heb je ambities?quote:
jij niet ?quote:
quote:
er schijnen er een paar in de kast te liggenquote:
Dat ambitieloos heb je zeker van je favo clubje overgenomen.quote:
Net nog eens geprobeerd, moet rustig afwachten...quote:
doe er eens wat leuks mee dan.....of stuur er ff een paar opquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er schijnen er een paar in de kast te liggen
dat kan ff duren zoals je weetquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doe er eens wat leuks mee dan.....of stuur er ff een paar op
ik heb er nog een paar in de koelkast staan, maar volgens mij zit daar een slot op sinds een paar maandenquote:
Pim Fortuijn is ook dood, wist je dat alquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:48 schreef just me het volgende:
ik lees nu pas dat onze Carmen een broertje of zusje gaat krijgen
![]()
super DD !!
De kogel kwam van rechts!quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Pim Fortuijn is ook dood, wist je dat al
geen idee maar wel gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:07 schreef Gollemrulez het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik oom word![]()
quote:
Tong is een rockstar?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zwaait naar ex-collega![]()
Nu iemand aanwezig die Tongs band zien wil?
is een quiz van 3 kwartier geloof ik !quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:49 schreef DeTolk het volgende:
Goedemiddag
Kun je Tong's TV moment niet online zetten?
ik ren achter je aanquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:55 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz komt hijgend binnenstormen, gooit een biertje achterover en loopt richting het station
Ik denk dat 'ie een fragmentje bedoelt en niet de hele quizquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is een quiz van 3 kwartier geloof ik !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |