Als jij t zegt...quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:03 schreef boebiedoe het volgende:
Die wou toch niet beweren dat 'ie zichzelf als sexsymbool ziet eh..
[afbeelding]
Ja die middelste natuurlijk. Die alle aantrekkelijke fokkers (quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:05 schreef Jordy-B het volgende:
Over welke van de drie hebben we het?
idd man, bijna net zo lekker als yvonnequote:
Deed jij daar even intrappen zeg !!quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:09 schreef Aventura het volgende:
Ff voor de beeldvorming, dit is 'm dus ook
http://www.dailymotion.com/tag/retecool/video/74695
Jij zei het al, inderdaadquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Deed jij daar even intrappen zeg !!
Wat een muts al niet kan doen he...
quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:53 schreef RC_Dijkie het volgende:
Kun je dan gelijk even de 'dood aan hem' post weghalen? Daar ben ik niet van gediend!
Verder mogen jullie mijn foto misbruiken zoveel jullie willen, wordt ik ook nog eens beroemd!
Boeiend.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:54 schreef RC_Dijkie het volgende:
Trouwens, even for the record: ik heb mezelf nooit tot sexsymbool gebombardeerd, dat was Kimm van Kimmsallabim.
Tautologie!quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:54 schreef RC_Dijkie het volgende:
Trouwens, even for the record: ik heb mezelf nooit tot sexsymbool gebombardeerd, dat was Kimm van Kimmsallabim.
Ik heb het over God. Met zo'n vader komt jezus er wel zo uit te zien.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:55 schreef RC_Dijkie het volgende:
En hou je bek over m'n vader, die heeft er niks mee van doen, stelletje hosmo's!
Mietje.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:00 schreef Dakota het volgende:
en nee ik wil geen ban, Boebiedoe made me do it
Mên, iemand met een eigen 'weblogje' die verbaal zo beperkt is...quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:09 schreef RC_Dijkie het volgende:
Zooo he, kastanova, en jij bent al 26? Erg volwassen hoor, mensen die je niet kent doodwensen.
Kssst.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:09 schreef RC_Dijkie het volgende:
Zooo he, kastanova, en jij bent al 26? Erg volwassen hoor, mensen die je niet kent doodwensen.
Janken dan...quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:09 schreef RC_Dijkie het volgende:
ey ga us buitenspelenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:09 schreef RC_Dijkie het volgende:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:09 schreef RC_Dijkie het volgende:
ohw, dan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:13 schreef RC_Dijkie het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik vermaak me hier prima!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:12 schreef Technicolor het volgende:
[..]!, Sjezus, zelfs Stofje basht niet zo lame.
huillie huillie huilliequote:Op woensdag 15 maart 2006 17:19 schreef RC_Dijkie het volgende:
@Kastanova:
Aan mensen die denken ......
BLA BLA BLA BLA
..... vriendinnetjes betasten.
O dat heb ik dan verkeerd begrepen. Fotofuck vrijdag is altijd wel tof.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:20 schreef RC_Dijkie het volgende:
En trouwens, FotoFuckVrijdag is helemaal niet afgeschaft, kom vrijdag maar weer eens langs op het beste linklog van Nederland!
maybe you should dress like a skinny jewquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:19 schreef RC_Dijkie het volgende:
@Kastanova:
Aan mensen die denken dat 'Mên' een echt bestaand Nederlands woord is maak ik zo weinig mogelijk woorden vuil.
Dat jullie hier lol hebben met mijn foto vind ik helemaal geen probleem, maar je 'dood aan hem'-post getuigt wel van het niveau van de mensen die deze site bezoeken. Voordat dit topic er was, kwam ik hier nooit, en daar is een goede reden voor.
Maar goed, ik begrijp dat jullie als kansloze jongeren niks beters met jullie tijd te doen hebben, en dus moedig ik het fotofucken aan. Dat betekent in ieder geval dat jullie geen tijd hebben om bij mij in het portiek te gaan staan blowen terwijl jullie je minderjarige vriendinnetjes betasten.
Doe gauw je goede muts op !!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:19 schreef RC_Dijkie het volgende:
@Kastanova:
Aan mensen die denken dat 'Mên' een echt bestaand Nederlands woord is maak ik zo weinig mogelijk woorden vuil.
Dat jullie hier lol hebben met mijn foto vind ik helemaal geen probleem, maar je 'dood aan hem'-post getuigt wel van het niveau van de mensen die deze site bezoeken. Voordat dit topic er was, kwam ik hier nooit, en daar is een goede reden voor.
Maar goed, ik begrijp dat jullie als kansloze jongeren niks beters met jullie tijd te doen hebben, en dus moedig ik het fotofucken aan. Dat betekent in ieder geval dat jullie geen tijd hebben om bij mij in het portiek te gaan staan blowen terwijl jullie je minderjarige vriendinnetjes betasten.
Correct me if I'm wrong, maar staat retecool niet helemaal vol met filmpjes van precies diezelfde minderjarige vriendinnetjes?quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:19 schreef RC_Dijkie het volgende:
@Kastanova:
ik mag niet meer meedoen maar voor jou verkleed ik me als een minderjarig vriendinnetjequote:Op woensdag 15 maart 2006 17:23 schreef nietzman het volgende:
Haha, wij hebben minderjarige vriendinnetjes.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:25 schreef nietzman het volgende:
Haha, ik poste dubbel.
leugenaar, ze speelt in de helft van jullie filmpjesquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:25 schreef RC_Dijkie het volgende:
I'm correcting you, because you're wrong. Jij bent volgens mij nog nooit op retecool geweest.
En omdat jij het bent zal ik je heel stuntelig vingeren. Alsof je m'n eerste bent.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:25 schreef Dakota het volgende:
ik mag niet meer meedoen maar voor jou verkleed ik me als een minderjarig vriendinnetje
slork
En laten we het dan maar niet over je verstoorde nachtrust hebben!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:28 schreef RC_Dijkie het volgende:
Jullie zijn me wel een stelletje diss-masters hoor! Ik kan straks echt niet meer over straat zonder uitgelachen te worden!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:19 schreef RC_Dijkie het volgende:
@Kastanova:
zolang je die klauwtjes van je knipt en ontsmetquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
En omdat jij het bent zal ik je heel stuntelig vingeren. Alsof je m'n eerste bent..
En jij beloofd niet meer te faken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:31 schreef Dakota het volgende:
zolang je die klauwtjes van je knipt en ontsmet
hmm dan moet jij beter je best doenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
En jij beloofd niet meer te faken..
Dat heeft toch echt meer te maken met je hoofd dan met onze 'dissjes'quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:28 schreef RC_Dijkie het volgende:
Ik kan straks echt niet meer over straat zonder uitgelachen te worden!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat heeft toch echt meer te maken met je hoofd dan met onze 'dissjes'.
idd en ook ik wens je dood.. nou goed.. lekker puhquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]![]()
ons hoogbegaafde forumpje afzeiken, kunjewel
Sterf.
SPAM!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:36 schreef RC_Dijkie het volgende:
Pfft, ik ben dit topic alweer zat. Op onderstaande link nog veel meer foto's. Leef jullie uit zou ik zeggen.
http://www.flickr.com/groups/dutchbloggies2006/pool/
Veel plezier ermee.
Alsof je dat eerst wel konquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:28 schreef RC_Dijkie het volgende:
Jullie zijn me wel een stelletje diss-masters hoor! Ik kan straks echt niet meer over straat zonder uitgelachen te worden!
Ik probeerde het. Het was niet gelukt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:36 schreef RC_Dijkie het volgende:
Pfft, ik ben dit topic alweer zat. Op onderstaande link nog veel meer foto's. Leef jullie uit zou ik zeggen.
Veel plezier ermee!!!
Toedels!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:36 schreef RC_Dijkie het volgende:
Pfft, ik ben dit topic alweer zat.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:36 schreef RC_Dijkie het volgende:
Veel plezier ermee!!!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:36 schreef RC_Dijkie het volgende:
Veel plezier ermee!!!
Weet ik, maar m'n Photoshop deed sloom dus zag ik m'n tekst nog niet toen ik 't getypt had, en nadat ik 'm had opgeslagen had ik geen zin meer om hem te edittenquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:28 schreef Technicolor het volgende:
"Helpt", dWc_RugRidder.
Maar omdat je dus homo bent en ik medelijden met je heb, heb ik 'm toch maar even ge-editquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:28 schreef Technicolor het volgende:
"Helpt", dWc_RugRidder.
Weeehehehe.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kutnerd, zeker nooit pussy gehad jij.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:44 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
[sub]Too. fucking. easy..
huldequote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:40 schreef nietzman het volgende:
En niet stiekem lurken hé, gekkie?
Wie de bal kaatst....quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:48 schreef RC_Dijkie het volgende:
Aha, dus DAAR is het allemaal om te doen! Dijkie got caught on tape en nu vinden jullie dat ik met de billen bloot moet? Groot gelijk hebben jullie hoor! Als ik een Fok!-bezoeker was deed ik waarschijnlijk lekker mee. Leuk man, verbroedering. Een dergelijke reactie was natuurlijk ook te verwachten, want we hebben op retecool ook vaak genoeg dit soort geintjes uitgehaald.
Maar bedenk: dronken mensen en kinderen spreken de waarheid. En dronken was ik die middag, dat kan ik je garanderen. En anders op zijn minst behoorlijk aangeschoten. Verraderlijk hoor, gratis bier!
Ik wens jullie nog veel plezier met de Dijkie-bash. Geniet ervan zo lang het duurt!
p.s. het is niet trouwens niet erg best gesteld met de Photoshop skills hier.... Als ik hier dan toch gebashed en gefotofucked wordt, doe het dan wel goed! Goedverdoeme. Ga anders eens een cursus volgen of zo.
Was getekend,
uw allen Dijkie
Weet je zelf het einde niet dan?quote:
Jaaaaaa bier, stoer man!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:48 schreef RC_Dijkie het volgende:
Maar bedenk: dronken mensen en kinderen spreken de waarheid. En dronken was ik die middag, dat kan ik je garanderen. En anders op zijn minst behoorlijk aangeschoten. Verraderlijk hoor, gratis bier!
Zoek jij dan even op hoe het ook alweer zat met naamvallen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:00 schreef RC_Dijkie het volgende:
http://www.geschiedenis.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=645&Itemid=16
Zoek dat zelf maar eens uit.
Je bent wel snel op je pikkie getrapt he? Wat denk je nou zelf? Dat je FOK! "ongestraf" te kijk kunt zetten? Dan kende jij onze users nog nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:00 schreef RC_Dijkie het volgende:
@nikky:
http://www.geschiedenis.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=645&Itemid=16
Scheer je weg met die dikke lulverhalen van jequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:00 schreef RC_Dijkie het volgende:
@nikky:
I stand corrected. Bedankt, u hebt zojuist uw vijand slimmer gemaakt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoek jij dan even op hoe het ook alweer zat met naamvallen?
Het is namelijk 'u aller Dijkie' en niet 'uw allen Dijkie'.
Er stond net wat anders...quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Scheer je weg met die dikke lulverhalen van je
Vijand? Je weet dat je hier in ONZ post?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:04 schreef RC_Dijkie het volgende:
[..]
I stand corrected. Bedankt, u hebt zojuist uw vijand slimmer gemaakt.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:04 schreef RC_Dijkie het volgende:
[..]
Zozo, vijand nog wel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:04 schreef RC_Dijkie het volgende:
Psst, pruik kopen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:04 schreef RC_Dijkie het volgende:
[..]
Maar Falco, mag ik dan morgen nog eens komen kijken naar mijn fotofucks? Alsjeblieft?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Scheer je weg met die dikke lulverhalen van je
Wie anders dan je vijanden wens jij de dood toe dan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zozo, vijand nog wel.
Dus je trekt het je wél aan wat ze op dat suffe FOK! met je doen.
Da's ook een manier om je te laten kennen natuurlijk.
Volgens mij zit jij sowieso de komende 24 uur met een straaltje slijm uit je mondhoek en je ogen gericht op dit scherm continu te F5'enquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:09 schreef RC_Dijkie het volgende:
[..]
Maar Falco, mag ik dan morgen nog eens komen kijken naar mijn fotofucks? Alsjeblieft?
Aangezien "Je moeder" zo afgezaagd is hou ik het maar bij een "Waar wens ik jou de dood toe dan?"quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:10 schreef RC_Dijkie het volgende:
Wie anders dan je vijanden wens jij de dood toe dan?
Vijand?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:04 schreef RC_Dijkie het volgende:
[..]
Met muts is hij leuker dan zonder.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vijand?
Met zo'n tong?Welnee
Maar daar letten de dames hier weer niet op hè
Daar let je op mijn leeftijd niet meer op Nikkyquote:
Rusig blijvenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:58 schreef RC_Dijkie het volgende:
lol@Yvonne
Waar blijven de fotofucks nu trouwens?
weet je wel hoe dat eruit ziet , nog liever kaal !quote:
Geef de FOK!kertjes even de tijd, de een is een creatieve doodswens aan het verzinnen, de ander moet z'n scooter poetsen en nog een ander mag nu even niet op internet van Pappie en Mammie.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:58 schreef RC_Dijkie het volgende:
lol@Yvonne
Waar blijven de fotofucks nu trouwens?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geef de FOK!kertjes even de tijd, de een is een creatieve doodswens aan het verzinnen, de ander moet z'n scooter poetsen en nog een ander mag nu even niet op internet van Pappie en Mammie.
Enne * wijst* da's Kasta, die hoort bij de inboedel, da's Boe onze FOK!slet, je zit hier in Onzin, (er schijnt nog meer FOK! te zijn), hoi dus
wat heb jij ooit gezecht dan :/ (ik doe mee omdat fotoshoppen gewoon ruletquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:20 schreef RC_Dijkie het volgende:
[..]
@ Yvonne
Toch leuk om te zien dat er hier mensen zijn die je niet gelijk veroordelen om één zin die je ooit eens ergens uitgekraamd hebt op een weblogfeestje![]()
Ja, daar heb ik ook altijd zo'n last van... heb ik een heel goed gesprek met m'n moeder, zeg ik ineens HOERRR!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:20 schreef RC_Dijkie het volgende:
Toch leuk om te zien dat er hier mensen zijn die je niet gelijk veroordelen om één zin die je ooit eens ergens uitgekraamd hebt op een weblogfeestje![]()
Ben maar blij dat ik die Zaterdag een andere verplichting had.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:20 schreef RC_Dijkie het volgende:
[..]
@ Yvonne
Hij vond Knut en consorten wel representatief genoeg om de uitspraak "fokkers zijn nog lelijker dan ik dacht" te kunnen doen. Niet wetende/beseffend dat er ook genoeg schoonheden op FOK! rondlopen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:24 schreef NeoPhythe het volgende:
[..]
wat heb jij ooit gezecht dan :/ (ik doe mee omdat fotoshoppen gewoon rulet)
Alsjeblieft jongenquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:20 schreef RC_Dijkie het volgende:
[..]
@ Yvonne
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:21 schreef ScienceFriction het volgende:
[afbeelding]
Alsjeblieft RC_Dijkie
Zolang die jankzak mensen beoordeeld op hun uiterlijk, heeft ie het recht niet om over de bezoekers van Fok te mekkeren.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:31 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Hij vond Knut en consorten wel representatief genoeg om de uitspraak "fokkers zijn nog lelijker dan ik dacht" te kunnen doen. Niet wetende/beseffend dat er ook genoeg schoonheden op FOK! rondlopen..
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:20 schreef RC_Dijkie het volgende:
[..]
@ Yvonne
Euhm, ja?quote:
Zijn beperkte communicatie-vermogen komt overeen met zijn items op die van retecool.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Hoezo is iedereen er trouwens van overtuigd dat die nerd echt die nerd is en niet een of andere kutkloon?
bifi@fok.nl natuurlijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Hoezo is iedereen er trouwens van overtuigd dat die nerd echt die nerd is en niet een of andere kutkloon?
quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:21 schreef NeoPhythe het volgende:
bn dr niet tevreden over maar faceflows kan ik niet goed
[afbeelding]
Kansloos Meets Kansloos
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:18 schreef popolon het volgende:
't Is net een kleuterklas die even in de dierentuin wordt losgelaten.Wat een enthousiasme.
Onder begeleiding van juf yvonne mogen ze even lekker tekeer gaan.
Ik kom je wel een keer opzoeken. Er is niets mis met (mis)(ge)bruik maken van slaapplaatsen in het buitenland.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:38 schreef Met-Yvana het volgende:
bIeh bah wat een lelijke viezerd! Echt op school zouden mijn vriendinnen en ik hem nawijzen en uitlachen
![]()
![]()
![]()
dat boeit hemquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:38 schreef Met-Yvana het volgende:
bIeh bah wat een lelijke viezerd! Echt op school zouden mijn vriendinnen en ik hem nawijzen en uitlachen
![]()
![]()
![]()
wat is dat? Gaat het over mijquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:43 schreef Falco het volgende:
Mensen met een user-id boven de 140k zijn vertederend
Oh boyquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:38 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:45 schreef Met-Yvana het volgende:
En wat is dat gedoe met 140 dan ?
Dabedoellikquote:
Doe dat nou niet!quote:
Pardon? Pretendeert u zelf miss world te zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dabedoellik
Mijn FOK! wat doe je!!!!
Ehh, dan post ik zijn puntneus weer.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe dat nou niet!
Dan sluit stofje het topic weer!
Nouja zeg. Ik mag toch wel gewoon met mijn meisjes praten?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe dat nou niet!
Nee, ik ben een lelijke FOK!ker en ben er trots op!quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Pardon? Pretendeert u zelf miss world te zijn?
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:55 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Nouja zeg. Ik mag toch wel gewoon met mijn meisjes praten?
Ik moet je gewoon af en toe beschermen tegen jezelf, lekker ding van me.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe dat nou niet!
Hallo.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:55 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Nouja zeg. Ik mag toch wel gewoon met mijn meisjes praten?
Opbokkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik moet je gewoon af en toe beschermen tegen jezelf, lekker ding van me.
"Sorry lieverd, ik ben een domme knurft en hier heb je mijn tong tegen je anus" lees ik zo tussen de regels door.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik moet je gewoon af en toe beschermen tegen jezelf, lekker ding van me.
Als in Meta?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:45 schreef Met-Yvana het volgende:
En wat is dat gedoe met 140 dan ?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Opbokken
http://forum.fok.nl/topic/830104/1/999#36057363
En wat betekent dat? Kunnen jullie mensen niet gewoon normaal pratenquote:
Wat doe je hier?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Opbokken
Lees je dát tussen de regels door? Goh... Knap.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:59 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
"Sorry lieverd en hier heb je mijn tong tegen je anus" lees ik zo tussen de regels door.
Inderdaad! Het druipt van al je posts af, maar Boe moet weer zo trots zijn om het te melden!quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Lees je dát tussen de regels door? Goh... Knap.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Opbokken
Zoals het de messias betaamt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:02 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Mijn stem overbrugt de diepste dalen, schone hertogin.
Nu kunnen we heel saai een weblog-oorlog beginnenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:58 schreef RC_Dijkie het volgende:
@Yvonne: Oh nee, wat nu te doen?
Go fuck yourself.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Inderdaad! Het druipt van al je posts af, maar Boe moet weer zo trots zijn om het te melden!.
Als je nou eens gewoon post, in plaats van in elke post een bijdehand "BeF"*-grapje te stoppen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:00 schreef Stofje het volgende:
[..]Betekent dat ook dat jouw gevoelens voor mij afnemen?
Ah, toe boe, maak nog eens zo'n 'beledigend' grapje over m'n neusquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:03 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Go fuck yourself.
[insert PDD GFY.swf]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah, toe boe, maak nog eens zo'n 'beledigend' grapje over m'n neus.
Whehehe.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:03 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Go fuck yourself.
[insert PDD GFY.swf]
Ik zag vandaag een oude vrouw langs de gracht een beugelfles wegtanken en zo, hoppa, achterover op haar achterhoofd vallen.quote:
Ach arme, ook al problemen met m'n postgedrag? Erger ik je? Wat sneu voor je, echt. Ik snap dat je het er reuze moeiljik mee hebt. Maar feitelijk interesseert het me natuurlijk niet echt, dat snap jequote:Op woensdag 15 maart 2006 23:04 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Als je nou eens gewoon post, in plaats van in elke post een bijdehand "BeF"*-grapje te stoppen.
*. .
of malt...quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:05 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een oude vrouw langs de gracht een beugelfles wegtanken en zo, hoppa, achterover op haar achterhoofd vallen.
Is het niet mal?.
Hij bedoeld in brEezaHquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En wat betekent dat? Kunnen jullie mensen niet gewoon normaal praten![]()
O.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu kunnen we heel saai een weblog-oorlog beginnen
Been there, done that, saai!
Of, nu je hier toch bent, kijk eens rond
We vallen wel mee, geloof ik!
Trotse users, trotse crew
Oh, btw, als een of andere kneus dehangtieten pics van FOK! Admin Yvonne in je mailbox dumpt?
Sorry, geen primeur, ze hebben overal al gestaan,
en ja, ik ken m'n "brave"FOK!kertjes
correctie: gratis bier..quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bier, Yvonne en een reut leuke mannen, perfecte combinatie
Ze leek toch behoorlijk dronken. Achja, er is niets mis met om 9 uur strontlazarus langs de gracht te lopen.quote:
J@ D@g Ikuh BeN ToCh GeEn SleTquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:07 schreef typtypo het volgende:
[..]
Hij bedoeld in brEezaH
dAT jE Je tiEteN MoeT posTuH !!!
's Ochtends.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:07 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ze leek toch behoorlijk dronken. Achja, er is niets mis met om 9 uur strontlazarus langs de gracht te lopen.
Hij ejaculeert ook als je 'm kriebeltquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:07 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nu kan je beffen en vaginaal stimuleren/penetreren tegelijk.
25 jaar geleden welquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Pardon? Pretendeert u zelf miss world te zijn?
Het hangt er vanaf hoe laat je wakker was.quote:
Ja, dit bedoel ik zo ongeveer, inderdaad.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ach arme, ook al problemen met m'n postgedrag? Erger ik je? Wat sneu voor je, echt. Ik snap dat je het er reuze moeiljik mee hebt. Maar feitelijk interesseert het me natuurlijk niet echt, dat snap je![]()
Ik? Half zeven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf hoe laat je wakker was. [afbeelding].
TMIquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hij ejaculeert ook als je 'm kriebelt![]()
Is die mevrouw al zo oud? Goh....Trouwens, waarom staat dr naam in het roodquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:08 schreef nikky het volgende:
[..]
25 jaar geleden wel
*wegduikt voor Yvonne*
Meta was een onschuldig knaapje, dat ooit trots met zijn krosfietsje pronkte. Niet veel later werd zijn trots afkeer. Hierbij ontstond een voorkeur voor roze en is hij trots op het feit dat hij zittend plast.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En wat betekent dat? Kunnen jullie mensen niet gewoon normaal praten![]()
PMSquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Is die mevrouw al zo oud? Goh....Trouwens, waarom staat dr naam in het rood![]()
Haha.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:10 schreef gelly het volgende:
Mensen met een Lombrosohoofd en een tattoo van een draak op hun kippenborst zouden eens wat minder over het uiterlijk van een ander moeten oordelen.
-géén toestemming-quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:10 schreef gelly het volgende:
Mensen met een Lombrosohoofd en een tattoo van een draak op hun kippenborst zouden eens wat minder over het uiterlijk van een ander moeten oordelen.
Leuk kapsel ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:13 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
-
Check je eigen plofkop eens even voor het gemak..
Daar hoef je geen slet voor te zijn.quote:
Ik vind dat het kwalitatief wel wat beter had gekund.quote:
maar yvonne is......oud tochquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:15 schreef typtypo het volgende:
[..]
Daar hoef je geen slet voor te zijn.
Yvonne heeft het ook gedaan.![]()
Iedereen die nieuw is voor dat ze posten moeten hun tieten posten.
Ja, waarom probeer je me nou zo te kwetsen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:14 schreef gelly het volgende:
Voel je je op je (ongetwijfeld) kleine pikje getrapt Boe ?
Doe eens een gok...quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Is die mevrouw al zo oud? Goh....Trouwens, waarom staat dr naam in het rood![]()
Die heeft een voorbeeldfunctiequote:Op woensdag 15 maart 2006 23:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat doe je hier?
Of zit Brechtje weer onder je account te posten?
Yvonne is lief.quote:
Vrouwen onder elkaar he.quote:
Doe es wat aan je ondertitel.quote:
Spelfout. In je sig overigens ook.quote:
God kind, ik weet nieteens wie je bent, ga je nu weer braaf naar CU2?quote:
Ow en hij is te lang. Dat ook. Dus.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:22 schreef Met-Yvana het volgende:
och een komma hier en daar, en een een shiftje en het is verholpen doll
Soms ga ik nog echt geloven dat nieuwe users alleen maar kut kunnen zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
God kind, ik weet nieteens wie je bent, ga je nu weer braaf naar CU2?
-3 ongeloofwaardigquote:
Dan moet jij je kloon RC_Dijkie weer in actie laten komen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:27 schreef kastanova het volgende:
Wat een kuttopic is dit geworden zeg.
Slowchat maar snel vol, dan verdwijnt het vanzelf uit MAT...
Wat een ridicuul, door crew verzonnen, iets!!!!!!quote:
Helemaal met je eens. Zeker hier in ONZ.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat een ridicuul, door crew verzonnen, iets!!!!!!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Zeker hier in ONZ..
Maar toch, jij bent admin, jij bent hét gezicht van Fok, je moet je natuurlijk wel een beetje netjes presenteren..
.
Ja, hallo. Dadelijk denkt de rest van Nederland dat er op Fok alleen maar Leffe-zuipende alcoholisten rondlopen. En dat kan natuurlijk niet.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Zeker hier in ONZ..
Maar toch, jij bent admin, jij bent hét gezicht van Fok, je moet je natuurlijk wel een beetje netjes presenteren..
.
Die van mij ook niet?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:44 schreef yvonne het volgende:
Ik heb nog geen enkele leuke fotofuck gezien trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |