Ja baasquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:56 schreef maniack28 het volgende:
Ik had de loting in de openingspost willen zettennjah... jij edit je post straks maar als het bekend is..
dat maakt het inderdaad veel leuker..quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:20 schreef maniack28 het volgende:
Gaan veel goeie ploegen afvallen, maar dat maakt deze vrije loting juist zo leuk. Kleinere teams maken ook een kans. Ik stond vorig seizoen bijv. in de halve finale en dat met mijn flutteam(toen minder flut dan nu trouwens
)
En nu mag je tegen Sporting Amsterdamquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat maakt het inderdaad veel leuker..
Wel mooi dat ik gewonnen heb en zo onverwacht ook eigenlijk.. Ik had zelfs al met een maat van me afgesproken om een potje te spelen, maar dat kan nu niet
tsja vrij kansloos vermoed ik...quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En nu mag je tegen Sporting Amsterdam![]()
Oh jawel hoor, je staat vrij om hierheen te komen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:33 schreef MrMoon het volgende:
Iemand die zn stadion beschikbaar stelt?
ik weet niet of mn tegenstander daar welwillend tegenover staat, maar ik vind het wel prima....quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:08 schreef fabianf het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, je staat vrij om hierheen te komen.
Ik had niets anders verwacht na de melding dat je tóch met je A-team zou aantreden na eerst gemeld te hebben zonder A-team spelers aan de start te verschijnen. Eerst er voor zorgen dat ik iedereen gewoon in de competitie inzet, en dan toeslaan. Dan hoef je geen sorry te zeggen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:43 schreef -J-D- het volgende:
refused: sorry voor de nederlaag
och vertel mij wat zeg.. mn reserve keeper er voor 7 weken uit..quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:42 schreef Game_Error het volgende:
Die klote waailappen hebben mijn middenvelder en verdediger een blesure getraptmaar ik ben wel door met de hakken over de sloot, en ik zit voor de tweede maal ik de kwart finale
Hehequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:46 schreef fabianf het volgende:
[..]
Ik had niets anders verwacht na de melding dat je tóch met je A-team zou aantreden na eerst gemeld te hebben zonder A-team spelers aan de start te verschijnen. Eerst er voor zorgen dat ik iedereen gewoon in de competitie inzet, en dan toeslaan. Dan hoef je geen sorry te zeggen.
wraak wraaaaaak wraaaaaaaaak, dat ik tegen zo'n team verloren heb.....quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:20 schreef foetre het volgende:
maniack
Dieptriest - United Black Panthers
Dat wordt nog spannend ik heb namelijk al eerder tegen hem gespeeld ,
01-02-2006 (Vriendschappelijk): Dieptriest - United Black Panthers 1 - 3
Praatjes , maar wanneer komt dat kutteam van je terug uit Denemarken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:43 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
wraak wraaaaaak wraaaaaaaaak, dat ik tegen zo'n team verloren heb.....![]()
Moet niet,als je tegenstander het eens is om in het buitenland te spelen boeid dat niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:06 schreef pekel het volgende:
Moet de wedstrijd trouwens in Nederland worden gespeeld, of is dat geen probleem?
Excuses alvast als het een n00bvraag is
Uitdagen mag allebei de kanten op.. je kan hem dus ook uitdagenquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hilversum moet mij nu toch uitnodigen?
Tevens is mijn stadion wel beschikbaar voor een eventuele frienldy...
maar dan word het wel SV - Houten 3 - Hilversum United....quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Uitdagen mag allebei de kanten op.. je kan hem dus ook uitdagen
Het moet op neutraal terrein.. voor de rest maakt het niet uit.. op neutraal terrein speelt er niemand thuis of uit..quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
maar dan word het wel SV - Houten 3 - Hilversum United....
Uitdagingen: 1
Hilversum United
Aanvangstijd: 22-03-2006 om 17:00
Speelterrein: Galgenwaard, Bekerregels. Intrekken!
done that... zelfde terrein als mijn afgelopen wedstrijdquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het moet op neutraal terrein.. voor de rest maakt het niet uit.. op neutraal terrein speelt er niemand thuis of uit..
Ben jij SV Houten 3?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
done that... zelfde terrein als mijn afgelopen wedstrijd
ja, welk team ben je dan? De kans is redelijk groot dat je hoger staat dan dat ik doequote:Op donderdag 16 maart 2006 11:21 schreef Twentyfour het volgende:
[..]
Ben jij SV Houten 3?
Ik zit bij jou in de competitie, hehe![]()
Hoop dat ik hier volgend seizoen ook aan mee kan doen, lijkt me wel leuk!![]()
Succes mannen.
SC CambuurFanquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ja, welk team ben je dan? De kans is redelijk groot dat je hoger staat dan dat ik doe
mjah daar heb je het al...quote:
refused met Vitussa FCquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wie had die cup vorig jaar ookalweer gewonnen?
quote:
Lid worden van de fucking federatie.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wat moet ik doen om zo n fucking nieuwsbrief te krijgen?
ben ik fucking geen lid meer van de fucking fed? sinds wanneer?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:20 schreef pekel het volgende:
[..]
Lid worden van de fucking federatie.
I don't fucking know.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ben ik fucking geen lid meer van de fucking fed? sinds wanneer?
Had ik allang gezegdquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:51 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Btw Joralf.. die nieuwbrief.. ik doe zelf dan niet mee aan de Fok!Cup maar mag ik je erop wijzen dat de wedstrijden in de nieuwbrief niet de kwartfinales zijn maar de achtste finales? Anders heb je straks twee finales en twee winnaars
refused en fabianf ofzo
onze supporters mogen naar de USA om ons wedstrijd te bekijkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:23 schreef pekel het volgende:
Oldbie mag gaan accepteren.
quote:vv Emmen
Aftrap: 23-03-2006 om 01:00
Speelterrein: 5th Avenue Square Park, bekerregels. Geregeld! Internationale oefenwedstrijd! Je reist naar USA voor deze wedstrijd.
Heel slim.. kan ik woensdag niet lotenquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:54 schreef Oldbie het volgende:
[..]
onze supporters mogen naar de USA om ons wedstrijd te bekijken
[..]
Jawel..... "winnaar vv Emmen - Flevo Rangers tegen xxxx "quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Heel slim.. kan ik woensdag niet loten![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:06 schreef pekel het volgende:
Moet de wedstrijd trouwens in Nederland worden gespeeld, of is dat geen probleem?
Excuses alvast als het een n00bvraag is
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:38 schreef foetre het volgende:
[..]
Moet niet,als je tegenstander het eens is om in het buitenland te spelen boeid dat niet.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:23 schreef pekel het volgende:
Oldbie mag gaan accepteren.
en toen was het geregeld....als het een probleem was had je dus kunnen reageren.....tijd zatquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:54 schreef Oldbie het volgende:
onze supporters mogen naar de USA om ons wedstrijd te bekijken
alleen heb je kans dat je tegenstander het dan weer niet snapt, want er zitten nogal domme mensen somsquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:14 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Jawel..... "winnaar vv Emmen - Flevo Rangers tegen xxxx "
zo moeilijk is het toch niet?
Ach, anders loot je toch gewoon met Pekel.....ik ben toch kansloosquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
alleen heb je kans dat je tegenstander het dan weer niet snapt, want er zitten nogal domme mensen somsanyway... het boeit mij niet als je in het buitenland speelt en ik had hier helemaal niet over nagedacht..
maar der hangt een verrassing in de lucht.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:25 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ach, anders loot je toch gewoon met Pekel.....ik ben toch kansloos
om dit uit te leggen voor de domme mensen: ik ben kansloos om van Pekel te winnen.....niet kansloos in het algemeen![]()
Don't fuck about my gebrekkig Engelsquote:Especially for our American fans play we on next Thursday 1.00h Dutch time the game versus Flevo Rangers for the Fok!Cup. It's not a very hard opponent, but we can't think with an easy mind about this game. We must go to the next round of the Fok!Cup, the quarterfinals. The game will be played in the City of New York. That all especially for our hunderds of fans in the greatest city of the World.
Alleen black, de rest is maar een slap aftrekselquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:03 schreef CJay het volgende:
Klinkt misschien gek, maar is het niet makkelijker als de organisatie aangeeft waar er gespeeld word? Iedereen die aan de fok! cup meedoet, moet op neutraal terrein spelen dus iedereen zijn stadion is beschikbaar. Selecteer er gewoon een paar en zet die bij een wedstrijd.![]()
Ow en hoeveel kleuren panthers zijn er, eerst krijg ik the black nu the brown , als ik het red zit er dan ergens nog een pink verstopt ofzo![]()
Als je je bericht wil quoten, doe het dan goed en laat je grootste fout zien:quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:24 schreef pekel het volgende:
[..]
Don't fuck about my gebrekkig Engels
In een keer van de 1/16 finale naar de 1/4 finale??? Mis ik iets???quote:Fok!Cup: 1/16 finals
Especially for our American fans play we on next Thursday 1.00h Dutch time the game versus Flevo Rangers for the Fok!Cup. It's not a very hard opponent, but we can't think with an easy mind about this game. We must go to the next round of the Fok!Cup, the quarterfinals. The game will be played in the City of New York. That all especially for our hunderds of fans in the greatest city of the World.
Maakte je die nu met opzet?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:03 schreef CJay het volgende:
Ow en hoeveel kleuren panthers zijn er, eerst krijg ik the black nu the brown , als ik het red zit er dan ergens nog een pink verstopt ofzo![]()
Daar is ie te dom voorquote:
Het zijn de achtste... dus 1/8quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:35 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als je je bericht wil quoten, doe het dan goed en laat je grootste fout zien:
[..]
In een keer van de 1/16 finale naar de 1/4 finale??? Mis ik iets???![]()
![]()
Hij lijkt Joralf welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:35 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als je je bericht wil quoten, doe het dan goed en laat je grootste fout zien:
[..]
In een keer van de 1/16 finale naar de 1/4 finale??? Mis ik iets???![]()
![]()
Hehe, kan er wel een paar leuke fouten uithalenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:24 schreef pekel het volgende:
[..]
Don't fuck about my gebrekkig Engels
quote:21-03-2006 We zijn geland...
Na een hapje te hebben gegeten op JFK en nog snel wat bezienswaardigheden hebben meegekregen in New York City, hebben we vandaag de 1ste training afgewerkt in het stadion. Het prachtige stadion is donderdagnacht om 1.00 NL-tijd het decor voor de achtste finale-wedstrijd vv Emmen - Flevo Rangers in de Fok!Cup. Heel vv Emmen leeft zeer intens naar de wedstrijd toe, al worden grote risico's gemeden. "We hebben vandaag heerlijk kunnen trainen en genieten", aldus trainer/speler Henrik Jorgenson.
dat heet tacktiek, had jij mischien ook over na kunnen denken als je per sé wou winnenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:42 schreef foetre het volgende:
Fucking hell sta al 0-3 achter.
Maar die vuile strontboerbloedhoer van een dieptriest gaat opeens 442 spelen ipv 352![]()
no way training van me trainies is veel belangrijker.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
dat heet tacktiek, had jij mischien ook over na kunnen denken als je per sé wou winnen![]()
dan moet je niet boos worden als je verliest hequote:Op woensdag 22 maart 2006 17:56 schreef foetre het volgende:
[..]
no way training van me trainies is veel belangrijker.
whe he he.... 2x tegen die luizenploeg van jou verliezen...nee, dat was me toch echt te gek....quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:42 schreef foetre het volgende:
Fucking hell sta al 0-3 achter.
Maar die vuile strontboerbloedhoer van een dieptriest gaat opeens 442 spelen ipv 352![]()
Fuck the fokkingfokcup stelletje motherfokkersquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:21 schreef maniack28 het volgende:
Arme foetreVolgend seizoen dan maar? Of heb je geen Fok!Cup-aspiraties meer?
Ik weet zn foknaam nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:33 schreef TimmyAsd het volgende:
En wie is Tsv Grastrappers?
Kan je niet gewoon in Australie spelen, dan heb je en een schappelijke tijd, en een godsonmogelijkequote:Op woensdag 22 maart 2006 19:33 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat is een schappelijke tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |