Geef het dan uit aan een goed doelquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ja zeker, ik zou der meerdere kopen![]()
ja een goed doel waar de directeur voor enkele tonnen op de loonlijst staat.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Geef het dan uit aan een goed doel
[afbeelding]
Nouja geef het dan uit aan een leuke auto beter dan een horlogequote:Op woensdag 15 maart 2006 00:38 schreef JohanV. het volgende:
[..]
ja een goed doel waar de directeur voor enkele tonnen op de loonlijst staat.![]()
we hebben het over als je teveel geld heb hequote:Op woensdag 15 maart 2006 00:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nouja geef het dan uit aan een leuke auto beter dan een horloge![]()
Dan nog nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:40 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
we hebben het over als je teveel geld heb he![]()
50 euro is wel érg weinig voor een horloge hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:34 schreef Litso het volgende:
Hij is wel mooi, maar 8000 euro? Nooit.
Een horloge is handig, en mag ook best mooi zijn, maar meer dan ¤50 zal ik er niet voor neer tellen.
Dan uitgeven aan mij uiteraard, en zo een horloge kopenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:40 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
we hebben het over als je teveel geld heb he![]()
neehoor, het wnf heeft het CBF keurmerk; meer dan 83% gaat direct naar de plaats van bestemming... overige 17% wordt gebruikt voor de panda (tijdschrift), reclame-spotjes en idd aan personeelskosten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:38 schreef JohanV. het volgende:
[..]
ja een goed doel waar de directeur voor enkele tonnen op de loonlijst staat.![]()
ja jij krijgt er ook wel 1quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan uitgeven aan mij uiteraard, en zo een horloge kopen![]()
Ik heb al een horlogequote:Op woensdag 15 maart 2006 00:46 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja jij krijgt er ook wel 1
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb al een horloge
Okay, was niet meer dan 150 euries maar ik kan erop zien hoe laat het is.
Doe me maar een aardige ring
Jezelf bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:53 schreef risible het volgende:
ik geef toe dat hij mooi is maar 8000 euro?
daar weet ik wel betere doelen voor
Ik weet niet meer wie dat zei op tv, maar hij had erover dat homos bijna altijd rijk zijn en legde ook uit waarom: ze hebben geen vriendin. Lekker kostenbesparend dus...quote:
Wowquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:55 schreef SterkStaaltje het volgende:
NEW YORK - In December 1999, one of the most complicated watches ever made became the most expensive watch ever sold when it was hammered down for $11 million at Sotheby's.
[afbeelding]
wie heeft het over duur?
Hij is nog niet eens mooi ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Dussuh ik was zo aan het msnen met m'n goede vriend swooshdock en ik zei van wat heb jij voor een lelijk horloge @ je avatar?!?! hij zegt zo van nou hij is anders wel 8000 euro
!
Dus ik zeg zo van ja boeiend enz enz maar wat ik wou zeggen is het kwam hier op neer , hij zei van als ik het geld had, had ik hem wel gekocht ! maar zou jij zoveel geld uitgeven aan een horloge ? Ookal had je bergen met geld !?
dit is hem dan :
[afbeelding]
ja vrezelijk bandjequote:Op woensdag 15 maart 2006 08:48 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zodra mijn geld toereikend is koop ik zoiets, maar dan niet met een stoffen bandje.
Ik heb geen horloge nodig, maar vind het wel mooi om 1 te dragen. Mijn leven is niet te leeg en mijn portomonnaie is nooit te vol.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:04 schreef aldo71 het volgende:
Je hebt toch een mobiele telefoon om de tijd op te zien, In je auto zit altijd wel een klokje en waar je ook kijkt staan klokken, soms ook met de temparatuur. en Radio DJ's roepen elke 3 minuten wel hoe laat het is. who the fuck heeft een horloge nodig?? Die doe je dan alleen aan om te showen.
Als je dit soort arloges gaat kopen dan is je leven te leeg en je portemonnaie te vol.
Dat vind jij veel te veelquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:11 schreef Zombine het volgende:
8000 euro is veel te veel.
Handwerk, zwitsers uurwerk, open uurwerk en de pure kwaliteitquote:En wat is het nou eigenlijk dat dit horlogo zo speciaal maakt? Zeker alleen om het merk![]()
Waarom geef je er 8000 euro aan uit dan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:20 schreef Biancavia het volgende:
Ik vind het maar een lelijk ding.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:20 schreef Biancavia het volgende:
Ik vind het maar een lelijk ding.
Zo zie je maar dat mensen verschillen. Ik geef namelijk geen ene reet om mobieltjes.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:19 schreef Renesite het volgende:
8000 is to much voor een horloge.
Ik had een aantal vrienden ofzo iets gegeven voor zoiets. Maar never een horlogeik heb een mobiel met tijd
een dure telefoon vind ik dan nog veel boeiender dan zoiets
![]()
Ik ben in mijn leven al wel 10 horloges kwijtgeraakt
Oh, dit dus.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:04 schreef aldo71 het volgende:
Je hebt toch een mobiele telefoon om de tijd op te zien, In je auto zit altijd wel een klokje en waar je ook kijkt staan klokken, soms ook met de temparatuur. en Radio DJ's roepen elke 3 minuten wel hoe laat het is. who the fuck heeft een horloge nodig?? Die doe je dan alleen aan om te showen.
Als je dit soort arloges gaat kopen dan is je leven te leeg en je portemonnaie te vol.
Je moet toch ergens de tijd mee gelijk zettenquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:24 schreef Solopeople het volgende:
Ja man!
Ik bedoel, er zit een klokje op m'n GSM, op m'n PDA, ik heb continue de tijd in beeld op m'n pc scherm, in m'n auto zit een klok, dus dan ga ik echt een 8 mille uitgeven aan een klokje om m'n pols!
Ik kan er waarschijnlijk binnenkort 1 overnemen voor een vriendelijke prijsje.....quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik was ook voor de Panerai gegaan![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik kan er waarschijnlijk binnenkort 1 overnemen voor een vriendelijke prijsje.....
De twijfel is wel enorm, het omhelst wel een astronomisch bedrag van 3K en dat voor een tweedehands horlogequote:
maar dan heb je wel een klok waar je je hele leven blij mee bentquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
De twijfel is wel enorm, het omhelst wel een astronomisch bedrag van 3K en dat voor een tweedehands horloge
Eensch!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar dan heb je wel een klok waar je je hele leven blij mee bent
Heb je het ook over de creme de la creme he..quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:54 schreef Type-R het volgende:
Beetje man koopt toch een Patek Philippe?
[afbeelding]
List Price: $31,000
(ja, een-en-dertigduizend dollar)
edit: meer toffe klokjes van dit merk hierzo prijs gaat veel hoger dan hierboven staande.
Moet je nagaan, ik ben al op vakantie geweest dit jaar en ga nog 2 keer.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:53 schreef Nosh het volgende:
Voor 8000 kun je heerlijk op vakantie. 4 keer, en dan houd je nog geld over ook.
Maar ja, zal weer aan mij liggen ofzo.
Maar je vergeet voor het gemak even dat smaken verschillen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:02 schreef Repeat het volgende:
panerai is zo verschrikkelijk kamp![]()
![]()
Zo lelijk en zo protserig groot terwijl het lelijk is![]()
![]()
Het mag dan wel duur zijn, maar imo loop je er toch mee voor aap.
Als je dan toch een duur horloge gaat kopen, dan maar een IWC
[afbeelding]
tuurlijk, smaken verschillen, maar het is wel een typisch kamphorloge.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar je vergeet voor het gemak even dat smaken verschillen?
Panerai is niks vergeleken bij U-boat trouwens
Hier hebben we 4 kampen en een paar duizend kampers en ik heb werkelijk nog geen 1 gezien met Panerai horloges. Het is allemaal Breitling en Rolex en dan het liefst in zoveel mogelijk goud!quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
tuurlijk, smaken verschillen, maar het is wel een typisch kamphorloge.
quote:
Deze is ook wel mooi, ik zocht hem via google ben benieuwd of deze echt bestaatquote:
Jij verdient echt teveel geldquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:28 schreef SHE het volgende:
Panerai
Ik heb mijn ex ooit een Breitling cadeau gedaan @ 4000 eurootjes ( toen 8500 gulden )
Welke ik uiteraard , tot miljoenen kleine stukjes heb gestampt voor ik hem mijn huis uit gooide
Of je geeft het uit aan een horloge en een auto en vakantiequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:32 schreef MLF het volgende:
iedereen moet zelf weten waar ie geld aan uit geeft, ik geef geen 8000 euro uit aan een horloge, iemand anders wel
de andere geeft het weer uit aan een auto of vakantie
wat maakt het uit
of je houdt op met elke keer hinten dat je veel geld hebtquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Of je geeft het uit aan een horloge en een auto en vakantie
Je hebt wel een punt, maar mensen houden van mooie dingen en mannen houden nou eenmaal heel vaak (en heel erg) van imponeren..quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:41 schreef aldo71 het volgende:
Wat een proleten / decadent gedoe.
Harloge = voor tijd.
Telefoon = voor bellen
Geld = om van te leven
Geld te veel = niet meer weten waar je het aan moet geven en dan maar onzinding aan je pols hangt omdat anderen je vertellen dat dat stoer is. En kijk mij eens, ik heb veel geld.
Net zoals die PC hoofd tractoren, wat is de volgende stap, iedereen een eigen vrachtwagen?
![]()
Of ben ik nu een oude zemelaar geworden ?
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:34 schreef Litso het volgende:
Hij is wel mooi, maar 8000 euro? Nooit.
Een horloge is handig, en mag ook best mooi zijn, maar meer dan ¤50 zal ik er niet voor neer tellen.
Heb ik niet! Verre van zelf. Ik weet alleen hoe ik moet sparen voor dingen die ik graag wil hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:38 schreef Repeat het volgende:
[..]
of je houdt op met elke keer hinten dat je veel geld hebt
Jaquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:41 schreef aldo71 het volgende:
Of ben ik nu een oude zemelaar geworden ?
Bandje is inderdaad LELIJKquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:59 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Recommended retail price: ¤200,000
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.montresinterna(...)-Bugatti-No_3117.htm
Wat een juweeltje is dit.![]()
coolquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:59 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Recommended retail price: ¤200,000
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.montresinterna(...)-Bugatti-No_3117.htm
Wat een juweeltje is dit.![]()
Nopequote:Op woensdag 15 maart 2006 21:36 schreef Yildiz het volgende:
8000 euro, en dan zit er niet eens een kleine kernreactor voor de stroom in en een antenne om altijd de goede tijd te hebben?
Breguets zijn voor Nouveau Richers di ehet predikaat "Nouveau Riche" niet willen dragenquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:41 schreef Hyperdude het volgende:
Anders haal je toch gewoon een Breguet tourbillon, dat is weer eens wat anders dan die Nouveau Riche dingen hierboven genoemd
www.breguet.ch
Ja die ken ik ook nog...... jeugdsentiment!quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik had vroeger een horloge dat je kon transformeren tot robot.
Kon je 'm wegzetten...Vet ding was dat.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:47 schreef Rekkie het volgende:
Mooi horloge hoor.....!
Als ik het geld had zou ik het er blind voor neerleggen....
Dan koop jij zeker nog steeds een horloge van 10 euro en doneer je de rest aan een boomknuffel instantie?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:10 schreef J_CDA het volgende:
Nooit, ook al zou ik 10 miljard hebben.
Nope, ik vind het gewoon belachelijk om zo een bedrag aan een horloge uit te geven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan koop jij zeker nog steeds een horloge van 10 euro en doneer je de rest aan een boomknuffel instantie?
Zelfs met 10 miljard?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:15 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Nope, ik vind het gewoon belachelijk om zo een bedrag aan een horloge uit te geven.
Oef, wat ene prachtklok toch ook zeg.quote:
Beetje een leuke auto, M5 ofzo en voor de rest een beetje beleggenquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zelfs met 10 miljard?![]()
Waar zou je je geld aan uitgeven mocht je ooit het geluk hebben zo veel geld te hebben?
En die auto is niet zonde van het geld? Waarom zou je 80k uitgeven voor een auto terwijl je het ook kan doen met een van 20k?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:21 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Beetje een leuke auto, M5 ofzo en voor de rest een beetje beleggen. Zou zoiezo niet stoppen met werken, want dat gaat toch maar vervelen.
Een M5 vind ik z'n geld waard en rijdt compleet anders als een auto van 20k. Een horloge heeft als enige functie dat je de tijd kan zien, dit kan ook op een horloge van 5 euro. Zie gewoon geen toegevoegde waarde aan een horloge van vele duizenden euro's.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En die auto is niet zonde van het geld? Waarom zou je 80k uitgeven voor een auto terwijl je het ook kan doen met een van 20k?
Ik zou direct stoppen met werken en mensen voor me laten werken!
Een M5 vind jij z'n geld waard..... persoonlijk vind ik elke BMW volledig weg gegooid geld.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:25 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Een M5 vind ik z'n geld waard en rijdt compleet anders als een auto van 20k. Een horloge heeft als enige functie dat je de tijd kan zien, dit kan ook op een horloge van 5 euro. Zie gewoon geen toegevoegde waarde aan een horloge van vele duizenden euro's.
Toen ik 'm sloopte natuurlijk...had 'm beter kunnen inruilen tegen een mooi bescheiden klokje voor mezelfquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Toen je hem kocht of toen je erop ging stampen?
Of inruilen tegen geld zodat je weer 3 maanden huur kan betalenquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Toen ik 'm sloopte natuurlijk...had 'm beter kunnen inruilen tegen een mooi bescheiden klokje voor mezelf
Ok, eerlijk ben je welquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Toen ik 'm sloopte natuurlijk...had 'm beter kunnen inruilen tegen een mooi bescheiden klokje voor mezelf
Iemand met kijk op de zaak !quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:41 schreef Hyperdude het volgende:
Anders haal je toch gewoon een Breguet tourbillon, dat is weer eens wat anders dan die Nouveau Riche dingen hierboven genoemd
www.breguet.ch
Dat kan voor een 2e hands nepperdquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:35 schreef Asmodean het volgende:
ik vind m niet eens mooi. Voor meer dan 10 euro zou ik m iig niet aanschaffen
en ik had deze nog wel..quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:16 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Oef, wat ene prachtklok toch ook zeg.
Vooral in deze combi staal (of witgoud) met zwarte wijzerplaat![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:41 schreef KeessieK het volgende:
[..]
en ik had deze nog wel..weleenswaar een nepperd voor 5 tientjes, maar was er zooo trots op..
totdat ik ff ging stoeien met iemand, een klap afweer, het pinnetje breekt dat het bandje aan het klokje houd, waardoor dit horloge met een mooie boog plat op z'n glasje viel...
zo alle wijzers eraf en het kroontje ed los..
![]()
Nah nee.... Merk is me net even iets té!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:09 schreef dvdfreak het volgende:
voor 8000 euro kan je beter een Breitling kopen
Breitling is voor paupers zonder smaak. Daar word je volledig mee uitgelachen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:09 schreef dvdfreak het volgende:
voor 8000 euro kan je beter een Breitling kopen
Ik heb ook een seiko kinetic mooie horloge niks mis meequote:Op donderdag 16 maart 2006 21:31 schreef NexusNL het volgende:
Mijn seiko kinetic komt helemaal uit azie en kost maar 275 euro.... vind ik al behoorlijk pittig maar je hebt er wel een voor het leven.... En hij is super mooi!
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |