quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:54 schreef Sheridana het volgende:
das in elk geval Alan Rickman....maar welke film....
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:54 schreef Mark het volgende:
Boxing Helena?
jaquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
dolle_hond, hoe zat het eigenlijk met je vraag uit het vorige topic? Is die al goed beantwoord?
niet dat ik weetquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:19 schreef Sheridana het volgende:
Ik heb geen stand gemist toch?
Vind je het gek dat ik hem niet raad. The Pacifier was namelijk wel leuk. Iig stukken leuker dan 50 First Dates.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:08 schreef Patch het volgende:
[..]
dyonvbaal + 1
- Eend: Gary de eend is het huisdier van de familie waar Vin Diesel babysit, staat zelfs op de posters en covers van de meeste DVD's.
- Ghost: het geheime project heet 'Ghost', Vin Diesel kijkt met de familie een scene van 'Ghost', de gehele film is Vin op zoek naar 'Ghost'
- Sound of Music: de musical waar de zoon des huizes in meespeelt. De regie wordt gedaan door Vin Diesel.
- Dansende Panda's: dit is de secret code voor 'Ghost', dit is het slaapliedje waarmee 1 van de koters elke nacht gaat slapen.
- Maggie Simpson: Pacifier = fopspeen
- Vin = Vin Diesel...![]()
- Ballenbak: een hele scene speelt zich af in een ballenbak.
- Harry Potter: de bad guy = Chris Potter
- Sneeuw: een van de koters heet Britany Snow
- Jeans: die is van het merk 'diesel' = Vin Diesel
-
Dat kun je niet menen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ik hem niet raad. The Pacifier was namelijk wel leuk. Iig stukken leuker dan 50 First Dates.![]()
![]()
Dat wilde ik maar even horen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja
jij scoort m
ziggyziggyziggy +1
Nog geen goed antwoord gezien iigquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Patch is je vraag al beantwoord? aangezien ik er nog 1 moet stellen...
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Girl with a Pearl Earring ?
quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:53 schreef latislos het volgende:
is het uit dogma? daarin speelt hij ook dacht ik, but i'm not sure. is al lang geleden
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:50 schreef Mark het volgende:
of iets met de maanden? Of Uren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |