Als jij t zegt...quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:03 schreef boebiedoe het volgende:
Die wou toch niet beweren dat 'ie zichzelf als sexsymbool ziet eh..
[afbeelding]
Ja die middelste natuurlijk. Die alle aantrekkelijke fokkers (quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:05 schreef Jordy-B het volgende:
Over welke van de drie hebben we het?
idd man, bijna net zo lekker als yvonnequote:
Deed jij daar even intrappen zeg !!quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:09 schreef Aventura het volgende:
Ff voor de beeldvorming, dit is 'm dus ook
http://www.dailymotion.com/tag/retecool/video/74695
Jij zei het al, inderdaadquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Deed jij daar even intrappen zeg !!
Wat een muts al niet kan doen he...
quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:53 schreef RC_Dijkie het volgende:
Kun je dan gelijk even de 'dood aan hem' post weghalen? Daar ben ik niet van gediend!
Verder mogen jullie mijn foto misbruiken zoveel jullie willen, wordt ik ook nog eens beroemd!
Boeiend.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:54 schreef RC_Dijkie het volgende:
Trouwens, even for the record: ik heb mezelf nooit tot sexsymbool gebombardeerd, dat was Kimm van Kimmsallabim.
Tautologie!quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:54 schreef RC_Dijkie het volgende:
Trouwens, even for the record: ik heb mezelf nooit tot sexsymbool gebombardeerd, dat was Kimm van Kimmsallabim.
Ik heb het over God. Met zo'n vader komt jezus er wel zo uit te zien.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:55 schreef RC_Dijkie het volgende:
En hou je bek over m'n vader, die heeft er niks mee van doen, stelletje hosmo's!
Mietje.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:00 schreef Dakota het volgende:
en nee ik wil geen ban, Boebiedoe made me do it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |