+ andere pratende (nep)negers die het over "Da Hood", pimping en "putting a cap in yo ass" hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:20 schreef thijsdetweede het volgende:
Het hele oeuvre van Eminem
My Way voldoet niet aan de criteria. Maar dat het een ego-trip is, dat is zekerquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:30 schreef thaleia het volgende:
Zo ongeveer alles in de hiphop ja, ik kan me nog herinneren hoe er in een nr van de Cookie Crew werkelijk honderden keren de naam van de groep voorbijkwam
Verder eh, Frank Sinatra - My way
Whehe so truequote:Op woensdag 15 maart 2006 10:22 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
+ andere pratende (nep)negers die het over "Da Hood", pimping en "putting a cap in yo ass" hebben.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Whehe so true
Frans Bauer - Heb je even voor mij.
iddquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:20 schreef thijsdetweede het volgende:
Het hele oeuvre van Eminem
Hun bandnaam komt in de titel voor. Het liedje zelf gaat over een naief meisje.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:33 schreef dVTB het volgende:
Zo hebben ook de Rolling Stones een cover gemaakt van een nummer dat min of meer over hen gaat: 'Just Like A Rolling Stone'.
Prince & The New Power Generation - My Name Is Princequote:Op woensdag 15 maart 2006 11:56 schreef thijsdetweede het volgende:
Wanneer deed Prince dat? In zn TAFKAP jaren?
quote:My name is Prince and I am funky
My name is Prince the one and only
I did not come 2 funk around
'Tll I get your daughter I won't leave this town
In the beginning God made the sea
But on the 7th day he made me
He was tryin' to rest y'all when He heard the sound
Sound like a guitar cold gettin' down
I tried to bust a high note, but I bust a string
My God was worried 'til he heard me sing
en dan vergeet ik de volgende nummers nog:quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:36 schreef Berkery het volgende:
De Zingende Fresia's - John de Wolf
John de Wolf is de bassist van de Zingende Fresia's
Mwoah, je naam schreeuwen vind ik wat anders dan jezelf bezingen. En het nummer "Rammstein" gaat over de vliegramp op vliegveld Rammstein, niet om de band zelf.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:56 schreef placebeau het volgende:
vreemd dat Rammstein nog niet genoemd is.
Dio heeft natuurlijk wel helemaal gelijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:23 schreef schaap001 het volgende:
Dio - We Rock
Zelf was ze in het begin van haar carierre niet veel andersquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:25 schreef SlaadjeBla het volgende:
Pink - Stupid Girl ook over andere artiesten, maar ook dat ze zelf zo niet zou willen worden (yeah right)
Of Manowar..quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is Motorhead met zo ongeveer de helft van hun oevre al voorbij gekomen?
quote:"In a garden in the house of love, sitting lonely on a plastic chair"
nee, want dat gaat eigenlijk over Stairway to Heavenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:00 schreef Anton het volgende:
[..]
Dio heeft natuurlijk wel helemaal gelijk
Valt Tenacious D. - Tribute (to the greatest song in the world) [die ze uiteraard zelf gemaakt hebben] ook in deze categorie?
Wel een goed nummer btwquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:25 schreef SlaadjeBla het volgende:
Pink - Stupid Girl ook over andere artiesten, maar ook dat ze zelf zo niet zou willen worden (yeah right)
Ene versie wel, andere niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:23 schreef Nepthys het volgende:
NOFX - Theme From a NOFX Album
[..]
nee, want dat gaat eigenlijk over Stairway to Heaven
Al met al.. KOMPRESSOR is de meest true'e man in de geschiedenis van muziek.quote:K Is For KOMPRESSOR
KOMPRESSOR Does Not Dance
KOMPRESSOR Logik
KOMPRESSOR Middle School
KOMPRESSOR Power
KOMPRESSOR Want To Get With You And Your Sister
Rappers We Crush
We Must Destroy X10
Wir Sind KOMPRESSOR
You Will Call Me KOMPRESSOR
Op vermoedelijk hetzelfde kerkhof komen we deze zerk tegen, van de Nederlandse groep de Gorelev. Grappig feit: het betreft hun afscheids-CD.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:27 schreef Claudia_x het volgende:
Het voldoet niet aan de criteria, maar ik moest meteen denken aan Daniel Johnston die het had over het album The late great Daniel Johnston (een album waarop andere artiesten zijn liedjes zingen).
Hier bezoekt hij zijn eigen graf:
[afbeelding]
Die hoes van Daniel Johnston past ook wel. Ik reageerde meer op de post daarna.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:38 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, je eigen graf bezoeken op een albumhoes komt toch wel een beetje in aanmerking? Alsof het topic leuker wordt van het opsommen van 'artiesten' als Captain Jack.
Ik voelde me ook wat geprikkeld omdat ik nooit mee kan doen aan zulke topics, simpelweg omdat ik er gewoon niet op kom.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:40 schreef bukgeit het volgende:
Die hoes van Daniel Johnston past ook wel. Ik reageerde meer op de post daarna.
Als je het nummer Rammstein bedoeld dan zit je een beetje fout. Rammstein bezingt hier het drama in Rammstein( Duitsland) van een jaar of wat geleden toen een paar vliegtuigjes tijdens een luchtshow aan elkaar gingen snuffelen op een paar meter hoogte.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:56 schreef placebeau het volgende:
vreemd dat Rammstein nog niet genoemd is.
Het drama speelde zich overigens niet af in Rammstein, maar in Ramstein. Die extra m vonden ze wel leuk dramatisch staanquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:30 schreef ummagumma het volgende:
Queen- We are the champions![]()
![]()
[..]
Als je het nummer Rammstein bedoeld dan zit je een beetje fout. Rammstein bezingt hier het drama in Rammstein( Duitsland) van een jaar of wat geleden toen een paar vliegtuigjes tijdens een luchtshow aan elkaar gingen snuffelen op een paar meter hoogte.
correct me if i'm wrong maar ik heb ooit begrepen dat de groep heeft ontkent dat hun groepsnaam ook maar iets te maken heeft met drama....wat mij enigzins altijd verbaasde omdat hun frontman graag met vuur speelt op het podium.
maar het neemt niet weg dat onze Deutsche Freunde best wel lekkere muziek maken.
nee maar Tenacious D - Double Team denk ik dan weer wel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:00 schreef Anton het volgende:
Valt Tenacious D. - Tribute (to the greatest song in the world) [die ze uiteraard zelf gemaakt hebben] ook in deze categorie?
Maar hij noemt zichzelf niet toch. Daarbij kan vrijwel niemand in het topic hem verstaanquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:45 schreef placebeau het volgende:
Flip Kowlier - mi moaten
alwaar hij al zijn vrienden met naam en achtergroindinformatie benoemt
Op het randje dan...quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:12 schreef placebeau het volgende:
nou ja, hij noemt wel namen van echte personen uit zijn vriendenkring, dat vind je niet in elk nummer terug.
zijn eigennaam dus, niet zijn artiestennaam.quote:When your name is Tom van Laere
Crazy Little Thing called love wordt op een gegeven moment ook Freddie geroepenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:27 schreef LeroyBrown het volgende:
Freddie Mercury in Mr. Bad Guy: 'Can't you see, I'm mr. Mercury'.
Ja! Natuurlijk! Die wel, een van zijn leukste nummers ook nog eens.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:16 schreef placebeau het volgende:
Dan maar
flip kowlier - in de fik:
flip kowlier is an den drank
zo an in t gentse toch goddank
nog ne kjir een twa te roddeln čn
k ét uorn zeggn van den deen
jit met eign uogn gezien
t is toch vrjit dawwe te roddelen čn
quote:Now I’m still trusted every day
People try to mess with Anastacia
Got another thing comin'
Cause I handle mine
And I thought I better let you know
Tribute gaat eigenlijk over Stairway to Heavenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:00 schreef Anton het volgende:
Ik ontken heus niet dat ze het over zichzelf zingen hoor, probeer mijn post eerst maar eens te lezen. Ik gaf alleen wat info die misschien leuk is om te weten. Voor de rest zou ik met argumenten op je post in gaan, maar daar heb ik geen zin in, het moge duidelijk zijn dat ik meer weet over tenacious d dan heel dit forum samen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:17 schreef NiekL het volgende:
Waar slaat dat nog op. Heb je nooit naar de tekst geluisterd ofzo?
Het gaat helemaal niet over Stairway to Heaven.
Blah blah blah
ready freddyquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Crazy Little Thing called love wordt op een gegeven moment ook Freddie geroepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |