quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:06 schreef pascalheister het volgende:
Silvolde net nog op SBS6 met camera en al, over die moord van gister
De AH bezochtquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
Zometeen maar weer eens verse nasi maken. Wat kan je anders doen wanneer en de groenten 35% korting en het vlees 35% korting hebben.
Dank jequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:30 schreef methodmich het volgende:
Zo Bos, fijne verjaardag nog
* methodmich is weg!
Had dat even gemeld, dan hoefte je nu geen Idols te kijken en had ik je op een andere manier kunnen vermaken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:53 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee bij gebrek aan man des huizes en ander gezelligheid de herhaling van Idols kijkt...
Veronica heeft een goede filmquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:53 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee bij gebrek aan man des huizes en ander gezelligheid de herhaling van Idols kijkt...
Weet je toch, Noca zit de helft van de week in de sportschoolquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Had dat even gemeld, dan hoefte je nu geen Idols te kijken en had ik je op een andere manier kunnen vermaken.
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er is ook voetbal op hoor
FA Cup op BBC
jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
FA Cup op BBC
ik d8 al een woensdag zonder voetbal gaat nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
FA Cup op BBC
Zag er vanmiddag een aankondiging van, lijkt me wel interessant idd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:45 schreef golfer het volgende:
TV-tip voor later vanavond:
Nederland 1, 22:20 uur. Profiel.
Gaat vandaag over die jeugdtrainer van Elinkwijk die vorig jaar zelfmoord pleegde omdat men er achter kwam dat ie kindertjes misbruikte en waar men eind vorig jaar ook achter kwam dat ie in 1986 een jongetje had vermoord.
Joop Lith.
Er is nog een klein stuk kruimel en een paar stukken kersenquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:54 schreef Bluezz het volgende:
Zometeen in het spoor van Peking kijken, en vroeg naar bedje.
Bossie is er nog taart?
Veel de touwen in gejaagd?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Lekker potje gezaalvoetbald net...
De naam zelf doet gelukkig niet direct een belletje rinkelen bij mij, maar ik heb tot 1992 onder de rook van Utrecht gewoond en school gevolgd. Toch maar even kijken misschienquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:45 schreef golfer het volgende:
TV-tip voor later vanavond:
Nederland 1, 22:20 uur. Profiel.
Gaat vandaag over die jeugdtrainer van Elinkwijk die vorig jaar zelfmoord pleegde omdat men er achter kwam dat ie kindertjes misbruikte en waar men eind vorig jaar ook achter kwam dat ie in 1986 een jongetje had vermoord.
Joop Lith.
Het mooiste is, bij gelijke stand wint de ploeg die het laatst scoort. Wij scoren de 10-10, zij nemen uit en scoren...quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
11-10, leukere vriendschappelijke potjes kun je bijna niet hebben.
ik vind er niet zoveel aan, na de spanning van zondag zit ik maar te wachten tot ze moeten gaan liften en rennen............ maar dat gebeurt nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:54 schreef Bluezz het volgende:
Zometeen in het spoor van Peking kijken, en vroeg naar bedje.
Bossie is er nog taart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |