Als jij t zegt...quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:03 schreef boebiedoe het volgende:
Die wou toch niet beweren dat 'ie zichzelf als sexsymbool ziet eh..
[afbeelding]
Ja die middelste natuurlijk. Die alle aantrekkelijke fokkers (quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:05 schreef Jordy-B het volgende:
Over welke van de drie hebben we het?
idd man, bijna net zo lekker als yvonnequote:
Deed jij daar even intrappen zeg !!quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:09 schreef Aventura het volgende:
Ff voor de beeldvorming, dit is 'm dus ook
http://www.dailymotion.com/tag/retecool/video/74695
Jij zei het al, inderdaadquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Deed jij daar even intrappen zeg !!
Wat een muts al niet kan doen he...
quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:53 schreef RC_Dijkie het volgende:
Kun je dan gelijk even de 'dood aan hem' post weghalen? Daar ben ik niet van gediend!
Verder mogen jullie mijn foto misbruiken zoveel jullie willen, wordt ik ook nog eens beroemd!
Boeiend.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:54 schreef RC_Dijkie het volgende:
Trouwens, even for the record: ik heb mezelf nooit tot sexsymbool gebombardeerd, dat was Kimm van Kimmsallabim.
Tautologie!quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:54 schreef RC_Dijkie het volgende:
Trouwens, even for the record: ik heb mezelf nooit tot sexsymbool gebombardeerd, dat was Kimm van Kimmsallabim.
Ik heb het over God. Met zo'n vader komt jezus er wel zo uit te zien.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:55 schreef RC_Dijkie het volgende:
En hou je bek over m'n vader, die heeft er niks mee van doen, stelletje hosmo's!
Mietje.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:00 schreef Dakota het volgende:
en nee ik wil geen ban, Boebiedoe made me do it
Mên, iemand met een eigen 'weblogje' die verbaal zo beperkt is...quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:09 schreef RC_Dijkie het volgende:
Zooo he, kastanova, en jij bent al 26? Erg volwassen hoor, mensen die je niet kent doodwensen.
Kssst.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:09 schreef RC_Dijkie het volgende:
Zooo he, kastanova, en jij bent al 26? Erg volwassen hoor, mensen die je niet kent doodwensen.
Janken dan...quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:09 schreef RC_Dijkie het volgende:
ey ga us buitenspelenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:09 schreef RC_Dijkie het volgende:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:09 schreef RC_Dijkie het volgende:
ohw, dan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:13 schreef RC_Dijkie het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik vermaak me hier prima!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:12 schreef Technicolor het volgende:
[..]!, Sjezus, zelfs Stofje basht niet zo lame.
huillie huillie huilliequote:Op woensdag 15 maart 2006 17:19 schreef RC_Dijkie het volgende:
@Kastanova:
Aan mensen die denken ......
BLA BLA BLA BLA
..... vriendinnetjes betasten.
O dat heb ik dan verkeerd begrepen. Fotofuck vrijdag is altijd wel tof.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:20 schreef RC_Dijkie het volgende:
En trouwens, FotoFuckVrijdag is helemaal niet afgeschaft, kom vrijdag maar weer eens langs op het beste linklog van Nederland!
maybe you should dress like a skinny jewquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:19 schreef RC_Dijkie het volgende:
@Kastanova:
Aan mensen die denken dat 'Mên' een echt bestaand Nederlands woord is maak ik zo weinig mogelijk woorden vuil.
Dat jullie hier lol hebben met mijn foto vind ik helemaal geen probleem, maar je 'dood aan hem'-post getuigt wel van het niveau van de mensen die deze site bezoeken. Voordat dit topic er was, kwam ik hier nooit, en daar is een goede reden voor.
Maar goed, ik begrijp dat jullie als kansloze jongeren niks beters met jullie tijd te doen hebben, en dus moedig ik het fotofucken aan. Dat betekent in ieder geval dat jullie geen tijd hebben om bij mij in het portiek te gaan staan blowen terwijl jullie je minderjarige vriendinnetjes betasten.
Doe gauw je goede muts op !!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:19 schreef RC_Dijkie het volgende:
@Kastanova:
Aan mensen die denken dat 'Mên' een echt bestaand Nederlands woord is maak ik zo weinig mogelijk woorden vuil.
Dat jullie hier lol hebben met mijn foto vind ik helemaal geen probleem, maar je 'dood aan hem'-post getuigt wel van het niveau van de mensen die deze site bezoeken. Voordat dit topic er was, kwam ik hier nooit, en daar is een goede reden voor.
Maar goed, ik begrijp dat jullie als kansloze jongeren niks beters met jullie tijd te doen hebben, en dus moedig ik het fotofucken aan. Dat betekent in ieder geval dat jullie geen tijd hebben om bij mij in het portiek te gaan staan blowen terwijl jullie je minderjarige vriendinnetjes betasten.
Correct me if I'm wrong, maar staat retecool niet helemaal vol met filmpjes van precies diezelfde minderjarige vriendinnetjes?quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:19 schreef RC_Dijkie het volgende:
@Kastanova:
ik mag niet meer meedoen maar voor jou verkleed ik me als een minderjarig vriendinnetjequote:Op woensdag 15 maart 2006 17:23 schreef nietzman het volgende:
Haha, wij hebben minderjarige vriendinnetjes.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:25 schreef nietzman het volgende:
Haha, ik poste dubbel.
leugenaar, ze speelt in de helft van jullie filmpjesquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:25 schreef RC_Dijkie het volgende:
I'm correcting you, because you're wrong. Jij bent volgens mij nog nooit op retecool geweest.
En omdat jij het bent zal ik je heel stuntelig vingeren. Alsof je m'n eerste bent.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:25 schreef Dakota het volgende:
ik mag niet meer meedoen maar voor jou verkleed ik me als een minderjarig vriendinnetje
slork
En laten we het dan maar niet over je verstoorde nachtrust hebben!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:28 schreef RC_Dijkie het volgende:
Jullie zijn me wel een stelletje diss-masters hoor! Ik kan straks echt niet meer over straat zonder uitgelachen te worden!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:19 schreef RC_Dijkie het volgende:
@Kastanova:
zolang je die klauwtjes van je knipt en ontsmetquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
En omdat jij het bent zal ik je heel stuntelig vingeren. Alsof je m'n eerste bent..
En jij beloofd niet meer te faken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:31 schreef Dakota het volgende:
zolang je die klauwtjes van je knipt en ontsmet
hmm dan moet jij beter je best doenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
En jij beloofd niet meer te faken..
Dat heeft toch echt meer te maken met je hoofd dan met onze 'dissjes'quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:28 schreef RC_Dijkie het volgende:
Ik kan straks echt niet meer over straat zonder uitgelachen te worden!
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat heeft toch echt meer te maken met je hoofd dan met onze 'dissjes'.
idd en ook ik wens je dood.. nou goed.. lekker puhquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]![]()
ons hoogbegaafde forumpje afzeiken, kunjewel
Sterf.
SPAM!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:36 schreef RC_Dijkie het volgende:
Pfft, ik ben dit topic alweer zat. Op onderstaande link nog veel meer foto's. Leef jullie uit zou ik zeggen.
http://www.flickr.com/groups/dutchbloggies2006/pool/
Veel plezier ermee.
Alsof je dat eerst wel konquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:28 schreef RC_Dijkie het volgende:
Jullie zijn me wel een stelletje diss-masters hoor! Ik kan straks echt niet meer over straat zonder uitgelachen te worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |