Hehe, kan er wel een paar leuke fouten uithalenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:24 schreef pekel het volgende:
[..]
Don't fuck about my gebrekkig Engels
quote:21-03-2006 We zijn geland...
Na een hapje te hebben gegeten op JFK en nog snel wat bezienswaardigheden hebben meegekregen in New York City, hebben we vandaag de 1ste training afgewerkt in het stadion. Het prachtige stadion is donderdagnacht om 1.00 NL-tijd het decor voor de achtste finale-wedstrijd vv Emmen - Flevo Rangers in de Fok!Cup. Heel vv Emmen leeft zeer intens naar de wedstrijd toe, al worden grote risico's gemeden. "We hebben vandaag heerlijk kunnen trainen en genieten", aldus trainer/speler Henrik Jorgenson.
dat heet tacktiek, had jij mischien ook over na kunnen denken als je per sé wou winnenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:42 schreef foetre het volgende:
Fucking hell sta al 0-3 achter.
Maar die vuile strontboerbloedhoer van een dieptriest gaat opeens 442 spelen ipv 352![]()
no way training van me trainies is veel belangrijker.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
dat heet tacktiek, had jij mischien ook over na kunnen denken als je per sé wou winnen![]()
dan moet je niet boos worden als je verliest hequote:Op woensdag 22 maart 2006 17:56 schreef foetre het volgende:
[..]
no way training van me trainies is veel belangrijker.
whe he he.... 2x tegen die luizenploeg van jou verliezen...nee, dat was me toch echt te gek....quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:42 schreef foetre het volgende:
Fucking hell sta al 0-3 achter.
Maar die vuile strontboerbloedhoer van een dieptriest gaat opeens 442 spelen ipv 352![]()
Fuck the fokkingfokcup stelletje motherfokkersquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:21 schreef maniack28 het volgende:
Arme foetreVolgend seizoen dan maar? Of heb je geen Fok!Cup-aspiraties meer?
Ik weet zn foknaam nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:33 schreef TimmyAsd het volgende:
En wie is Tsv Grastrappers?
Kan je niet gewoon in Australie spelen, dan heb je en een schappelijke tijd, en een godsonmogelijkequote:Op woensdag 22 maart 2006 19:33 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat is een schappelijke tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |