Ja baasquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:56 schreef maniack28 het volgende:
Ik had de loting in de openingspost willen zettennjah... jij edit je post straks maar als het bekend is..
dat maakt het inderdaad veel leuker..quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:20 schreef maniack28 het volgende:
Gaan veel goeie ploegen afvallen, maar dat maakt deze vrije loting juist zo leuk. Kleinere teams maken ook een kans. Ik stond vorig seizoen bijv. in de halve finale en dat met mijn flutteam(toen minder flut dan nu trouwens
)
En nu mag je tegen Sporting Amsterdamquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat maakt het inderdaad veel leuker..
Wel mooi dat ik gewonnen heb en zo onverwacht ook eigenlijk.. Ik had zelfs al met een maat van me afgesproken om een potje te spelen, maar dat kan nu niet
tsja vrij kansloos vermoed ik...quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En nu mag je tegen Sporting Amsterdam![]()
Oh jawel hoor, je staat vrij om hierheen te komen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:33 schreef MrMoon het volgende:
Iemand die zn stadion beschikbaar stelt?
ik weet niet of mn tegenstander daar welwillend tegenover staat, maar ik vind het wel prima....quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:08 schreef fabianf het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, je staat vrij om hierheen te komen.
Ik had niets anders verwacht na de melding dat je tóch met je A-team zou aantreden na eerst gemeld te hebben zonder A-team spelers aan de start te verschijnen. Eerst er voor zorgen dat ik iedereen gewoon in de competitie inzet, en dan toeslaan. Dan hoef je geen sorry te zeggen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:43 schreef -J-D- het volgende:
refused: sorry voor de nederlaag
och vertel mij wat zeg.. mn reserve keeper er voor 7 weken uit..quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:42 schreef Game_Error het volgende:
Die klote waailappen hebben mijn middenvelder en verdediger een blesure getraptmaar ik ben wel door met de hakken over de sloot, en ik zit voor de tweede maal ik de kwart finale
Hehequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:46 schreef fabianf het volgende:
[..]
Ik had niets anders verwacht na de melding dat je tóch met je A-team zou aantreden na eerst gemeld te hebben zonder A-team spelers aan de start te verschijnen. Eerst er voor zorgen dat ik iedereen gewoon in de competitie inzet, en dan toeslaan. Dan hoef je geen sorry te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |