quote:Pizza Funghi
De meest geliefde vegetarische pizza verleidt u door de vele smakelijke champignons. Zongerijpte tomaten, kaas en fijne mozzarella vervolmaken het vegetarische genieten.
Pizza Funghi is verkrijgbaar in een verpakking van 365 g
tonnoquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:08 schreef suijkerbuijk het volgende:
ik vind die tonijn ook erg lekker van hun
Nee ik koop ze zelf.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:22 schreef martinlutherking het volgende:
En je moeder blijft ze maar kopen?
Ja ik ben dat standaard brood in de middag (wat ik 's ochtens ook eet) deze week erg zat.quote:
Kost veel tijd...en veel tijd heb ik niet tussen de middag.quote:
Nee, veel te dik! (en te vet)quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik heb het nog nooit op, maar doe mij maar deze:
[afbeelding]
![]()
Als je poen hebt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:28 schreef flyin-hawk het volgende:
Wacht maar tot je student wordt, dan onbijt je er ook mee
Sirieus?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:28 schreef flyin-hawk het volgende:
nee joh dat is toch juist lekker. net zoiets als je zegt dat frietjes te dik of te vet zijn.quote:
Dan neem je Aldi-pizza's, die drie-in-een met een Jaeger als ontbijt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:28 schreef flyin-hawk het volgende:
want buiten almere mag je niet komen van je oudersquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:30 schreef nlboy het volgende:
[..]
Sirieus?Helaas ga ik het studenten-leven niet mee maken... (denk ik)
Opleiding is in Almere namelijk.![]()
![]()
Almere is gewoon een kut stad en ook niet leuk om te wonen. Er is maar slechts 1 studenten vereniging en verder is er volgens mij geen bal te doen daar. Meer info: Almere wat een kut stadquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
want buiten almere mag je niet komen van je ouders![]()
kan je dan niet ergens anders studeren en student wezenquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:38 schreef nlboy het volgende:
[..]
Almere is gewoon een kut stad en ook niet leuk om te wonen. Er is maar slechts 1 studenten vereniging en verder is er volgens mij geen bal te doen daar. Meer info: Almere wat een kut stad
on: Vroeger at ik altijd die AH Pizza's, maar als ik die nu eet zijn die niet te vreten.
Ik ben erg blij dat Dr. Oetker met goede pizza's is gekomen.![]()
Ik ben de magnetron aant voorverwarmenquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Die zijn lekker en nu heb ik zin in pizza
Nah dat was het enige nadeel van die opleiding daar, want voor de rest ziet die Hogeschool er super uit. (i.v.m andere scholen) En ik vind het niet heel erg om thuis te wonen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:39 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
kan je dan niet ergens anders studeren en student wezen![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben de magnetron aant voorverwarmenwanneer de pizza klaar is zal ik een foto maken met mijn high quality webcam van 5 jaar geleden
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben de magnetron aant voorverwarmenwanneer de pizza klaar is zal ik een foto maken met mijn high quality webcam van 5 jaar geleden
jij vind 1 pizza niet genoeg om je maag te vullen? probeer dan zo'n big american ipv van zo'n anorexiapizza in je opquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:43 schreef nlboy het volgende:
[..]
Nah dat was het enige nadeel van die opleiding daar, want voor de rest ziet die Hogeschool er super uit. (i.v.m andere scholen) En ik vind het niet heel erg om thuis te wonen.Maar ja...het topic gaat hier niet over. Dus einde van die off-topic gesprek.
1 Nadeel van die Pizza's, ze zijn net te klein voor 's avonds om je maag te vullen.
[..]
Welke pizza?
Ja mozzarella dat was het, we hebben nog 6 pizza's in de diepvriesquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:45 schreef portable het volgende:
Heb vandaag nog 2 Mozzarella's gekocht
die is lekkerquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:45 schreef portable het volgende:
Heb vandaag nog 2 Mozzarella's gekocht
doe mij maar ansjovis danquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En dan van die Turkse worst erop.![]()
Hel fukking ja.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:19 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik heb het nog nooit op, maar doe mij maar deze:
[afbeelding]
![]()
Hijs al opquote:
Lol de mijne ook, waar zit jij?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:30 schreef nlboy het volgende:
[..]
Sirieus?Helaas ga ik het studenten-leven niet mee maken... (denk ik)
Opleiding is in Almere namelijk.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |