dat kan ff duren zoals je weetquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doe er eens wat leuks mee dan.....of stuur er ff een paar op
ik heb er nog een paar in de koelkast staan, maar volgens mij zit daar een slot op sinds een paar maandenquote:
Pim Fortuijn is ook dood, wist je dat alquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:48 schreef just me het volgende:
ik lees nu pas dat onze Carmen een broertje of zusje gaat krijgen
![]()
super DD !!
De kogel kwam van rechts!quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Pim Fortuijn is ook dood, wist je dat al
geen idee maar wel gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:07 schreef Gollemrulez het volgende:
Had ik trouwens al verteld dat ik oom word![]()
quote:
Tong is een rockstar?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zwaait naar ex-collega![]()
Nu iemand aanwezig die Tongs band zien wil?
is een quiz van 3 kwartier geloof ik !quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:49 schreef DeTolk het volgende:
Goedemiddag
Kun je Tong's TV moment niet online zetten?
ik ren achter je aanquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:55 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz komt hijgend binnenstormen, gooit een biertje achterover en loopt richting het station
Ik denk dat 'ie een fragmentje bedoelt en niet de hele quizquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is een quiz van 3 kwartier geloof ik !
Daarvoor heb ik niet de apparatuur, heb wel postzegels.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:49 schreef DeTolk het volgende:
Goedemiddag
Kun je Tong's TV moment niet online zetten?
Jij geilt ook op elk wijf hequote:
En niemand die mij ooit iets verteldquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Pim Fortuijn is ook dood, wist je dat al
quote:
Is dat niet gewoon -Vaduz-@fok.nlquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Even je adres mailen, dan verstuur ik hem morgen.
Zonder streepjes, kleine letters.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon -Vaduz-@fok.nl
Ow wacht, dat is hoofdletter gevoelig natuurlijk...
Checkquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:22 schreef DarkShine het volgende:
Gast van mijn stage belt vandaag op naar een leraar of ik op school was, ik had toevallig les van die leraar. Vervolgens wilt hem mij aan de tel, en wat zegt hem 'we zien je morgen weer op stage, je bent nu toch op school'.
Ik word zo strontziek van dat gecontroleer van die gast![]()
![]()
Kost ook nog aardig wat tijd...quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:26 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben tot en met juni stage-begeleider van een student/stagiair (stagiair van ons uit gezien), maar ik zou 'em nooit gaan controleren ofzo
Hij controleert de laatste tijd gewoonweg wat ik in mijn vrije tijd doet, probeert er via via achter te komen...quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:26 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben tot en met juni stage-begeleider van een student/stagiair (stagiair van ons uit gezien), maar ik zou 'em nooit gaan controleren ofzo
Idd, en maar roepen dat hij het te druk heeft. Als hem mij eens met rust liet en zelf ook eens ging werken!quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:28 schreef Superheld het volgende:
[..]
Kost ook nog aardig wat tijd...
Het kost sowieso al veel tijd om mijn eigen job te doenquote:
Al vaker aangegeven, en ook op school al aangegeven...quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:32 schreef Superheld het volgende:
Zeg dan gewoon dat je vrije tijd echt vrije tijd is en dat hij daar niks mee te maken heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |