Ik wist niet dat jij een Inter-supporter bentquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:09 schreef golfer het volgende:
Catering even gebeld. Ze brengen alvast wat extra flessen champagne mee voor onze overwinning van straks en zijn zo vriendelijk meteen even een nieuw groot scherm mee.
Sinds wanneer ben je italiaans?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:09 schreef golfer het volgende:
Catering even gebeld. Ze brengen alvast wat extra flessen champagne mee voor onze overwinning van straks en zijn zo vriendelijk meteen even een nieuw groot scherm mee.
Champagnequote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:09 schreef golfer het volgende:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:09 schreef golfer het volgende:
Catering even gebeld. Ze brengen alvast wat extra flessen champagne azijn mee voor onze overwinning 1-1 van straks en zijn zo vriendelijk meteen even een nieuw groot scherm mee.
Doe niet zo kinderachtigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:09 schreef golfer het volgende:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ken mijn plaats weer, Desperate Housewives op de 32'', en Franky in Hools!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:53 schreef clauwheee het volgende:
Ik kijk helemaal niet naar dat soort shit.
Same here .... dinnetje op de bank in de huiskamer en ik in de slaapkamer bij het kleine tv'tje en de laptopquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ken mijn plaats weer, Desperate Housewives op de 32'', en Franky in Hools!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:57 schreef Eilanden het volgende:
Same here .... dinnetje op de bank in de huiskamer en ik in de slaapkamer bij het kleine tv'tje en de laptop
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat wedstrijdtopic Inter - Ajax, wat is het daar irritant. Heel die ajacieden worden gek omdat Adriano de pingel mist. Meteen gaan bazelen over voortekenen, engelen, helden en godenzonen. Ach, ze hebben niet veel om blij van te worden zullen we maar zeggen
en dan ook nog door alle ziektes wurmen die er allemaal worden genoemdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat wedstrijdtopic Inter - Ajax, wat is het daar irritant. Heel die ajacieden worden gek omdat Adriano de pingel mist. Meteen gaan bazelen over voortekenen, engelen, helden en godenzonen. Ach, ze hebben niet veel om blij van te worden zullen we maar zeggen
Daar kan ik dus ook ab-so-luut niet tegen. Wat een onzin.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dan ook nog door alle ziektes wurmen die er allemaal worden genoemd
Ja, lekkerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:27 schreef Eilanden het volgende:
Biertje anyone?
Dat is inderdaad regelmatig niet te doen helaas.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:29 schreef golfer het volgende:
Live-wedstrijdtopics kan je maar het beste overslaan.
Valt niet bij te houden, de onzin die daar in staat.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:29 schreef golfer het volgende:
Live-wedstrijdtopics kan je maar het beste overslaan.
Valt niet bij te houden, de onzin die daar in staat.
Wel cola light toch?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Inderdaad.
Neuh, geen bier voor mij...colaatje? Ik zit in m'n cola-fase!
Hier was toch een topic voor?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:42 schreef golfer het volgende:
Als Ajax dit wint neem ik uit pure blijdschap een slok van het meest smerige Italiaanse drankje: Grappa.
Schoen opetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |