en het WKquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Morgen...
Zo, we kunnen ons weer met de gehele natie richten op de eredivisie en de beker...
Natuurlijk, het WK!!!quote:
Was het maar alvast volgende week woensdagquote:
Wat heb je gedaan???quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:15 schreef Lionheaad het volgende:Ik heb het gevoel dat ik zo dadelijk hier dood neerval....
Gooi het eruit: misschien biedt de klets wat troost.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:23 schreef Lionheaad het volgende:
- Ik heb slecht geslapen,
- Ik voel me k.u.t.
- M'n hoofd staat op ontploffen
- Probleempjes in de persoonlijke sfeer....
Conclusie: ben behoorlijkdepri en heb ddardoor een zwaar klote gevoel...
Doe maar een bakkie thee.... het liefst rooibos....quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Gooi het eruit: misschien biedt de klets wat troost.
Bakkie?
Snap ik wel. Als je het toch aan een min of meer stranger kwijt wil, gewoon om iets van je af te ouwehoeren, mailen kan...quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:43 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Doe maar een bakkie thee.... het liefst rooibos....
en voor de rest tsja...
ik wil wel maar ik weet niet of ik het hier wel wil...
laatste tijd wat tegenslagen gehad waardoor we in een neerwaardse spiraal zijn terecht gekomen...
we ? is het samenwonen toch niet geworden wat je ervan verwachtte ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:43 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Doe maar een bakkie thee.... het liefst rooibos....
en voor de rest tsja...
ik wil wel maar ik weet niet of ik het hier wel wil...
laatste tijd wat tegenslagen gehad waardoor we in een neerwaardse spiraal zijn terecht gekomen...
goeie vraagquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:07 schreef dndiek het volgende:
Is er koffie ?
*Geen vakantie na een verbouwing (het toppunt van een stress-periode) is inderdaad Killing, gelukkig hebben wij dat wel gedaan !quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:07 schreef Lionheaad het volgende:
Het samenwonen is top
Als ik het over moest doen, zou ik zonder twijfel weer gaan samenwonen.
Het zijn andere dingen.
We zijn onbevangen ingestapt, maar komen onderweg logiserwijs dingen tegen die we niet verwachtten. De verbouwing liep uit, waardor we vrijwel geen vakantie hebben gehad. Te lang gewacht met het invullen van de belastingpapieren -> doe ik morgen pas....
misschien een dagje "thuiswerk" doen (simpele dingen als dingetjes inpakken) kun je desnoods samen doen levert vaak tussen de 80 en 100 euro per dag/week extra op, kun je daar samen (ter ontspanning) leuke dingen van doen !quote:M'n vriendin is minder gaan werken, omdat ze het anders niet aan kan. Hier sta ik voor de volle 100% achter. Maar hierdoor hebben we minder te besteden. Daardor hebben we nu wat financiële probleempjes al zijn die wel te overzien. Met de no-claim van de zorgverzekering, is dit al een heel eind opgelost.
Met alle respect die je in mijn ogen toch voor je moeder dient te hebben, zij heeft je immers op de wereld gezet (en dat is geen pretje om te zien, laat staan om te doenquote:Dan heeft m'n vriendin ook nog eens problemen met de omgang met m'n moeder. Dit trek ik mezelf behoorlijk aan. Ik vermoed dat dit één van de grootste dingen is waar ik mee zit... Ik weet niet wat ik er aan moet doen. Ík heb voor m'n vriendin gekozen en dat vind ik belangrijker dan m'n moerder. Op zich heb ik er vrede mee, maar mn vriendin zelf niet. Ze vind het zwaar lullig voor mij. Op dit punt zie ik gewoon geen uitweg....
Sterkte in ieder geval !quote:Zo dat is er effe uit....Al is dat nog lang niet alles....
Dat ligt um nou net de kneep. Zo benader ik het wel, maar m'n vriendin kan/wil het zo niet benaderen. Zij voelt zich er weer klote door en ik dus ook....quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Met alle respect die je in mijn ogen toch voor je moeder dient te hebben, zij heeft je immers op de wereld gezet (en dat is geen pretje om te zien, laat staan om te doen)
Maar vrienden (in dit geval je vriendin) kies je zelf uit, je familie niet, dus kan het gewoon zo zijn dat het niet klikt.
Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan maar als je het op die manier benaderd/probeert te benaderen, scheelt het misschien al iets !
Dank...quote:Sterkte in ieder geval !
Mijn ma is in mijn laatste relatie tussen mij en mijn ex ingekomen. Daar zijn onze problemen dus ook begonnen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:29 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat ligt um nou net de kneep. Zo benader ik het wel, maar m'n vriendin kan/wil het zo niet benaderen. Zij voelt zich er weer klote door en ik dus ook....
[..]
Dank...
hoe veel je ook om haar geeft, hoe veel je ook van haar houdt, probeer ook niet nog een keertje haar zorgen te veel aan trekken, daar help je haar toch ook niet mee ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:29 schreef Lionheaad het volgende:
Dat ligt um nou net de kneep. Zo benader ik het wel, maar m'n vriendin kan/wil het zo niet benaderen. Zij voelt zich er weer klote door en ik dus ook....
ga je het weer makkelijker maken, Diekie ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:42 schreef dndiek het volgende:
Ik ga maar weer eens werken
tot de volgende keer maar weer
Zo makkelijk als mogelijk isquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ga je het weer makkelijker maken, Diekie ?
blkwhnmwm...mooi ezelsbruggetje !quote:
Je snapt het...quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:27 schreef Suijk het volgende:
Sterkte Lion, en dan komen al die dingen ook nog eens allemaal tegelijk natuurlijk...
Probeer het maar eens...quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoe veel je ook om haar geeft, hoe veel je ook van haar houdt, probeer ook niet nog een keertje haar zorgen te veel aan trekken, daar help je haar toch ook niet mee ?
Alleen is het niet erg makkelijkquote:
Maar je hebt Grappa en je hebt Grappa, zitten veel verschillen in.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:42 schreef golfer het volgende:
Als Ajax dit wint neem ik uit pure blijdschap een slok van het meest smerige Italiaanse drankje: Grappa.
5 maanden en 1 dagquote:Op woensdag 15 maart 2006 08:01 schreef dndiek het volgende:
Hoe is het met Kady, DIGGER?
Mwah... Niet helemaal mee eens, maar in deze situatie wel denk ik ja..quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:06 schreef Bluezz het volgende:
Eens met Dr. Bjoor.
Sterkte Lion, je vriendin moet ALTIJD voor gaan ten opzichte van je moeder, hoe moeilijk dat ook is
Daar heb IK ook geen problemen mee, daar heeft m'n vriendin zelf problemen mee...quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:06 schreef Bluezz het volgende:
Eens met Dr. Bjoor.
Sterkte Lion, je vriendin moet ALTIJD voor gaan ten opzichte van je moeder, hoe moeilijk dat ook is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |