:29 schreef martinlutherking het volgende:
Ik ben trots op mijn Ohara's.
wow!! die had ik als kindquote:
Bij ons op de universiteit loopt ook altijd zo'n gast op blote voetenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:32 schreef Sebasser het volgende:
Mijn schoenen gaan vaak binnen 2 maand kapot
dus ik koop geen schoenen meer en deze heb ik lekker niet puh uh !
Je ziet toch meer dat soort lui die schoenen dragenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:14 schreef XiChico het volgende:
[..]
Negers hebben wel wat meer smaak als dat hoor.
Ik gaf niks om nike-schoenen, ik was trots op mijn O'Hara's, toch?quote:
Maar wel te fucking duur.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
PUMA is überhaupt een paupermerk
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:17 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik gaf niks om nike-schoenen, ik was trots op mijn O'Hara's, toch?
dat klinkt alsof ik zei dat ik het tof vondquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:18 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Maar wel te fucking duur.
Mijn Puma's zijn kapot..quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat klinkt alsof ik zei dat ik het tof vond
't is de bedoeling dat je ze teruggeeft als je klaar bent met bowlen.quote:
Optiefen jankzak, het zijn hele fijne instappers!quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:22 schreef TrenTs het volgende:
[..]
't is de bedoeling dat je ze teruggeeft als je klaar bent met bowlen.
Je moest eens weten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:24 schreef k_i_m het volgende:
Optiefen jankzak, het zijn hele fijne instappers!.
Met zo'n voorraad brie in de neus.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:26 schreef Slager het volgende:
[..]
![]()
Hebben nu vast een erg lekker ruikende geur
![]()
ik heb ze al 2 jaarquote:
Voor rood zien ze er goed uit.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[afbeelding]
Ik heb rode adidasschen. Heb ik nu ook een banale smaak![]()
Voor een man vind ik ze echt wel leukquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[afbeelding]
Ik heb rode adidasschen. Heb ik nu ook een banale smaak![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:05 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Voor een man vind ik ze echt wel leuk![]()
Dat zijn geen Puma Ferrari schoenen, dat zijn 2003 Fila'squote:Op donderdag 16 maart 2006 17:28 schreef S1nn3rz het volgende:
ik zie in groningen vaak een gozer lopen met geblondeerde haartjes, rode puma ferrari schoenen en een felrood marlboro ferrari jack aan.![]()
Die wil ik ook...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:00 schreef Maikuuul het volgende:
Ik draag al 5 jaar niks anders dan puma'sheerlijk relaxte schoenen en ze houden zich goed
Mijn schoentjes
[afbeelding]
[afbeelding]
O my god... wtf is dat nu weer?quote:
Ze lijken er opquote:
Sorry maar ik vind je schoenen superlelijk en je broek is ook al niet mooiquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:00 schreef Maikuuul het volgende:
Ik draag al 5 jaar niks anders dan puma'sheerlijk relaxte schoenen en ze houden zich goed
Mijn schoentjes
[afbeelding]
[afbeelding]
Hehe ik heb geluk, ik ging naar de FootLocker om ze te kopen, 1 week later hadden ze ze niet meerquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:23 schreef vethard het volgende:
[..]
Die wil ik ook...![]()
Maar zulke schoentjes/pantoffels zitten vaak niet erg fijn. Één keer door het glas/door het water lopen en je pantoffel is stuk/niet uitwasbaar.
Maja het is wel een beetje een hype. En ik vind ze wel mooi alhoewel ik toch liever nike's heb voor het betere dragen.
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=ecco's&sa=N&tab=wiquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:34 schreef immortalsean het volgende:
ik vind het pauper-dertien-in-een-dozijn-VMBO-leerlingen schoenen, koop eens echte schoenen.
ecco's![]()
209 dollar voor diadora'squote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:48 schreef Hugster het volgende:
Ik heb deze, maar draag ze alleen in m'n kart. Ben ik nu ook een VMBO'er met banale smaak?[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |