Doeiquote:
Akelig gevoel geeft het toch. Jongen die net zo oud was als ik destijds, en ook nog eens dicht bij mij in de buurt gebeurdquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:45 schreef golfer het volgende:
TV-tip voor later vanavond:
Nederland 1, 22:20 uur. Profiel.
Gaat vandaag over die jeugdtrainer van Elinkwijk die vorig jaar zelfmoord pleegde omdat men er achter kwam dat ie kindertjes misbruikte en waar men eind vorig jaar ook achter kwam dat ie in 1986 een jongetje had vermoord.
Joop Lith.
Fijn zo.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mooi zo. Dan hoop ik dat ze binnen vallen bij zo'n schijt internet informatica nerd op het moment dat hij zit te rukken op hoeveel eerlijke downloaders hij wel niet bedonderd met zijn slimme truukjes
HMH isquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
HMH ben ik nog nooit geweest, mss voor dat Holland vs Italy gebeuren dat ik er heen ga. Maar Armin is nooit verkeerd, alleen over Tiesto gaan wij het nooit eens worden, maar dat hoeft ook niet
.
Ik zit vanaf volgende week bij je in de buurtquote:
Ik heb deze docu even opgenomen i.v.m. FA-cup.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:32 schreef Againzender het volgende:
Akelig gevoel geeft het toch. Jongen die net zo oud was als ik destijds, en ook nog eens dicht bij mij in de buurt gebeurd
Waren mijn ouders daarom altijd zo bezorgd om vreemde mannen
ik ga slapen
Ga ik volgend seizoen kijken met een maatquote:
Gaat zeker gebeuren een keerquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
HMH iszorg dat je er snel heen gaat
He joh lees eensquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:43 schreef BliksemSchigt het volgende:Cabaretier bij BVD na de vraag: Wat doe je op toneel? Erm ja.. Ik maak grappen
quote:Je staat in de rij voor de kassa. Een bejaarde dringt voor. Wat zeg je?
He Ho, doe es ho
Ik zeg niets
Bijna dood zeker he, vandaar die haast
Inburgeringstest GS
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:35 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik zit vanaf volgende week bij je in de buurt![]()
Wat is er de 30e danquote:
Klaar met tentamens, op een donderdag. Wordt mooiquote:
Woensdag waarschijnlijk alles overzettenquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Klaar met tentamens, op een donderdag. Wordt mooiA. zal ook wel meegaan. En heel veul IBA'erts natuurlijk
![]()
Maar wel cool dat je hem neemt. Per wanneer ga je erin? En doorverhuismogelijkheden?
Bueno bueno. Klinkt goedquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:53 schreef Vom het volgende:
[..]
Woensdag waarschijnlijk alles overzetten![]()
Ik ben dinsdag al klaar met tentamens he
Doorverhuismogelijkheden zijn intern niet heel erg groot, maar via stadswonen waarschijnlijk wel betere kansen.![]()
Ja klinkt zeker goedquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bueno bueno. Klinkt goedDan moet ik nog beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |