Vorig jaar heb ik de belastingpapieren geupload na de geboorte van Axel, ook lekker op tijd dusquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*Belastingpapieren hoeft pas voor 1 april, gewoon DigID aanvragen, heb je binnen 5 dagen binnen, daarna kun je de papieren invullen en direct versturen !
[..]
Mijn slijter heeft een vrij groot assortiment grappa. Eerlijk gezegd nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar je hebt Grappa en je hebt Grappa, zitten veel verschillen in.
Drink zelf ook liever Limoncello, Sambucca of Amaro.
Bij de Italiaanse groothandel in Hedel heb de je keuze uit 100den soorten/merken en in Italie zelf nog veeeeeel meer.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn slijter heeft een vrij groot assortiment grappa. Eerlijk gezegd nog nooit geprobeerd
Rabarberlikeur, erg bitter, best te mixen met 7-up of een witte lambrusco.quote:Cynar, dat is toch ook Italiaans? Vind ik uitermate smerig
Goed! Je krijgt de groeten van de mascotte trouwens...quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Krijg een © melding...quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:33 schreef Da_Sandman het volgende:
KNVB
http://teletekst.nos.nl/gif/images/807-01.gif
Ik heb het nu met 2 schoonmoeders meegemaakt, het is erg moeilijk, maar ik vind wel dat je als partner achter je vriendin moet staanquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:08 schreef Suijk het volgende:
Mwah... Niet helemaal mee eens, maar in deze situatie wel denk ik ja..
Play-offs rammelt aan alle kant, maar dat is al langer duidelijk.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Ow... Naja, even op pagina 807 kijken van TT...
We hebben maar 1 intertoto plaats in plaats van 2, daar gaat een gedeelte van het play-off systeem
Ik dacht artisjokken? Maar inderdaad erg bitter.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Rabarberlikeur, erg bitter, best te mixen met 7-up of een witte lambrusco.
Ja en bedanktquote:
goede berichten DIG !!!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:06 schreef DIGGER het volgende:
5 maanden en 1 dag
En goed, echt duidelijk beter sinds de operatie, actiever, vrolijker, meer uithoudingsvermogen, beter drinkend etc.
stond gisteren een heel stuk over in de krant hierquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Ow... Naja, even op pagina 807 kijken van TT...
We hebben maar 1 intertoto plaats in plaats van 2, daar gaat een gedeelte van het play-off systeem
hoe beviel de video Bjoro? En is ie weer in hetzelfde pakketje verder gestuurd?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Je pakketje is binnen Bjoro!
Hij was machtig goed verpakt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe beviel de video Bjoro? En is ie weer in hetzelfde pakketje verder gestuurd?
de achterhoek is ook niet meer wat het geweest isquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:53 schreef pascalheister het volgende:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=693929&c=13&rss
hmm dat is hier pakweg 200 meter vandaan
niet hetzelfde pakketje dusquote:
quote:
had ik dat geweten....shit daar baal ik van !quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]oke, wat jij gekregen hebt was een bouwwerk van 3 users volgens mij, ik heb er het bolletjesplastic aantoegevoegd
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:55 schreef Bjoro het volgende:
en Clau....jij mag zelf wel een videootje van mij maken hoor![]()
die prijs is nog in guldens neem ik aanquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:15 schreef borisz het volgende:
woensdag Tosti middag![]()
Ham kaas en ketchup vandaag![]()
3,50 vandaag![]()
Ja ik dacht ook alquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die prijs is nog in guldens neem ik aan
Limoncella en sambuca hebben ook mijn duidelijke voorkeur.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:05 schreef DIGGER het volgende:
Oiquote:Op woensdag 15 maart 2006 04:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Oi, benez eweler es voezpboezpen
Totrt moergenmiddag aof zo
je bent wel goed bezig voor de samenleving !quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:56 schreef SCH het volgende:
Tering, blijf het maar druk houden met mijn lieve Mona - vragen topics.
maar een prachtig ideequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:56 schreef SCH het volgende:
voor jouw niet iets....quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar een prachtig idee, iedereen komt nu ook met vragen die ze altijd al hebben willen weten maar nooit durven vragen heb ik het idee
Blijft een leuk topic om te volgen en die vele vooroordeel-vragen voorbij te zien komen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:56 schreef SCH het volgende:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
voor jouw niet iets....
Vraag hier wat je altijd al aan een Rubbereend heb willen vragen
Ik was toch je lieve monaquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:56 schreef SCH het volgende:
katertje overgehouden?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:39 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als er niemand met koffie komt kruip ik wel richting de douche
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |