Ghehe... doe je toch iets niet goed met je voedingquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
hmmm ... hier 7% lul en de rest vet ... doe je toch beter dan
eerder met beweging ... ik moet nodig weer eens gaan sportenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:49 schreef t0n het volgende:
[..]
Ghehe... doe je toch iets niet goed met je voeding
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker
Zit daarnet even de demo's van m'n oude software door te kijken, kom ik me toch wat moois tegen
[afbeelding]
Ghehe... ach, ik heb ook geen aanleg om 'dik' te worden, daarnaast... sport ik veel...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
eerder met beweging ... ik moet nodig weer eens gaan sporten
duidelijk toch?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:50 schreef t0n het volgende:
wat betekent dat omfgwtfbbq toch man.
bbq met name dan.
barbequequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:50 schreef t0n het volgende:
wat betekent dat omfgwtfbbq toch man.
bbq met name dan.
Die had ik ooit ja, weggeflikkerd toendertijd geloof ik...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je hebt vast ook nog wel de oude corvette van AutoCAD![]()
Toch mooi, ma 5 seconden klaar met lezen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:53 schreef Googolplexian het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/OMGWTFBBQ
quote:A meaningless
You got it ... en dan toch erop reagerenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch mooi, ma 5 seconden klaar met lezen...
[..]
cup Equote:Op woensdag 15 maart 2006 14:57 schreef t0n het volgende:
dudes... ik neuk me tegenwoordig toch suf...
Blond, cup-e, heerlijk lichaam... slikt.. wohoo..
Alt-s ook nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:54 schreef t0n het volgende:
ctrl-r in je msn schermpie heeft geen nut btw
Ik ben een konten-man (logisch, zou je zeggen, gezien Googol half Antilliaan is)quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:58 schreef t0n het volgende:
Dát zou je zeggen idd... ik ben geen tieten man... maar ze zijn goed geproportioneerd.
kzal ff pic zoeken.
Teveel naar mannen van de radio geluisterd?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:57 schreef t0n het volgende:
dudes... ik neuk me tegenwoordig toch suf...
Blond, cup-e, heerlijk lichaam... slikt.. wohoo..
Waar kom je oorspronkelijk vandaan dan? Curaçao?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik ben een konten-man (logisch, zou je zeggen, gezien Googol half Antilliaan is)
Oorspronkelijk kom ik uit Den Haagquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar kom je oorspronkelijk vandaan dan? Curaçao?
Ahquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Oorspronkelijk kom ik uit Den HaagPa-lief is van Curaçao, idd
Inderdaadquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:03 schreef t0n het volgende:
Ben ik nog niet uit Herman, nu ff tijdje 't tweede... lang leve single zijn
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En nee ... ik spreek geen Papiamentu
Ba din conjo bo mama, swa.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik spreek meer Papiamentu dan een half-Antilliaan![]()
Die kant gaat het nu wel op, jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:08 schreef t0n het volgende:
dus als je grote issue hebt, chopt ze je dick er af.
Ninpo Bujutsuquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:09 schreef t0n het volgende:
Jiu, of Taek?
Dat was geen optie...quote:
Godzijdankquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg, ik was aan het woord ja, verstaan/lezen kan ik het bijna niet
Ninpo Bujutsu is perfect voor haar... heb 't zelf anderhalf jaar gedaan (en zij nu ook zoiets) en het omvat een goede no-bullshit vechttechniek en veel respect.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:11 schreef t0n het volgende:
[..]
Dat was geen optie...
Dat soort sporten hebben ze hier niet ... beetje Taek, maar dat had ik na 'n jaar al gezien... moet je al die dansjes uit je kop leren... fuckit... net ofdat ik ga dansen als ik iemand wil slaan.
kut, moeder en broer had ik wel door ja, kon er alleen eve niets van makenquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Godzijdank
vrij vertaald staat er "kruip (terug) in de kut van je moeder, broer" ... maar da's dan ook 't enige Papiamentu dat ik ken.
Oja ... kan ook tot 100 tellen
'schijntquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
kut, moeder en broer had ik wel door ja, kon er alleen eve niets van maken
Mooi taaltje
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
'schijntPa heeft 't me nooit geleerd iig en ben nooit op Curaçao geweest
![]()
kickboxenquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:13 schreef t0n het volgende:
En Dicipline lijkt me ook.
Ik ga zelf weer kickboxen bij Perry Ubeda.
Als je een goede dojo hebt dan zijn vechtsportren juistquote:
Moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als je een goede dojo hebt dan zijn vechtsportren juist![]()
Probleem met veel vechtsporten is dat de sensei's / gancho's zuigen en dus de dojo ook.
hangt ervanaf van welk oogpunt je kijkt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:16 schreef t0n het volgende:
Kickboxen is geen zinloze agressie.
kijk omhoog danquote:
Ninpo ruled meerquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:26 schreef t0n het volgende:
Vechtsporten rulen, waaronder kickboxen.
Tegen een normale tegenstander wel, ja.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:28 schreef t0n het volgende:
goeie trap met kb, zelfde effect.
Ik werk nu met een beetje 3D (nog niet profi) maar krijg binnenkort nieuwe licentie 3D Max 8quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:30 schreef hermandeperman het volgende:
Googol, werk je veel in 3d?
Zo ja, dan ken je dit ding ook vast wel... http://www.3dconnexion.com/products/3a1.php
Zo'n fucking handig ding![]()
![]()
Ik snap je nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:32 schreef t0n het volgende:
ghehe goog, ik heb redelijk wat martial gedaan, en ik ga het niet ontkennen dan martial véél doeltreffender is...
Dan moet je echt zo'n ding halen, geweldig spul!!! Eerst 10 minuten wennen en daarna kun je niet meer zonderquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik werk nu met een beetje 3D (nog niet profi) maar krijg binnenkort nieuwe licentie 3D Max 8
Dan ga ik me eens echt in de materie verdiepen.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:34 schreef BoJo het volgende:
hij zit er weer in hoor
[afbeelding]
vanavond ophalen![]()
![]()
ook net op tijd, er kwam weer eens rook langs de kieren van de motorkap en de grille van mijn peugeot 205 toen ik stopte voor een stoplichtquote:
juust ... en ninpo ruled daarin, imoquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:34 schreef t0n het volgende:
Gewoon, dat Martial arts gericht zijn om iemand uit te schakelen, met zo min mogelijk effort... het liefst nog de kracht van de opponent.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan moet je echt zo'n ding halen, geweldig spul!!! Eerst 10 minuten wennen en daarna kun je niet meer zonder
http://www.3dconnexion.com/video/video.php?video=3ds_max&lang=en check hier de 3D max demo
't is een succesnummertje ehquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ook net op tijd, er kwam weer eens rook langs de kieren van de motorkap en de grille van mijn peugeot 205 toen ik stopte voor een stoplicht![]()
![]()
geen ideequote:Op woensdag 15 maart 2006 15:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Bo
wat vond je familie van het filmpje?
dat kan mooierquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:30 schreef hermandeperman het volgende:
Googol, werk je veel in 3d?
Zo ja, dan ken je dit ding ook vast wel... http://www.3dconnexion.com/products/3a1.php
Zo'n fucking handig ding![]()
![]()
quote:
quote:Forbidden
You don't have permission to access to this document on this server.
Apache Server at insanepictures.co
De 5 die we hier hebben staan zijn van geborsteld RVSquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat kan mooier![]()
[afbeelding]
Griffin Powermate, volledig alu.
quote:
Ik snap dan ook niet dat Japan geen betere coureurs wist op te trommelen dan Sato en Idequote:Op woensdag 15 maart 2006 15:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij heeft echt maar 2 bochten nodig om wijzigingen in vering, demping, diffs, of motor op te merken, ook met vreemde auto's![]()
Z'n drift skills
Z'n grip skills
Z'n race skills
da's ook niet verkeerdquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De 5 die we hier hebben staan zijn van geborsteld RVS
welke videokaart heb je nu dan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb trouwens vandaag lekker veel hardware gehad
Nieuwe videokaart dus
Nieuwe 19"TFT monitor
Nieuwe muis (Lasermuis, super werkt dat![]()
)
En een extra Space Traveller
gekquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb trouwens vandaag lekker veel hardware gehad
Nieuwe videokaart dus
Nieuwe 19"TFT monitor
Nieuwe muis (Lasermuis, super werkt dat![]()
)
En een extra Space Traveller
dat is geen videokaat. Dat is de chipset van je nieuwe videokaartquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
http://www.nvidia.com/page/geforce_7900.html
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
http://www.nvidia.com/page/geforce_7900.html
Nee vreemd iddquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik snap dan ook niet dat Japan geen betere coureurs wist op te trommelen dan Sato en Ide
Zet Tsuchiya voor de gein eens in een F1
Jah ehhhhhhhhquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat is geen videokaat. Dat is de chipset van je nieuwe videokaart![]()
Ik merk hetquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze zijn blij met me![]()
Maar werkt wel geil nu
Nu nog even prive een nieuwe lap scoren van ze
Ja, erg jammer inderdaanquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee vreemd idd
Ik denk dat hij het er niet verkeerd vanaf zou brengenAl is hij natuurlijk veel te oud om serieus carriere te gaan maken in F1
Gemiste kans.
Ex btw it is iddquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik merk hetD
En dat lijkt mij ook wel ja
Ja je zal daar ook wel een lappie voor een leuke prijs kunnen krijgenAlleen wil je hem neem ik aan wel ex de btw
Orido is ook ontzettend goedquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ja, erg jammer inderdaanMaar dan nog ... meer cometatieve coureurs bij best motoring
Meeste hebben GT500 ervaring, dus ...
* Googol pleit voor een Best Motoring F1 team
Voor de specs fappende twiekersquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:00 schreef hermandeperman het volgende:
Ik snap trouwens ook niet waarom te gegenwoordig van alles op het moederbord proppen.
Op dit moederbord zit nu 7.1 geluid geintegreerd![]()
Geen verdeerd plan idd, als je toch op je werk bent, waarom niet ehquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:02 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben nog even een uurtje werken
trilt?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:05 schreef Sjoem het volgende:
Volgens mij heb ik verkeerd gelegen vannacht.
Mijn nek is stijf en mijn hoofd trilt ervan
Alleen als je het kanquote:
die hebben we ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:09 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Wij een zonnebank
Ook lekker voor je spieren.
tuurlijk kan ik dat. waar moet ik zijn?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:08 schreef Sjoem het volgende:
Hugster
[..]
Alleen als je het kan
Ik heb wel eens gehad dat iemand mij een massage had gegeven en ik daarna 4 dagen spierpijn had
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
die hebben we ook
En een turks stoombad, dus je komt hier zeker tot rust![]()
das rapquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:17 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb lasermuis nr 1 al gesloopt![]()
oooow sjappiequote:Op woensdag 15 maart 2006 16:17 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoem is er en gelijk reageert iedereen
Sjoem
Gooi jij je adres eens op tafel danquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
make up your mind woman
je bent ook wel een echte vrouw eh
hemanderpermanquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:17 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoem is er en gelijk reageert iedereen
Sjoem
Doei M5quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:14 schreef M5 het volgende:
[..]
't hoeft natuurlijk niet, als jij graag wilt blijven trillen
* is ff weg
Ehm, ik was wat aan het installen, en dat ding in een verkeerde map, dus ik wilde cancellen, maar dat was te laat, dus toen vond ik dat niet leuk, en toen was opeens de muis kapotquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
oooow sjappie
Wat heb je nou weer gedaan dan?Is het een Logitech?
Samsung is ook niet al te bestquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ehm, ik was wat aan het installen, en dat ding in een verkeerde map, dus ik wilde cancellen, maar dat was te laat, dus toen vond ik dat niet leuk, en toen was opeens de muis kapot![]()
En het is een samsung...
Ja ze mag in d'r eentje dat stoombad in, daar hoef ik niet aan mee te doenquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom doe je de dingen waar je zo'n hekel aan hebt?
goede baas, niet zo'n schriepquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat blijkt ja
Maar ik heb alweer een nieuwe, hij had er 10 besteld
Ben nu dus weer wat doen
tuurlijk, je kent me toch?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:31 schreef sararaats het volgende:
hoi, zijn er nog meer foto's van het duikbriltreintje?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
De gebruikers hebben in totaal 134387 berichten geplaatst
We hebben 358 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Sara Raats
problemen mee?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
De gebruikers hebben in totaal 134387 berichten geplaatst
We hebben 358 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Sara Raats
ik zal heel braaf zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zolang je geen ppolicyoverschrijdende plaatjes post niet hoor
bedanktquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:17 schreef vlad het volgende:
[..]
bedankt![]()
ben nu lekker op m'n worst aan het kluiven![]()
Oh nee he, die wanabee Volvo rijder weer...quote:
blijf is bijquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:28 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Oh nee he, die wanabee Volvo rijder weer...
De Juiste Instelling noemen we dat maarquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:46 schreef BoJo het volgende:
ohja ik denk dat mijn 205 nu echt de geest gegeven heeft, er ging een lampje branden van ik denk koelvloeistof of motor te heet. Heb maar gewoon door gereden... had zo iets van flikker maar op fik thuis op de parkeerplaats maar uit![]()
[PTA SC] Volvo VT880quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ow sryik vinnum gewoon erg goed
mja je mist toch iets in je dag anders hequote:
Jij zegt hetquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:33 schreef jozef444 het volgende:
[..]
mja je mist toch iets in je dag anders he
Zal wel goed hitte afvoeren ofzoquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:43 schreef BoJo het volgende:
die blokken hebben trouwens wel een vage achterkant?
[afbeelding]
ik was het helemaal vergetenquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zal wel goed hitte afvoeren ofzo
Maar bo had je nou niet ff je motorblok kunnen oppoetsen als hij toch uit je auto lag?![]()
Dan had hij er net zo schoon uit gezien als de mijne
ik heb al 3 maanden een potje rvs/chrome poets staan, maar ik ben gewoon veelste luiquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:52 schreef M5 het volgende:
Bij een Alfa V6 moet je wel ff de chromen deeltjes poetsen.9
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb al 3 maanden een potje rvs/chrome poets staan, maar ik ben gewoon veelste lui![]()
Nog intresse in een paar pics van een knik-dumper met rupsbanden achter en een enkel wiel voor? Dan schiet ik morgen als 'k het niet vergeet ff een plaatje d'r van.quote:
Graag!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:10 schreef M5 het volgende:
[..]
Nog intresse in een paar pics van een knik-dumper met rupsbanden achter en een enkel wiel voor? Dan schiet ik morgen als 'k het niet vergeet ff een plaatje d'r van.
Geen idee welk merk 't is btw
D'r reden op dat terrein ook nog wat ander spul rond, onderanderen een flinke shovel van Cat en een paar graafmachines. Zal eens kijken voor je morgenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Graag!
En het merk is Vredo, VVT (Veenhuis) of Terra Gator. Alle drie in Nederland gebouwd.
Ik zou je erg dankbaar zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:14 schreef jozef444 het volgende:
Ik kan je zondag nog wel helpen aan foto's van een oude fendt met ombouw tot kabeltrekkeralsook een oude ferguson
Welk terrein is het?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:16 schreef M5 het volgende:
[..]
D'r reden op dat terrein ook nog wat ander spul rond, onderanderen een flinke shovel van Cat en een paar graafmachines. Zal eens kijken voor je morgen
't is een uitbreiding van een woonwijk / industrie terrein hier in de buurt. 'k had die knikdumpers met rups en enkel voorwiel nog nooit eerder gezien.quote:
ohja t gaan wel z/w foto's worden danquote:
Bij ouwe zut is dat juist gaafquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:21 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ohja t gaan wel z/w foto's worden danik ga proberen crea te worden met men toestel
![]()
Om de hoek? dat is anders een flink stukkie fietsenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij ouwe zut is dat juist gaaf
M5: er is ook een ander groot project bij je om de hoek
Vroegah hadden we ook nog 2 kleine deutzjesquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij ouwe zut is dat juist gaaf
M5: er is ook een ander groot project bij je om de hoek
Ik ben er verder niet bekendquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:27 schreef M5 het volgende:
[..]
Om de hoek? dat is anders een flink stukkie fietsen
Vlissingenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben er verder niet bekend
Sandra's opa is btw ook een Vlissinger van geboorte, hangt daar nog een schilderij van hun oude huisje in Vlissingen in de huiskamer.
Laat dat nu net zo goed als buiten vlissingen liggen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Vlissingen.. ben van het treinstation naar de veerbot gefiets, meer heb ik er niet van gezien.....
nog 2 uur met de trein vanuit den haag, dan ben je iin vlissingen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga zeker nog eens in Zeeland foto's makenIs lekker dicht bij Den Haag iig.
Wilde net zeggen, dichtbij is een groot woordquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:44 schreef M5 het volgende:
[..]
nog 2 uur met de trein vanuit den haag, dan ben je iin vlissingen.
ik heb eens middelburg-leeuwarden en retour gedaan met de trein op 1 dag. ff open-dagje van de luchtmacht bezoeken. ('98)quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Vergeleken met Fryslân is het om de hoek
Maar ik ga niet met de trein naar Zeeland.. dan ben je er en moet je wer terug om de laatste bus nog te halen.... Dat gaat gewoon met de auto gebeuren
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga zeker nog eens in Zeeland foto's makenIs lekker dicht bij Den Haag iig.
Laat ff weten wanneer dat gaat gebeuren, dan zet ik m'n volvo in de garagequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Vergeleken met Fryslân is het om de hoek
Maar ik ga niet met de trein naar Zeeland.. dan ben je er en moet je wer terug om de laatste bus nog te halen.... Dat gaat gewoon met de auto gebeuren
schrikquote:
De logeerkamer is nog vrij in het weekend van de open dag... Dus als je wilt...quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:51 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb eens middelburg-leeuwarden en retour gedaan met de trein op 1 dag. ff open-dagje van de luchtmacht bezoeken. ('98)dit jaar misschien weer een keer.
Kaart van Nederland in mn hoofd.quote:
Bang dat ik er overheen ga met mn Niva?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Laat ff weten wanneer dat gaat gebeuren, dan zet ik m'n volvo in de garage
ik zeg niks.quote:
Als ik 't in reallife tegen kwam misschien wel ja. zeker als ik s'nachts wakker wordt en dat staat naast m'n bed.quote:
Een soort schoonmoederquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:56 schreef M5 het volgende:
[..]
Als ik 't in reallife tegen kwam misschien wel ja. zeker als ik s'nachts wakker wordt en dat staat naast m'n bed.
Is misschien niet eens nodig. m'n klasgenoot woont ook in 't noorden van 't land. en daar heb ik nog een overnachting te goedquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De logeerkamer is nog vrij in het weekend van de open dag... Dus als je wilt...
Niet in mijn leven. Rusten en zwijgen doe je maar als je dood benquote:
Ik nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet in mijn leven. Rusten en zwijgen doe je maar als je dood ben
neh, eerst nog naar Zurich he? Toen we nog i St Jabik woonden was het nog wel op fietsafstandquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
Rust
En Alexxxx, Den Oever is bij jou om de hoek manAlleen ff de afsluitdijk over
nog ± 20 posts, dus ga je gangquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, hoi. hij mag vol dus.
Gratis toegang manquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik hoop wel dat ik op die open dag een mooie zoomlens heb.. Kan ik mooi in de tuin blijven zitten
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:10 schreef M5 het volgende:
[..]
wat mag dat zijn? spinnetje?
ah camel-spin volgens de bestands naam
De dag van te voren een speciale dag voor de bewoners. Dat was in het verleden in ieder geval zo, geloof ik. Kan ik op het terrein zelf foto's van stilstaande vliegtuigen en vehikels maken zonder mensen er voor. En de twee dagen er na foto's van de shows en de personenwagens en zo van de bezoekersquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:10 schreef M5 het volgende:
[..]
Gratis toegang manen je woont er naast, wat wil je nog meer?
Turkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:12 schreef Sjoem het volgende:
Heb je trouwens nog enge beesten in Turkije?
Kakkerlakken geloof ik hè?
Dag van te voren is voor veel vliegende deelnemers de gelegenheid om een trainigs vlucht te maken. en veel kisten die in de static-show staan ariveren de dagen voor de show. das ook wel leuk. ik ga denk ik (als't meezit) op vrijdag ff kijken)quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De dag van te voren een speciale dag voor de bewoners. Dat was in het verleden in ieder geval zo, geloof ik. Kan ik op het terrein zelf foto's van stilstaande vliegtuigen en vehikels maken zonder mensen er voor. En de twee dagen er na foto's van de shows en de personenwagens en zo van de bezoekers
is ie giftig dan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
die kamelenspin is de reden dat je je tent HELEMAAL dicht moet doen in de sahara toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |