jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er is ook voetbal op hoor
FA Cup op BBC
ik d8 al een woensdag zonder voetbal gaat nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er is ook voetbal op hoor
FA Cup op BBC
Zag er vanmiddag een aankondiging van, lijkt me wel interessant idd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:45 schreef golfer het volgende:
TV-tip voor later vanavond:
Nederland 1, 22:20 uur. Profiel.
Gaat vandaag over die jeugdtrainer van Elinkwijk die vorig jaar zelfmoord pleegde omdat men er achter kwam dat ie kindertjes misbruikte en waar men eind vorig jaar ook achter kwam dat ie in 1986 een jongetje had vermoord.
Joop Lith.
Er is nog een klein stuk kruimel en een paar stukken kersenquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:54 schreef Bluezz het volgende:
Zometeen in het spoor van Peking kijken, en vroeg naar bedje.
Bossie is er nog taart?
Veel de touwen in gejaagd?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Lekker potje gezaalvoetbald net...
De naam zelf doet gelukkig niet direct een belletje rinkelen bij mij, maar ik heb tot 1992 onder de rook van Utrecht gewoond en school gevolgd. Toch maar even kijken misschienquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:45 schreef golfer het volgende:
TV-tip voor later vanavond:
Nederland 1, 22:20 uur. Profiel.
Gaat vandaag over die jeugdtrainer van Elinkwijk die vorig jaar zelfmoord pleegde omdat men er achter kwam dat ie kindertjes misbruikte en waar men eind vorig jaar ook achter kwam dat ie in 1986 een jongetje had vermoord.
Joop Lith.
Het mooiste is, bij gelijke stand wint de ploeg die het laatst scoort. Wij scoren de 10-10, zij nemen uit en scoren...quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
11-10, leukere vriendschappelijke potjes kun je bijna niet hebben.
ik vind er niet zoveel aan, na de spanning van zondag zit ik maar te wachten tot ze moeten gaan liften en rennen............ maar dat gebeurt nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:54 schreef Bluezz het volgende:
Zometeen in het spoor van Peking kijken, en vroeg naar bedje.
Bossie is er nog taart?
ik kan niet anders, dan zouden we door het halve huis heen moeten met snoerenquote:
Ik lik het wel opquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:55 schreef Bos81 het volgende:
Er is nog een klein stuk kruimel en een paar stukken kersen
Als je het niet kunt aanleggen...quote:
een date............... details graag!quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
Morgen zware dag op het werk, maar zaterdag lessen en een date
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |