Het is juist bedoeld voor de vrouwenquote:Op zondag 7 mei 2006 19:42 schreef Kleintje het volgende:
Wil ik dat echt lezen???
Dan ga ik weer naar beneden om dat te lezen.
Gebruik van de zoeker
De opmaak van het boekje is gedaan door een verzekeringsagent..quote:Op zondag 7 mei 2006 21:15 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Het is juist bedoeld voor de vrouwen
[afbeelding] Gebruik van de zoeker
Wanneer u de oogsterktecorrectie instelt terwijl u door de zoeker kijkt, pas dan op dat u niet per ongeluk uw vinger in uw oog steekt.
ja begin gewoon op alles automatisch schieten en na paar maandjes ken je je camera wel en kan je stapje voor stapje de verdere mogelijkheden gaan ontdekkenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:09 schreef Kleintje het volgende:
ja jemig, dat boekje heb ik gelezen.
En nu krijg ik van anderen te horen dat ik te technisch bezig ben.
dat ik gewoon op auto moet gaan schieten!
Maar goed, ik ga nu heerlijk in de tuin ehm... bloemetjes op de foto zetten.
Saai, maar ik verwacht er wel iets van te leren
Kan toch netzogoed op A, of wat is't? Dat je het diafragma een beetje zelf in handen hebt zegmaar. Vind ik wel zo puik om een beetje met DOF te kunnen spelen. En als je toch van een SLR komt..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:19 schreef PdeHoog het volgende:
Zet dat ding gewoon op P, ga automatisch schieten, zet de witbalans op een zonnetje als de zon schijn en op wolkjes als de boel bewolkt is. Dat hebben we je al eerder verteldJe wil teveel in een keer. Dat gaat niet werken.
Dat kan in de P-stand ook heel goed maar dat is niet het punt van mijn verhaalquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Kan toch netzogoed op A, of wat is't? Dat je het diafragma een beetje zelf in handen hebt zegmaar. Vind ik wel zo puik om een beetje met DOF te kunnen spelen. En als je toch van een SLR komt..
Och. Ik ben ook nog niet aan de handleiding toegekomen, op wat kleine dingetjes na die ik me afvroegquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kan in de P-stand ook heel goed maar dat is niet het punt van mijn verhaalKleintje wil teveel in één keer en dat is niet goed
BKT is bracket (belichgtingstrap)en dat houdt in dat er een serie fotos opeenvolgend gemaakt wordt met een instelbaar verschil in belichting. Dit om een correct belichte foto te verkrijgen.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:09 schreef Kleintje het volgende:
een (stomme) vraag.
Wat is het verschil tussen BKT en Continue???
En hoe werkt het een beetje simpel uitgelegd?
Want met dat kutboekje kom ik er niet uit.
dat is normaal, dat doen ze allemaal. Schijnt een of andere elementje te zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:35 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb even een kort vraagje: Mijn D50 rammelt alsof er een losse speld inzit die heen en weer tikt. Is dit normaal? Als de spiegel opgeklapt is doet hij het ook.
Ok, thnx. Ik heb mijn camera namelijk aan mijn vriend uitgeleend, en die maakte zich zorgen. Ik heb het zelf eigenlijk nooit bewust gehoord.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:42 schreef LWaS het volgende:
[..]
dat is normaal, dat doen ze allemaal. Schijnt een of andere elementje te zijn.
Het kan de schakelaar zijn die detecteert of je m in portretstand of euh..andere stand hebtquote:Op zondag 14 mei 2006 18:42 schreef LWaS het volgende:
[..]
dat is normaal, dat doen ze allemaal. Schijnt een of andere elementje te zijn.
die bedoelde ikquote:Op zondag 14 mei 2006 18:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het kan de schakelaar zijn die detecteert of je m in portretstand of euh..andere stand hebt.
quote:
geen idee, ik heb geen D200quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:45 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
probeerde het net met mijn D200 en hoorde niets... toch geen defect?
![]()
Kijk gewoon of die functie werkt, in plaats van luisteren?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:45 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik ook daarom...quote:
dat hele full frame is natuurlijk een leuk marketing technisch foefje maar we zullen zien, ik vind het niet nodig om me daar op te richtenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, ik ook daarom...
Ze zeggen dat nikon pas in 2007 een fullframe uit zal brengen.. maar voor hetzelfde geld bedoelen ze FY 2007, en dat is het nu al
En dan kun je gelijk al je DX objectieven weer de deur uit doen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:43 schreef Re het volgende:
[..]
dat hele full frame is natuurlijk een leuk marketing technisch foefje maar we zullen zien, ik vind het niet nodig om me daar op te richten
daarom, ik zie ze dat dus nog niet zo snel doen, zie niet echt het nut ervan in, maar dat is een discussie die buiten dit topic valtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En dan kun je gelijk al je DX objectieven weer de deur uit doen.
Een grote sensor is natuurlijk toffer om meer mp te verkrijgen met minder ruis. Voor mij zijn de 6mp van m'n D70s al zat, maargoedquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:46 schreef Re het volgende:
[..]
daarom, ik zie ze dat dus nog niet zo snel doen, zie niet echt het nut ervan in,
Idd, 12,4 vind ik ook al genoeg hoor, zie het nut niet in van nog meer, zou niet weten wat de winst zou zijnquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Een grote sensor is natuurlijk toffer om meer mp te verkrijgen met minder ruis. Voor mij zijn de 6mp van m'n D70s al zat, maargoed.
Welneee. De profs gaan over naar canon, die willen ze houden-vandaar de FF. De amateurs blijven DX sensor camera's krijgen, want FF is veel te duur voor hen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
En dan kun je gelijk al je DX objectieven weer de deur uit doen.
Dat is ook heel persoonlijk. (inleven heet zoiets geloof ik) Ik heb zelf het idee dat er meer canon verkocht word, en dat canon gebruikers eerder een niet sigma of ander merk aanschaffen dan nikon gebruikers.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:37 schreef Kroekroek het volgende:
toch snap ik niet wat die mensen met canon hebben. ik heb er een paar vastgehad en ik vind nikon veel lekkerder in de hand liggen, bediening is ook stuk prettiger. zal wel iets persoonlijks zijn maar je moet er toch mee werken, dan neem je toch iets prettigs ipv iets "duurs/bekends" ?
Dat komt omdat ie afgezakt was:quote:ik zie hier ook geen canon dslr topic staan
cosmetische verbeteringen, zoals van de D70 naar de D70s eigenlijkquote:* Electronic viewfinder masking when using High Speed Crop
* Colour Matrix Metering II adapted for use in High Speed Crop
* New wide angle TFT monitor
* New longer life battery
* New Black and White mode
* Adobe RGB Colour space available in all three Colour Modes
* Additional Custom Curve options
* Extra 1/3 step ISO boost settings
* Refinements to Auto focus performance
* New in camera Trim function
* Modified Auto ISO control
* Extra options for the Function Button
* Extended continuous shooting
* New Menu GUI color scheme
* Image Comment, number of characters increased.
* Save/Load settings between multiple D2Xs cameras, additional settings in EXIF
* Simplified settings management
* Image Authentication system compatible
* Battery warning during Mirror Up
* Additional GPS information
* Modified USB portwith new USB Cable Clip included
ik heb het even geprobeerd, hoor wel iets tikken als ik hem naar links en rechts kantelquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:45 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:54 schreef CompuMess het volgende:
Nikon Asia heeft een teaser online van een nieuwe 10.2 Mp DSLR
[afbeelding]
Presentatie over 20 dagen...
Veel harder schudden, dan gaat 'ie echt wel rammelenquote:Op donderdag 18 mei 2006 11:45 schreef KlappernootatWork het volgende:
Dat denk ik ook jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Speculaties anyone?
Ik denk: D70s word D80 (zoals de D100 en de D70 allebei 6MP hebben)
Nou, D100 -> D200quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Speculaties anyone?
Ik denk: D70s word D80 (zoals de D100 en de D70 allebei 6MP hebben)
Jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nou, D100 -> D200
D1x -> D2x
D70 -> D140
Of denk ik nu verkeerd?.
Ik was ook niet heel serieus hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja
De D80 maakt echt een hele goede kans.
Omdat deze dan ook de oudste DSRL in hun lijn opvolgt.
In hun huidige verkooplijn isd at de D70(s).quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik was ook niet heel serieus hoor.
Wat is de oudste dSLR van Nikon dan.
De oudste is de D1 met wel 2.6 mpquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:35 schreef veldmuis het volgende:
Hmm okay! En de D2H dan? Of is daar ook al een s versie van? Hoe oud is die?.
Ik kan dat rijtje redelijk uit mijn hoofdquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:38 schreef veldmuis het volgende:
Okay dan! Eventjes uit m'n hoofd leren!.
quote:A couple things to note: "addition to the lineup." That means it isn't a D70s replacement, but likely a D80 (or whatever number they come up with) that slots between the two existing 6mp cameras and the 10.2mp D200, both in features and price (best guess, US$999 body).
zeker 1 maand na aankondiging. 50 dagen dus ongeveer schat ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:36 schreef chris89 het volgende:
het duurt nog wel een tijdje voordat ie te koop is natuurlijk
Ik denk het wel. (lees: ik hoop het)quote:Op maandag 24 juli 2006 23:24 schreef Xilantof het volgende:
Trouwens...
Nu Inca BV. natuurlijk de deur uit is.. Zit het er dan ook in dat we hier net als in amerika (en zoals canon nu al doet) Cashback/Rebate acties kunnen verwachten?
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik denk het wel. (lees: ik hoop het)
quote:
kloptquote:Op woensdag 26 juli 2006 07:25 schreef Shark.Bait het volgende:
En niet iedereen is in de positie om naar Amerika te reizen....
Ja, tis wel een unicum dattie in London moest zijn, en daarom ff 2 daagjes langs komt hoppen. Afgezien daarvan, ik zie dat mijn lensjes iig geen rebate bevatten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:29 schreef Xilantof het volgende:
Maar sommige hebben wel bekende in Amerika zitten
quote:Geachte relatie,
Met ingang van 1 augustus 2006 worden alle activiteiten die INCA Import BV en Inca Service BV hebben uitgevoerd voor Nikon overgenomen door Nikon Nederland, onderdeel van Nikon GmbH (Duitsland).
Dit geldt ook voor alle garantie aangelegenheden die betrekking hebben op uw Nikon product en waarvan de geldigheid de datum van 1 augustus 2006 overschrijdt. Dit betreft zowel de garantie op nieuw aangeschafte apparatuur als op reparaties.
Zie voor de adresgegevens van Nikon Nederland de mededelingen op onze homepage www.incabv.nl.
Vriendelijke groet,
INCA Import BV
INCA Service BV
Als je de plaatjes bekijkt ga je echter anders denken, althans dat had ikquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:33 schreef Shark.Bait het volgende:
Het zou een "addition" worden, dus ik dacht ook meteen aan een uitgeklede D200 (of aangeklede D70 )
ik denk dat deze specs wel waarheidsgetrouw zijn, maar ik denk niet dat er een SD kaart in kan maar een compactflash.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:24 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
http://www.zoommagazine.nl/forum/viewtopic.php?t=4037
![]()
Groetjes,quote:van een andere site wat specs:
o dat kan bestquote:Op donderdag 27 juli 2006 22:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als je de plaatjes bekijkt ga je echter anders denken, althans dat had ik.
[..]
[..]
Groetjes,
veldmuis
D70 AF module?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:42 schreef Xilantof het volgende:
trouwens benieuwd wat voor AF-module ze er ingaan zetten...
tja. ik denk van wel.quote:
maar het is zo warm, en dat is weer zo vermoeiend.. en ik pfffff....quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:23 schreef SuperJan65 het volgende:
[..]
Veel harder schudden, dan gaat 'ie echt wel rammelen
Heb de mijne donderdag nog net even snel opgehaald bij INCA. Had een maand geleden hetzelfde probleem. Is gratis gerepareerd, maar 't is wel zwaarquote:Op zondag 30 juli 2006 11:20 schreef calvobbes het volgende:
Godver.
Krijg ik hier last van op het moment dat ze die boel gaan veranderen
quote:Op zondag 30 juli 2006 11:20 schreef calvobbes het volgende:
Godver.
Krijg ik hier last van op het moment dat ze die boel gaan veranderen
Ander USB poortje doet het wel goed...quote:Op zondag 30 juli 2006 15:24 schreef WurM het volgende:
Wat heeft Nikon een fijne internetverbinding
edit: dacht ik al, probleem bestaat nog. Probeer wel een keer een ander USB poortje ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |