wraak wraaaaaak wraaaaaaaaak, dat ik tegen zo'n team verloren heb.....quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:20 schreef foetre het volgende:
maniack
Dieptriest - United Black Panthers
Dat wordt nog spannend ik heb namelijk al eerder tegen hem gespeeld ,
01-02-2006 (Vriendschappelijk): Dieptriest - United Black Panthers 1 - 3
Praatjes , maar wanneer komt dat kutteam van je terug uit Denemarken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:43 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
wraak wraaaaaak wraaaaaaaaak, dat ik tegen zo'n team verloren heb.....![]()
Moet niet,als je tegenstander het eens is om in het buitenland te spelen boeid dat niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:06 schreef pekel het volgende:
Moet de wedstrijd trouwens in Nederland worden gespeeld, of is dat geen probleem?
Excuses alvast als het een n00bvraag is
Uitdagen mag allebei de kanten op.. je kan hem dus ook uitdagenquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hilversum moet mij nu toch uitnodigen?
Tevens is mijn stadion wel beschikbaar voor een eventuele frienldy...
maar dan word het wel SV - Houten 3 - Hilversum United....quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Uitdagen mag allebei de kanten op.. je kan hem dus ook uitdagen
Het moet op neutraal terrein.. voor de rest maakt het niet uit.. op neutraal terrein speelt er niemand thuis of uit..quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
maar dan word het wel SV - Houten 3 - Hilversum United....
Uitdagingen: 1
Hilversum United
Aanvangstijd: 22-03-2006 om 17:00
Speelterrein: Galgenwaard, Bekerregels. Intrekken!
done that... zelfde terrein als mijn afgelopen wedstrijdquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het moet op neutraal terrein.. voor de rest maakt het niet uit.. op neutraal terrein speelt er niemand thuis of uit..
Ben jij SV Houten 3?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
done that... zelfde terrein als mijn afgelopen wedstrijd
ja, welk team ben je dan? De kans is redelijk groot dat je hoger staat dan dat ik doequote:Op donderdag 16 maart 2006 11:21 schreef Twentyfour het volgende:
[..]
Ben jij SV Houten 3?
Ik zit bij jou in de competitie, hehe![]()
Hoop dat ik hier volgend seizoen ook aan mee kan doen, lijkt me wel leuk!![]()
Succes mannen.
SC CambuurFanquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ja, welk team ben je dan? De kans is redelijk groot dat je hoger staat dan dat ik doe
mjah daar heb je het al...quote:
refused met Vitussa FCquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wie had die cup vorig jaar ookalweer gewonnen?
quote:
Lid worden van de fucking federatie.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wat moet ik doen om zo n fucking nieuwsbrief te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |