roundhouse kickenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Chuck kan maar 1 kunstje.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:57 schreef Tafkahs het volgende:
` als ik naar het politiebureau ga omdat ik voor vuile teringhoer wordt uitgemaakt, dan zegt men, ja maar dat hoort bij je werk´![]()
Volgens mij hadden die wijven vroeger ook een reality soap bij sbs6 ofzo. Vreselijke mensenquote:
Beide zitten nu bij de milieupolitie. Een van hen leek een baantje als bv. deurwaarder ook wel wat. Wat zijn dat voor mensen?!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:04 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Volgens mij hadden die wijven vroeger ook een reality soap bij sbs6 ofzo. Vreselijke mensen![]()
Van het type, te slim om de straat te vegen, te dom om politieagent te wordenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:08 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Beide zitten nu bij de milieupolitie. Een van hen leek een baantje als bv. deurwaarder ook wel wat. Wat zijn dat voor mensen?!![]()
Ik denk het.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Van het type, te slim om de straat te vegen, te dom om politieagent te worden![]()
Je kan je er een levendige voorstelling van maken hequote:Op donderdag 16 maart 2006 23:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik denk het.
Ik moest trouwens ook hartelijk lachen over dat de politieagent het wel fijn vond dat hij wel mensen op mocht pakken. Alllen dan had je weer van die irritante studenten die precies op het randje gaan zitten zuigen omdat ze 1 les recht hadden gehad.
Heb het niet gezien maar als het dronken studenten waren kan ik me de irritatie goed voorstellen. Dat is een irritant slag volkquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik denk het.
Ik moest trouwens ook hartelijk lachen over dat de politieagent het wel fijn vond dat hij wel mensen op mocht pakken. Alllen dan had je weer van die irritante studenten die precies op het randje gaan zitten zuigen omdat ze 1 les recht hadden gehad.
Heal the worldquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:27 schreef du_ke het volgende:
Neuken voor een breezer?
Stigmatisering.....waarom voel jij je geroepen....zo'n opmerking te plaatsen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:27 schreef du_ke het volgende:
Neuken voor een breezer?
Hij nam z'n verantwoordelijkheid, Jehanquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Stigmatisering.....waarom voel jij je geroepen....zo'n opmerking te plaatsen?
Voel jij je ook machtig als ik je voor ''vuile homo'' uitmaak?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:33 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hij nam z'n verantwoordelijkheid, Jehan
Eigen verantwoordelijkheid inderdaad.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Stigmatisering.....waarom voel jij je geroepen....zo'n opmerking te plaatsen?
dat was wel een soort van open deur he? Helaas, ik ben het nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Voel jij je ook machtig als ik je voor ''vuile homo'' uitmaak?
Je voelt je dus hooguit in je kruis getast.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:37 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
dat was wel een soort van open deur he? Helaas, ik ben het niet
Nauwelijks, je krast je wat achter je oor en je weet van wie het komt meestal..quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je voelt je dus hooguit in je kruis getast.
quote:A thorough analysis of the Koran reveals that the US will cease to exist in the year 2007, according to research published by Palestinian scholar Ziad Silwadi.
The study, which has caught the attention of millions of Muslims worldwide, is based on in-depth interpretations of various verses in the Koran. It predicts that the US will be hit by a tsunami larger than that which recently struck southeast Asia.
Hmm, laten we filosoferen hoe mooi de wereld er uit kan zien zonder de verenigde staten..quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Als ik je wilde uitdagen, wist je het al lang.
[..]
Nee, dan verslaan Extra Waskracht en ik jullie dik. Laten we het hebben over de oorzaak van de ophanden zijnde tsunami.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:45 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hmm, laten we filosoferen hoe mooi de wereld er uit kan zien zonder de verenigde staten..![]()
ik vrees ergens dat je gelijk hebt... maarre waar komt die vrees voor die tsunami eigenlijk vandaan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, dan verslaan Extra Waskracht en ik jullie dik. Laten we het hebben over de oorzaak van de ophanden zijnde tsunami.
Teveel Extra Waskracht gebruikt ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, dan verslaan Extra Waskracht en ik jullie dik. Laten we het hebben over de oorzaak van de ophanden zijnde tsunami.
oud nieuwsquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Een oud bericht, uit een oud deel, geplaatst door M. Ik wilde het nieuws over de ''formule die God bewijst'' er bij zetten, maar dat bericht kan ik vooralsnog niet vinden.
wiskundig bewijs voor het bestaan van Godquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Een oud bericht, uit een oud deel, geplaatst door M. Ik wilde het nieuws over de ''formule die God bewijst'' er bij zetten, maar dat bericht kan ik vooralsnog niet vinden.
quote:Sadet Karabulut
Sadet Karabulut (30) uit Zeeburg is nog maar kort politiek actief: 'Ik kon niet om de SP heen. Voor behoud van het GVB, voor betaalbare woningen, tegen het afbraakbeleid van het kabinet Balkenende, tegen de oorlog in Irak. De SP is een actiepartij én heeft visie, antwoorden en alternatieven. Alles wat ik zocht in een politieke partij.' Sadets ambities: 'De tweedeling aanpakken door fors in te zetten op armoedebestrijding, gemengde wijken en scholen en gelijke kansen op werk en inkomen. Het is onacceptabel dat in onze stad meer dan 40.000 kinderen in armoede opgroeien.' En: 'De politiek moet weer van de mensen worden. Veel Amsterdammers hebben geen idee van wat zich in de Stopera afspeelt en hebben het vertrouwen in de politiek verloren. Dat wil ik veranderen.' Sadet Karabulut werkt als coördinator drugsbeleid voor stadsdeel Zuidoost en is bestuurslid van DIDF, een Turkse zelforganisatie die opkomt voor gelijke sociale, economische en politieke rechten van Turkse migranten. 'Een club waar iedereen welkom is, ongeacht afkomst, sekse of geloofsovertuiging. Net als de SP.'
Zit toch wel wat in ...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ah, een aparachick.
God, wat flauw.
Wel mooie ogenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:07 schreef Tafkahs het volgende:
De SP doet dat toch een stuk slechter,
[afbeelding]
[..]
Ze werken ook nog, ze was op het moment van het presenteren van de lijst, net lid gewordenquote:
Ik had hem niet kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ah, een aparachick.
God, wat flauw.
Bedankt. Ik was eerst naar Google gegaan, ''wiskundig bewijs'' is natuurlijk een handiger omschrijving dan ''berekend.''quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
wiskundig bewijs voor het bestaan van God
Kans dat God bestaat 67%?
Enjoy..
unfreez, gratis en simpel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:21 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Welk animatie programma heb je eigenlijk genomen?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:59 schreef Tafkahs het volgende:
om er toch even op terug te komen,
[afbeelding]
Derya is een jonge vrouw van 23. Ze is rechtenstudente. "Amsterdam is een mooie stad en ik ben ervan overtuigd dat het nog mooier kan en daar ga ik graag voor!"
http://www.amsterdam.pvda.nl/nieuwsbericht/2661
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |