+ andere pratende (nep)negers die het over "Da Hood", pimping en "putting a cap in yo ass" hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:20 schreef thijsdetweede het volgende:
Het hele oeuvre van Eminem
My Way voldoet niet aan de criteria. Maar dat het een ego-trip is, dat is zekerquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:30 schreef thaleia het volgende:
Zo ongeveer alles in de hiphop ja, ik kan me nog herinneren hoe er in een nr van de Cookie Crew werkelijk honderden keren de naam van de groep voorbijkwam
Verder eh, Frank Sinatra - My way
Whehe so truequote:Op woensdag 15 maart 2006 10:22 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
+ andere pratende (nep)negers die het over "Da Hood", pimping en "putting a cap in yo ass" hebben.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Whehe so true
Frans Bauer - Heb je even voor mij.
iddquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:20 schreef thijsdetweede het volgende:
Het hele oeuvre van Eminem
Hun bandnaam komt in de titel voor. Het liedje zelf gaat over een naief meisje.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:33 schreef dVTB het volgende:
Zo hebben ook de Rolling Stones een cover gemaakt van een nummer dat min of meer over hen gaat: 'Just Like A Rolling Stone'.
Prince & The New Power Generation - My Name Is Princequote:Op woensdag 15 maart 2006 11:56 schreef thijsdetweede het volgende:
Wanneer deed Prince dat? In zn TAFKAP jaren?
quote:My name is Prince and I am funky
My name is Prince the one and only
I did not come 2 funk around
'Tll I get your daughter I won't leave this town
In the beginning God made the sea
But on the 7th day he made me
He was tryin' to rest y'all when He heard the sound
Sound like a guitar cold gettin' down
I tried to bust a high note, but I bust a string
My God was worried 'til he heard me sing
Forum Opties | |
---|---|