quote:Pizza Funghi
De meest geliefde vegetarische pizza verleidt u door de vele smakelijke champignons. Zongerijpte tomaten, kaas en fijne mozzarella vervolmaken het vegetarische genieten.
Pizza Funghi is verkrijgbaar in een verpakking van 365 g
tonnoquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:08 schreef suijkerbuijk het volgende:
ik vind die tonijn ook erg lekker van hun
Nee ik koop ze zelf.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:22 schreef martinlutherking het volgende:
En je moeder blijft ze maar kopen?
Ja ik ben dat standaard brood in de middag (wat ik 's ochtens ook eet) deze week erg zat.quote:
Kost veel tijd...en veel tijd heb ik niet tussen de middag.quote:
Nee, veel te dik! (en te vet)quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik heb het nog nooit op, maar doe mij maar deze:
[afbeelding]
![]()
Als je poen hebt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:28 schreef flyin-hawk het volgende:
Wacht maar tot je student wordt, dan onbijt je er ook mee
Sirieus?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:28 schreef flyin-hawk het volgende:
nee joh dat is toch juist lekker. net zoiets als je zegt dat frietjes te dik of te vet zijn.quote:
Dan neem je Aldi-pizza's, die drie-in-een met een Jaeger als ontbijt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:28 schreef flyin-hawk het volgende:
want buiten almere mag je niet komen van je oudersquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:30 schreef nlboy het volgende:
[..]
Sirieus?Helaas ga ik het studenten-leven niet mee maken... (denk ik)
Opleiding is in Almere namelijk.![]()
![]()
Almere is gewoon een kut stad en ook niet leuk om te wonen. Er is maar slechts 1 studenten vereniging en verder is er volgens mij geen bal te doen daar. Meer info: Almere wat een kut stadquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
want buiten almere mag je niet komen van je ouders![]()
kan je dan niet ergens anders studeren en student wezenquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:38 schreef nlboy het volgende:
[..]
Almere is gewoon een kut stad en ook niet leuk om te wonen. Er is maar slechts 1 studenten vereniging en verder is er volgens mij geen bal te doen daar. Meer info: Almere wat een kut stad
on: Vroeger at ik altijd die AH Pizza's, maar als ik die nu eet zijn die niet te vreten.
Ik ben erg blij dat Dr. Oetker met goede pizza's is gekomen.![]()
Ik ben de magnetron aant voorverwarmenquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Die zijn lekker en nu heb ik zin in pizza
Nah dat was het enige nadeel van die opleiding daar, want voor de rest ziet die Hogeschool er super uit. (i.v.m andere scholen) En ik vind het niet heel erg om thuis te wonen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:39 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
kan je dan niet ergens anders studeren en student wezen![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben de magnetron aant voorverwarmenwanneer de pizza klaar is zal ik een foto maken met mijn high quality webcam van 5 jaar geleden
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben de magnetron aant voorverwarmenwanneer de pizza klaar is zal ik een foto maken met mijn high quality webcam van 5 jaar geleden
jij vind 1 pizza niet genoeg om je maag te vullen? probeer dan zo'n big american ipv van zo'n anorexiapizza in je opquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:43 schreef nlboy het volgende:
[..]
Nah dat was het enige nadeel van die opleiding daar, want voor de rest ziet die Hogeschool er super uit. (i.v.m andere scholen) En ik vind het niet heel erg om thuis te wonen.Maar ja...het topic gaat hier niet over. Dus einde van die off-topic gesprek.
1 Nadeel van die Pizza's, ze zijn net te klein voor 's avonds om je maag te vullen.
[..]
Welke pizza?
Ja mozzarella dat was het, we hebben nog 6 pizza's in de diepvriesquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:45 schreef portable het volgende:
Heb vandaag nog 2 Mozzarella's gekocht
die is lekkerquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:45 schreef portable het volgende:
Heb vandaag nog 2 Mozzarella's gekocht
doe mij maar ansjovis danquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dan van die Turkse worst erop.![]()
Hel fukking ja.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[afbeelding]
![]()
Hijs al opquote:
Lol de mijne ook, waar zit jij?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:30 schreef nlboy het volgende:
[..]
Sirieus?Helaas ga ik het studenten-leven niet mee maken... (denk ik)
Opleiding is in Almere namelijk.![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[afbeelding]
![]()
Oh, zo zien pizza's er uit, wanneer ze in de magnetron bereid zijn.quote:
Ziet er als een pizza uit.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gadverdamme.... daie pizza's zien er echt niet uit
Wat denk je dat een pizza is?quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Neeneenee , het ziet eruit als slap deeg met 4 plakjes salami erop
Dit:quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:59 schreef martinlutherking het volgende:
Wat denk je dat een pizza is?
Pizza zonder kaasquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:36 schreef Maikuuul het volgende:
Ik eet er bijna elke dag 1die salami is lekker, en die ene met kaas ook
Ff een lekker in de magnetron gooien
wat zeik je nou manquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:04 schreef nlboy het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Waarom zijn die Dr. Oetker Ristorante pizza's zo erg verslavend?![]()
Ik eet ze tussen de middag of 's avonds....zelfs patat laat ik nu links liggen door die pizza's.
Vooral de Mozzarella en de Hawaii zijn TE lekker.
Waarom maken ze die pizza's zo lekker?![]()
Hmm, geen moeite mee hoor. Ik werk soms wel 3x per week 's avonds of 's nachts als ik honger heb een pizza naar binnen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:36 schreef buzzer het volgende:
een pizza op zijn tijd is wel lekker, maar zeker niet elke dag (en zelfsn niet elke maand)
Oeh, die vind ik de beste!quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hmm, geen moeite mee hoor. Ik werk soms wel 3x per week 's avonds of 's nachts als ik honger heb een pizza naar binnen.
Sommige Ristorante pizza's van Dr. Oetker vind ik trouwens ook niet echt lekker. Vooral de 'el tonno' (of hoe het ook mag heten) krijg ik niet door mijn strot. Alleen die geur al...
Hoe is het met je cholesterolgehalte? En kan je nog door de standaarddeur heen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hmm, geen moeite mee hoor. Ik werk soms wel 3x per week 's avonds of 's nachts als ik honger heb een pizza naar binnen.
Hey, hij is geen vrouw hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe is het met je cholesterolgehalte? En kan je nog door de standaarddeur heen?
Oh en mannen kunnen niet dik worden?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Hey, hij is geen vrouw hoor
(toch?)
Vast wel goedquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe is het met je cholesterolgehalte? En kan je nog door de standaarddeur heen?
Lucky youquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vast wel goedEn ik kan nog met gemak door de standaarddeur heen. Ik kan toch zoveel eten als ik wil, veel dikker word ik er niet door. Als ik juist minder ga eten dan val ik erg snel af
![]()
Ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb altijd Hawaii van Big American...lekker luchtig.
Zondag ga ik 'm etendus dan horen jullie het wel
Er zitgewoon kaas op ?quote:
gaaaatveeerrdammequote:
Ik heb 3 weken met een halfbloed Italiaan gedate (die zelf nauwelijks Italiaans spreekt) en ik kan bovenstaande tekst gewoon lezen en begrijpen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:20 schreef Dirktator het volgende:
Vaffanculo tutti! Siete cosi stupidi! Non si mangia una pizza che viene dal Dr. Oetker, un malprofessore senza gusto; si mangia soltanto una pizza veramente italiana! Quindi, non potete dire che una pizza che viene dal Dr. Oetker e buona. Non e cosi.
Grazie per l'attenzione.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:20 schreef Dirktator het volgende:
Vaffanculo tutti! Siete cosi stupidi! Non si mangia una pizza che viene dal Dr. Oetker, un malprofessore senza gusto; si mangia soltanto una pizza veramente italiana! Quindi, non potete dire che una pizza che viene dal Dr. Oetker e buona. Non e cosi.
Grazie per l'attenzione.
En dan zie je op de doos een pizza vol met kipfilet, en dan komt de echte pizza tevoorschijn en dan zitten er welgeteld 4 stukjes kipfilet opquote:Op zondag 7 mei 2006 00:46 schreef kleinetrom het volgende:
Pizza Pollo
Eindelijk een pizza met kip! Pollo combineert malse stukjes kipfilet, spinazie, zongerijpte tomaten en goudgele kaas op een onweerstaanbare manier.
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ho studiato 8 mesi a Milano, "La Cattolica" si chiama l'universita. E tu? Come mai parli anche cosi ben l'italiano? Sei un italiano per caso? Ed il mio avatar, beh...che cosa posso dire...lui e parte della storia d'Italia e mi piacono i dictatori.quote:Op zondag 7 mei 2006 01:11 schreef A.Petacchi het volgende:
![]()
![]()
(come hai imparato cosi ben l'italiano? Non e possibile avendo quel pezzo de merda nel tuo avatar, hai capito l'italiano ma non hai capito nullo di politica!!)
Magnetron voorverwarmenquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben de magnetron aant voorverwarmen
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:44 schreef Maikuuul het volgende:
daarna komt die ene :/ met die 6 stukken kaas
Ik kan alleen nergens de Cheese-Onion meer vinden :`( is die uit de handel gehaald of zo?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[afbeelding]
![]()
cheese-onion, da's chips aap!quote:Op zondag 7 mei 2006 12:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik kan alleen nergens de Cheese-Onion meer vinden :`( is die uit de handel gehaald of zo?
OT
die Ristorante-pizza's zijn geweldig. Mozarella
V.
In mijn bekrompen leefwereld wel ja, open mijn ogen en bewijs het bestaan van de cheese & onion pizza!eins!!11zwei!!quote:Op maandag 8 mei 2006 12:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, en dat is het enige product met kaas en uien, hè, druif?
V.
*zucht*quote:Op maandag 8 mei 2006 12:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
In mijn bekrompen leefwereld wel ja, open mijn ogen en bewijs het bestaan van de cheese & onion pizza!eins!!11zwei!!
Italiaans is idd niet logischer in een pizza topicquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:37 schreef Maikuuul het volgende:
Idd gek zo fucking lekker, especially de Salami of die ene met kaas
Heerlijk.
Btw RoflTator niet stoer doen dat je via translation.com allemaal onzin in het frans uitkraampt
die heb ik gister ook gehaald(mozzerela , vandaag etenquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:33 schreef michiel_merk het volgende:
[afbeelding]![]()
en fungi is ook lekker![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:04 schreef nlboy het volgende:
Ik eet ze tussen de middag of 's avonds....zelfs patat laat ik nu links liggen door die pizza's.
geef mij maar een lekker dikke Amirican ofzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:46 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
die heb ik gister ook gehaald(mozzerela , vandaag eten
Volgens mij stoppen ze er iets in waardoor je verslaafd raakt. Mijn favo is funghi. Die heb ik ook wel als ontbijt gegeten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:04 schreef nlboy het volgende:
Ik laat patat altijd links liggen, het is namelijk frietquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:04 schreef nlboy het volgende:
check dat duitse onderschriftquote:
de quatrofromaggio is echt lekkerquote:Op zondag 13 augustus 2006 08:39 schreef Pek het volgende:
Zijn die dingen écht lekker?
Ik laat altijd zo'n brommermocro aanrukken![]()
Ja, zezijn écht lekker.quote:Op zondag 13 augustus 2006 08:39 schreef Pek het volgende:
Zijn die dingen écht lekker?
Ik laat altijd zo'n brommermocro aanrukken![]()
Een magnetron voorverwarmen en daarna een pizza in bakken?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zal wel zo'n combi-magnetron zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:52 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Een magnetron voorverwarmen en daarna een pizza in bakken?
![]()
Wil jij een keer een pizza voor mij maken?quote:
Ik zou maar oppassen, tot nu toe heb ik nog nooit een pizza voorgeschoteld gekregen die en zelfgemaakt (thuis) en lekker was.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wil jij een keer een pizza voor mij maken?![]()
Friet isquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik laat patat altijd links liggen, het is namelijk friet![]()
Ja, wrijf het er maar in.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:29 schreef anisubs het volgende:
Heerlijke pizza's hoor.
Vanmiddag nog ééntje gegeten!
Neem dan gewoon 2 pizza's.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar in.Ik wil er ook een. Maar de winkels zijn dicht Vijdag ga ik er denk ik een eten.
Misschien neem ik wel anderhalve pizza. Doen jullie dat ook weleens?
Is dat niet te veel? Lijkt me wel lekker.quote:
Nou, ik wil best een pizza van SHE proberen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:35 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen, tot nu toe heb ik nog nooit een pizza voorgeschoteld gekregen die en zelfgemaakt (thuis) en lekker was.
quote:
elke zaterdag 2 van die dingenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat niet te veel? Lijkt me wel lekker.![]()
Ja?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:11 schreef MajesticZ het volgende:
[..]
elke zaterdag 2 van die dingen
Krijg jij d'r ook altijd zo'n dikke laag vet op dan? Ik moet altijd deppenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:54 schreef Damzkieee het volgende:
Die Funghi, godverdomme wat lekker
Vanavond gegeten, ik voelde me echt gelukkig met m'n pizzaatje.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:54 schreef Damzkieee het volgende:
Die Funghi, godverdomme wat lekker
Inderdaad, twee jaar terug ofzo (wilde gok) een keer geprobeerd, die Ristorante pizza en GADVERDAMME. Gewoon een liter vet drijft erop en de smaak leek ook niet bepaald op een pizza net als bij de Italiaan zoals ze beweren. Dus of ze hebben het verbeterd, of mijn smaak verschilt gewoon erg met die van jullie hier.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:39 schreef Zapper het volgende:
[..]
Krijg jij d'r ook altijd zo'n dikke laag vet op dan? Ik moet altijd deppen![]()
Een echte italiaanse pizza is veel beter, je hebt blijkbaar nooit een echte pizza gehaald/gegeten bij een italiaan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:07 schreef HiZ het volgende:
Nog maar weer eens zeggen; het boeit me niet dat 'italiaanse' pizza's zogenaamd origineel zijn.
met je gele hotlinkkikkert!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:50 schreef hardstylesage het volgende:
Nu we het toch over verslavend voedsel hebben:
Hausmacher
[afbeelding]
Nog verslavender dan heroine.
Vooral als je op een vetarm dieet zit.
mis ik wat?quote:
Die met salami is idd de shit.quote:
Ik heb ze in Italie gegeten en ik was niet onder de indruk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:21 schreef eBay het volgende:
[..]
Een echte italiaanse pizza is veel beter, je hebt blijkbaar nooit een echte pizza gehaald/gegeten bij een italiaan.
Hebben andere mensen hier ook last van en, zo ja, hebben jullie deptips? Ik ga er zo een eten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:57 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Inderdaad, twee jaar terug ofzo (wilde gok) een keer geprobeerd, die Ristorante pizza en GADVERDAMME. Gewoon een liter vet drijft erop en de smaak leek ook niet bepaald op een pizza net als bij de Italiaan zoals ze beweren. Dus of ze hebben het verbeterd, of mijn smaak verschilt gewoon erg met die van jullie hier.
Maar vooral die laag olie/vet, wat een ranszooi. Toch niet normaal dat je eerst je pizza af moet gieten en daarna nog moet deppen met plee-papier?
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:34 schreef gexxz het volgende:
Jak, Ristorante pizza's! Ooit eens de mozzarella geproefd...dit smaakt dus niet naar pizza die je bij de Italiaan krijgt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |