En een kutstad om in te werken.quote:Op maandag 12 september 2005 09:29 schreef ik_ben_het_maar het volgende:
Het is ook een kut stad om in te wonen![]()
daar ben ik in die 7 maanden dat ik in almere werk ook achter gekomen, je moet hier niet van A naar B maar van A naar Z zonder ook maar een letter over te slaanquote:Op maandag 12 september 2005 09:32 schreef ik_ben_het_maar het volgende:
En dan die slogan: In Almere kan het
jazeker hier kan alles, geloof me
ik weet de weg hier inmiddels dus wel aardig. Maar ze waren vrijdag klaar met het eerste deel van de hogering, en met het laatste deel zouden ze 1 oktober pas beginnen. Zijn die eikels vandaag al begonnen.quote:Op maandag 12 september 2005 09:40 schreef ik_ben_het_maar het volgende:
moet ik toch even om lachen maar je hebt helemaal gelijk, alles is hier afgesloten en als je de weg niet weet kom je er ook niet
weet je de weg wel kom je er ook niet
![]()
Almere Stad in het WTCquote:Op maandag 12 september 2005 10:04 schreef ik_ben_het_maar het volgende:
Als het goed is word het deze week helemaal afgesloten, waar werk je, in welk deel?
Nee ligt midden in de stad bij het centraal station, normaal gesproken ga ik bij buiten oost de A6 af en dan over de buitenring en de hogering en dan via de markerdreef en de spoordreef naar de p.j. oudwegquote:Op maandag 12 september 2005 10:11 schreef ik_ben_het_maar het volgende:
dat ligt langs de snelweg toch? arme jij, dan moet je over de veluwedreef die ook afgesloten is
hmmm.. .ja eigenlijk welquote:Op maandag 12 september 2005 10:23 schreef ik_ben_het_maar het volgende:
gelukkig is het maar tijdelijk...succes voor de komende tijdmaar moet je niet werken
![]()
Als ze Almere gaan overdekken wil ik ook wel met de fiets.quote:Op maandag 12 september 2005 10:37 schreef NiTiN het volgende:
almere is best okemet fiets ben je vaak sneller dan met de auto
goed voor de luei reetkeverts.
ik zit ook in het wtc(maar nu niet.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |