Ghehe... doe je toch iets niet goed met je voedingquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
hmmm ... hier 7% lul en de rest vet ... doe je toch beter dan
eerder met beweging ... ik moet nodig weer eens gaan sportenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:49 schreef t0n het volgende:
[..]
Ghehe... doe je toch iets niet goed met je voeding
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker
Zit daarnet even de demo's van m'n oude software door te kijken, kom ik me toch wat moois tegen
[afbeelding]
Ghehe... ach, ik heb ook geen aanleg om 'dik' te worden, daarnaast... sport ik veel...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
eerder met beweging ... ik moet nodig weer eens gaan sporten
duidelijk toch?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:50 schreef t0n het volgende:
wat betekent dat omfgwtfbbq toch man.
bbq met name dan.
barbequequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:50 schreef t0n het volgende:
wat betekent dat omfgwtfbbq toch man.
bbq met name dan.
Die had ik ooit ja, weggeflikkerd toendertijd geloof ik...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je hebt vast ook nog wel de oude corvette van AutoCAD![]()
Toch mooi, ma 5 seconden klaar met lezen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:53 schreef Googolplexian het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/OMGWTFBBQ
quote:A meaningless
You got it ... en dan toch erop reagerenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch mooi, ma 5 seconden klaar met lezen...
[..]
cup Equote:Op woensdag 15 maart 2006 14:57 schreef t0n het volgende:
dudes... ik neuk me tegenwoordig toch suf...
Blond, cup-e, heerlijk lichaam... slikt.. wohoo..
Alt-s ook nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:54 schreef t0n het volgende:
ctrl-r in je msn schermpie heeft geen nut btw
Ik ben een konten-man (logisch, zou je zeggen, gezien Googol half Antilliaan is)quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:58 schreef t0n het volgende:
Dát zou je zeggen idd... ik ben geen tieten man... maar ze zijn goed geproportioneerd.
kzal ff pic zoeken.
Teveel naar mannen van de radio geluisterd?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:57 schreef t0n het volgende:
dudes... ik neuk me tegenwoordig toch suf...
Blond, cup-e, heerlijk lichaam... slikt.. wohoo..
Waar kom je oorspronkelijk vandaan dan? Curaçao?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik ben een konten-man (logisch, zou je zeggen, gezien Googol half Antilliaan is)
Oorspronkelijk kom ik uit Den Haagquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar kom je oorspronkelijk vandaan dan? Curaçao?
Ahquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Oorspronkelijk kom ik uit Den HaagPa-lief is van Curaçao, idd
Inderdaadquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:03 schreef t0n het volgende:
Ben ik nog niet uit Herman, nu ff tijdje 't tweede... lang leve single zijn
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En nee ... ik spreek geen Papiamentu
Ba din conjo bo mama, swa.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik spreek meer Papiamentu dan een half-Antilliaan![]()
Die kant gaat het nu wel op, jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:08 schreef t0n het volgende:
dus als je grote issue hebt, chopt ze je dick er af.
Ninpo Bujutsuquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:09 schreef t0n het volgende:
Jiu, of Taek?
Dat was geen optie...quote:
Godzijdankquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg, ik was aan het woord ja, verstaan/lezen kan ik het bijna niet
Ninpo Bujutsu is perfect voor haar... heb 't zelf anderhalf jaar gedaan (en zij nu ook zoiets) en het omvat een goede no-bullshit vechttechniek en veel respect.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:11 schreef t0n het volgende:
[..]
Dat was geen optie...
Dat soort sporten hebben ze hier niet ... beetje Taek, maar dat had ik na 'n jaar al gezien... moet je al die dansjes uit je kop leren... fuckit... net ofdat ik ga dansen als ik iemand wil slaan.
kut, moeder en broer had ik wel door ja, kon er alleen eve niets van makenquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Godzijdank
vrij vertaald staat er "kruip (terug) in de kut van je moeder, broer" ... maar da's dan ook 't enige Papiamentu dat ik ken.
Oja ... kan ook tot 100 tellen
'schijntquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
kut, moeder en broer had ik wel door ja, kon er alleen eve niets van maken
Mooi taaltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |