ACP & 50FD hebben beide erg sterke scenes en momenten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:04 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Als je die mensen niet om je heen hebt is het ook niet veel soeps hoor. Ik kreeg 'm in het vliegtuig. Tezamen met Along Came Polly![]()
nee toch?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:11 schreef Sheridana het volgende:
Oke....je moest 'm dus echt gezien hebben..
Voor een keer per jaar misschien. Maar goed, beetje offtopicquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:10 schreef Patch het volgende:
[..]
ACP & 50FD hebben beide erg sterke scenes en momenten.
Films in zijn geheel zijn gewoon vermakelijke popcorn-movies, lekker entertaining.
Goed referentiemateriaalquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:14 schreef Patch het volgende:
Als aankomend vader, moet ik toch wat research doen, vandaar dat ik The Pacifier heb gekeken natuurlijk ....![]()
En Problem Child 1 t/m 3?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:14 schreef Patch het volgende:
Als aankomend vader, moet ik toch wat research doen, vandaar dat ik The Pacifier heb gekeken natuurlijk ....![]()
ik weet dat ik mijn kid uit de McDonald's ballenbak moet halen, voordat ik al lang en breed thuis ben en hoe ik 2 ninja's te lijf moet gaanquote:
yep allevier bekeken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:19 schreef Mark het volgende:
[..]
En Problem Child 1 t/m 3?
en The Omen?
Op de een of andere manier komt er kortsluiting in mijn hersenen bij de combinatie Vin Diesel en Comedy...quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:13 schreef Patch het volgende:
[..]
nee toch?
- genre van three men and a baby
- vin
- recente (flauwe) comedy
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:51 schreef Sokolsky het volgende:
Punt weghalen! Onverbiddellijk!
Wat mij betreft wel. Ik stel voor dat de enige FMT"ende moderator dat ratificeert.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Kunnen we die regel vastleggen?
Of moet bijvoorbeeld Gorro dat goedkeuren?
Idd binnen een uur, anders punt weg!quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:56 schreef latislos het volgende:
is het niet een ongeschreven regel, dat men binnen een uur na goedkeuring van het antwoord met een nieuwe vraag op de proppen moet komen?
goeiemiddag btw.
moet niet, maar mag wel, graag zelfsquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:40 schreef Doff het volgende:
Moet ik een vraag stellen?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:51 schreef Doff het volgende:
Basquait?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:54 schreef Sheridana het volgende:
das in elk geval Alan Rickman....maar welke film....
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:54 schreef Mark het volgende:
Boxing Helena?
jaquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
dolle_hond, hoe zat het eigenlijk met je vraag uit het vorige topic? Is die al goed beantwoord?
niet dat ik weetquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:19 schreef Sheridana het volgende:
Ik heb geen stand gemist toch?
Vind je het gek dat ik hem niet raad. The Pacifier was namelijk wel leuk. Iig stukken leuker dan 50 First Dates.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:08 schreef Patch het volgende:
[..]
dyonvbaal + 1
- Eend: Gary de eend is het huisdier van de familie waar Vin Diesel babysit, staat zelfs op de posters en covers van de meeste DVD's.
- Ghost: het geheime project heet 'Ghost', Vin Diesel kijkt met de familie een scene van 'Ghost', de gehele film is Vin op zoek naar 'Ghost'
- Sound of Music: de musical waar de zoon des huizes in meespeelt. De regie wordt gedaan door Vin Diesel.
- Dansende Panda's: dit is de secret code voor 'Ghost', dit is het slaapliedje waarmee 1 van de koters elke nacht gaat slapen.
- Maggie Simpson: Pacifier = fopspeen
- Vin = Vin Diesel...![]()
- Ballenbak: een hele scene speelt zich af in een ballenbak.
- Harry Potter: de bad guy = Chris Potter
- Sneeuw: een van de koters heet Britany Snow
- Jeans: die is van het merk 'diesel' = Vin Diesel
-
Dat kun je niet menen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ik hem niet raad. The Pacifier was namelijk wel leuk. Iig stukken leuker dan 50 First Dates.![]()
![]()
Dat wilde ik maar even horen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja
jij scoort m
ziggyziggyziggy +1
Nog geen goed antwoord gezien iigquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Patch is je vraag al beantwoord? aangezien ik er nog 1 moet stellen...
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Girl with a Pearl Earring ?
quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:53 schreef latislos het volgende:
is het uit dogma? daarin speelt hij ook dacht ik, but i'm not sure. is al lang geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |